От: Двигател ГАЗ 53
Трябва да дава искра, ако не си на правилния цилиндър и правилния такт няма как да то даде искра. Даваш на белега, но виж в кой такт се намира цилиндъра. Може да се ориентираш като отвориш капака на клапаните и видиш има ли отворени. Ако изпускателния е отворен и всмукателния започва да се отваря си в края на 4-тия такт - изпускане. Въртиш коляновия на още един оборот докато не доиде в края на 2-ри такт - нагнетяване. В този такт като въртиш делкото и мине през момента трябва да прескача искра.
Относно карбуратора мисля че си смъкнал доста нивото. И така може да има недостиг на гориво в определен мномент. Трябва да е на половината като работи двигателя и на 2/3 като го угасиш.
Трябва да дава искра, ако не си на правилния цилиндър и правилния такт няма как да то даде искра. Даваш на белега, но виж в кой такт се намира цилиндъра. Може да се ориентираш като отвориш капака на клапаните и видиш има ли отворени. Ако изпускателния е отворен и всмукателния започва да се отваря си в края на 4-тия такт - изпускане. Въртиш коляновия на още един оборот докато не доиде в края на 2-ри такт - нагнетяване. В този такт като въртиш делкото и мине през момента трябва да прескача искра.
Относно карбуратора мисля че си смъкнал доста нивото. И така може да има недостиг на гориво в определен мномент. Трябва да е на половината като работи двигателя и на 2/3 като го угасиш.
Обаче колеги колата не може да работи на бензин като подам газ и пука в карбуратора и като държа газта направо изгасва, а на АГУ пука по малко и с бая въртене на болчетата на изпаритела горе доле изчезва това пукане при подаване на газ, а като я газирам повече и при пускане на газта има едно пукане в ауспуха. На какво може да се дължи всичко това. Болчетата отзад на карбуратора ги стегнах до края и ги развих оборот и половина. Така правилно ли е?????
Коментар