Аз лично в казармата със ЗИЛ 157 "Джоган",съм вдигал 90км многократно,но много трудно се удържа в правият път.
Вдига ги гаранция,но разхода не е за лична експлоатация.
Има и друго такова животно и доста по добро отвсякъде.Казват му УРАЛ
Е разбирасе, има и Витяз нали
А за горната снимка това май е 131, ама ми се вижда странно маслото да е на почти 2 бара, освен ако е изключил от скорост.
А за 130 съм чувал още по големи скорости от Дападжии
Когато постъпих на редовна служба 91г. като новобранец ми зачислиха най-стария джуган с Р824 Лазур. На двигателя от страни пишеше Опел. С него ходих за ремонт на станцията в Божурище. На километража пишеше 1300 км. и максималната скорост на отиване беше 35 км/ч със спиране на всеки 2-3 километра. Гайките на свещите се развиваха от вибрациите. Трудно работи с нафта и Плевен-София до ТЕЦ Люлин изгори и двата си резервоара. Там закъса за последно. На връщане с бензин разви невероятната скорост от 60 км/ч при което кабината само дето не се разглоби от вибрации, но изгори само 300л. От както е вкаран на въоръжение е седял на място върху гумите си и не е мърдан. Те естествено не бяха сменяни никога и бяха станали квадратни.
Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!
с джуган в казармата.елхово ако сте го чували карах един джуган дигаше ги тия 90 км.в голяма кал вървеше само напред и като неможе да излезе от коловоза по обратния път назаден с дръпната ръчна газ.няколко пъти е хвърлял свеща от главата .нажежена. а пък молотовка с нейния се двигател с грайферни гуми дига 100 км по асфалт.аз съм я карал не съм го чувал някъде.е то друсането и воя на гумите си е отделна работа.както и горенето.свалял съм я на 18 на сто.по рано имаше един гръцки бензин 90 октана с него е тоя разход.
Коментар