Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"PRAGA V3S"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: "PRAGA V3S"

    Точно до вилата ни има една Прага.Хората я ползват за дърва.





    Последно редактирано от Станислав_; 24-09-07, 16:49. Причина: намаляване размера на снимките
    С "Фармахим" - непобедим
    Дизел - само дънки!

    Коментар


    • #17
      До: "PRAGA V3S"

      Добър камион за в гора е, но според мен има повече минуси отколкото плюсове
      Случайни хора УАЗ не карат

      Коментар


      • #18
        До: "PRAGA V3S"

        Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
        Добър камион за в гора е, но според мен има повече минуси отколкото плюсове
        +1
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • #19
          До: "PRAGA V3S"

          прагата има добър разход - към 25 на 100 дизел
          4 тона ...
          сложна ходова част
          има едни каренца дето... и скобите към тях са проблемни ако загубиш някоя в канала си е голяма беля
          дуракоиздръжлива е
          все още има части за тях
          много шумни са
          лесно пали при старт кош в кош
          има една бракувана тука ...
          беше ремонтна работилница и се движеше до преди 3-4 години
          никога не е вдигала 40 - познавах шофьора - той почина
          преди 10-12 години е рециклирана в Плевен в ремонтната
          добре е поддържана - при нас
          както казах сега е бракувана в едно държавно предприятие
          мисля че с подходящия стимул отговорният кадър ще я дооправи
          при интерес ще дам повече данни
          а аз лично имам едно чисто ново ГНП за Прага - продава се


          пп
          оригиналните гуми са като на трактор - рибя кост но по-малки
          BMW X6

          Коментар


          • #20
            До: "PRAGA V3S"

            Предишният ми пост в тази тема беше преди две години. От тогава Прагите се увеличиха двойно и работят ежедневно - дърварски край сме и има още малко гора за унищожаване, така, че се действа яко. Същевременно не се е появил на работа нито един джоган. Пробваха, но стана ясно, че на бензин сметката не излиза никак, а за газ няма място - или бутилката, или дървата Нищо, че е ремонтопригоден и лесен за експлоатация, но не тук, при нашите условия.

            Коментар


            • #21
              До: "PRAGA V3S"

              тук в стара загора има 1 ако не и 2 карат дърва с тях (главно по асфалт) но незнаех че са с въздушно охлаждане....боже това нещо лятото при темп на въздуха 40гр как се охлажда идва ми спомен за трабанта как загряваше лятото , а това нещо натоварено лятно време как ли ще върви. какви двигатели имат? като обем? бензин нали?
              S10 & Frontera

              Коментар


              • #22
                До: "PRAGA V3S"

                Първоначално публикуван от Sofeto Преглед на мнение
                бензин нали?
                Напротив!
                А въздушното охлаждане не подценявай! Чехите имат опит в него. След Прагата завоюваха доста успехи в ралито Париж-Дакар именно с такова охлаждане при Татрата

                Коментар


                • #23
                  До: "PRAGA V3S"

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  Предишният ми пост в тази тема беше преди две години. От тогава Прагите се увеличиха двойно и работят ежедневно - дърварски край сме и има още малко гора за унищожаване, така, че се действа яко. Същевременно не се е появил на работа нито един джоган. Пробваха, но стана ясно, че на бензин сметката не излиза никак, а за газ няма място - или бутилката, или дървата Нищо, че е ремонтопригоден и лесен за експлоатация, но не тук, при нашите условия.
                  Да а при нас условията са противоположни явно, само Зилове( задължително с лебедка и без капаци на карусерията), чат пат Виетнамки, Праги няма. Газовата на зила може да се сложи почти на всякаде
                  В интерес на истината въздушното не им дава особени ядове, прегряват рядко, но прегрее ли (затегне) след малко почивка пак пали и върви. Като кубатура незнам Прагата колко е
                  П.С 157ка е 5,5л = 120кс
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #24
                    До: "PRAGA V3S"

