Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно Карбуратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос относно Карбуратор

    Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
    Честито за придобивката!

    Интересно ми е за какъв бензин е проектиран двигателя на тази машина. Дали с 95 ще е добре. Знаещите да кажат.
    При степен на сгъстяване 7.1 ще гори всичко. Може и с нафта да се пробва

    Коментар


    • #32
      От: Въпрос относно Карбуратор

      Мисля, че рендосване на главите, би довело до по-добра и икономична работа със сегашните ГСМ и газ, разбира се.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #33
        От: Въпрос относно Карбуратор

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Мисля, че рендосване на главите, би довело до по-добра и икономична работа със сегашните ГСМ и газ, разбира се.
        Обмислям го този вариант,но просто камиона е прекалено нов - избощо не е работил и сърце не ми дава да го разпарчетосвам. Засмислил съм,след като бензиновия мотор грохне,да го сменя с V6 на мерцедес,мисля че се монтират на 19та серия.

        Коментар


        • #34
          От: Въпрос относно Карбуратор

          Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
          Засмислил съм,след като бензиновия мотор грохне,да го сменя с V6 на мерцедес,мисля че се монтират на 19та серия.
          Е, може да е всичко, но едни сто хиляди, са си направо постижими за този двигател. Ти мислиш ли, че ще врътнеш толкова с този камион в обозримо бъдеще.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #35
            От: Въпрос относно Карбуратор

            Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
            Обмислям го този вариант,но просто камиона е прекалено нов - избощо не е работил и сърце не ми дава да го разпарчетосвам. Засмислил съм,след като бензиновия мотор грохне,да го сменя с V6 на мерцедес,мисля че се монтират на 19та серия.
            Това, че не е работил не означава, че няма нужда от отдефектиране, както всичко съветско. Освен това, двигателят е проектиран да работи с нискооктанов бензин, какъвто едва ли ще намериш. Ако пък слагаш и АГУ, изобщо не се замисляй. Не че няма да работи и в този си вид, но ще му е по-добре с по-висока степен на сгъстяване (на джоба ти също) Освен това и ще имаш бонус power.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #36
              От: Въпрос относно Карбуратор

              При евентуален шлайф на главите,с колко трябва да се намалят за оптимална работа?

              Коментар


              • #37
                От: Въпрос относно Карбуратор

                Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                При евентуален шлайф на главите,с колко трябва да се намалят за оптимална работа?


                Измери колко кубика е горивната камера при такт палене със спринцовка и масло,после ще смятаме.
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #38
                  От: Въпрос относно Карбуратор

                  Честито,безаварийно и безпроблемно.Не пипай карбуратора,съобрази изпарителя(както казаха по-горе),пробий го-старите газаджии знаят къде се пробива на всички стари руски коли и др.,укрепи си мех.бутилките да са ти удобни за смяна и карай,после ще се мисли за компресията.
                  А тези простотии се правят от името на всички ни.
                  Даника
                  Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпрос относно Карбуратор

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Освен това, двигателят е проектиран да работи с нискооктанов бензин, какъвто едва ли ще намериш. Ако пък слагаш и АГУ, изобщо не се замисляй. Не че няма да работи и в този си вид, но ще му е по-добре с по-висока степен на сгъстяване (на джоба ти също) Освен това и ще имаш бонус power.
                    Точно това имах предвид. Като каза колегата че работи много тихо, веднага заподозрях че има такъв момент. Подкрепям с две ръце рендосване на главата. Лично аз тази процедура съм я правил на УАЗ и ефекта е около 10% икономия и толкова повече мощност.
                    А тихо работи двигателя с нерендосана глава защото част от горивната смес изгаря в изпускателните колектори. От там следва прегаряне на изпускателни клапани и евентуално по-висока температура.

                    Ето я темата за рендосване на главата, за да разбере колегата защо се рендосва. А какво точно се прави при неговата машина, знаещите да кажат.
                    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=840
                    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                    Коментар


                    • #40
                      Re: От: Въпрос относно Карбуратор

                      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                      Измери колко кубика е горивната камера при такт палене със спринцовка и масло,после ще смятаме.
                      Няма да стане така По никой начин не можеш да напълниш горивната камера през свещта, без да остане въздушен джоб. Трябва при свалена и обърната глава да се пълни с течност.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #41
                        От: Въпрос относно Карбуратор

                        Колеги,при евентуален шлайф на главите,не трябва ли и преработка на повдигачите,или може да си работят безпрблемно - все пак 4мм си е доста,ще оберат ли този луфт?

                        Коментар


                        • #42
                          От: Въпрос относно Карбуратор

                          Леле, той верно свален от трупчета. Със здраве да си го ползваш, имай само в предвид че щом не е работил много, двигателя може да иска разработване тоест ще ти гори повече в назалото
                          Газ 69 2.4i
                          Густо майна, пътят свърши !!!
                          GSM: О895 7О6О59

                          Коментар


                          • #43
                            От: Въпрос относно Карбуратор

                            Първоначално публикуван от Агоп Серопян (аниматора) Преглед на мнение
                            Леле, той верно свален от трупчета. Със здраве да си го ползваш, имай само в предвид че щом не е работил много, двигателя може да иска разработване тоест ще ти гори повече в назалото
                            Благодаря колега!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Въпрос относно Карбуратор

                              Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                              Колеги,при евентуален шлайф на главите,не трябва ли и преработка на повдигачите,или може да си работят безпрблемно - все пак 4мм си е доста,ще оберат ли този луфт?
                              Клапаните ще могат