                    ...Hачали выпуск самого известного представителя семейства "Прага" — 3-осного полноприводного грузовика "V3S" (6x6), долгое время служившего в армии и народном хозяйстве социалистической Чехословакии. На нем использовался рядный 6-цилиндровый дизель "Татра Т912" (Tatra) воздушного охлаждения (7412 см3, 98 л.с.), трансмиссия включала 4-ступенчатую коробку передач и 2-ступенчатую раздаточную, задние мосты снабжались блокируемыми дифференциалами, в подвеске применялись полуэллиптические рессоры, а в задней части шасси имелась механическая лебедка. При полной массе 10,5 т автомобиль развивал максимальную скорость 60 км/ч. На его основе выпускались 4,5-тонные самосвалы "V3S-S" с металлическими или деревянными кузовами, 3500-литровые цистерны, мастерские, лесовозы, краны, передвижные лаборатории и госпитали. Всего до 1985 г. собрали 61646 машин серии "V3S".
                    Танки грязи не боятся!

                    Коментар


                    • #25
                      До: "PRAGA V3S"

                      Само за СПОРТАВ Сахара,визирам основно един много
                      тежък маршрут в Алжир-столицата град Оран основният
                      транспорт беше Магирус дойц с въздушно охлаждане.
                      И въобще в пустинята да видиш камион с водно си беше
                      екзотика./Пътят по онуй време си беше черен направо
                      върху пясъка/.
                      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                      Коментар


                      • #26
                        До: "PRAGA V3S"

                        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                        И въобще в пустинята да видиш камион с водно си беше екзотика.
                        Логично! Кое най-дефицитно в пустинята?!
                        А въздух - бол, особено през нощта, когато е и студен като на нашите ширини. Сигурно и без друго пътуват само нощем

                        Коментар


                        • #27
                          До: "PRAGA V3S"

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          Логично! Кое най-дефицитно в пустинята?!
                          А въздух - бол, особено през нощта, когато е и студен като на нашите ширини. Сигурно и без друго пътуват само нощем
                          То че логично-логично е но през нощта не.По този път и в
                          онези години не се пътуваше нощем щото вилнееха едни
                          дето преди да попитат какво превозваш те скъсяваха с една
                          глава.През деня 40 тонни шлепери...абе много е дълга темата
                          за въздушното охлаждане.Явно всичко е в инжинерната мисъл
                          и качествената изработка.А от тези с водното охлаждане най-
                          често се срещаше Унимог.
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • #28
                            До: "PRAGA V3S"

                            Да споделя малко личен опит.Прекарах 3 "хубави" години возейки се по Праги и то само в гората.Плюсове много. Първо има много,ама мнго бавни предавки.Второ, има си блокаж на задните мостове. Трето, невороятния клиренс.Четвърто, но не на последно място-малкия разход на гориво(дизел).
                            Така,да разбия малко митове, от предните коментари.
                            Въпреки че, е с въздушно и всичката пепел се лепи по цилиндрите.Не я "опичаш" на петета минута.Карали сме ги по цял ден, там кадето няма път и се молиш да не спреш по баира,че си изгубен и не са загрявали до опичане.
                            За парното съм съгласен-има го в излишък.
                            Може да я товариш до безобразие, без да се претесняваш.
                            С тези двойни гуми на задните мостове , не е много "шик", но и това се лекува.Заваряват им върху джантите, обрачи от 157.Обуват ги с нови гуми и "пей сърце".
                            Много друсат-докараха ми бъбречна криза.
                            Има и една модификация с лебедка, която се задвижва от РК и може да се изтегли и от четирите и страни.
                            Пали на 24 , а работи на 12 волта.Но нали е "чист" дизел, може да пали и с кик стартер.
                            888131021

                            Коментар


                            • #29
                              До: "PRAGA V3S"

                              търся бутала и гуми за прага

                              Коментар


                              • #30
                                До: "PRAGA V3S"

                                Първоначално публикуван от kaio 666 Преглед на мнение
                                търся бутала и гуми за прага
                                може и двигател

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X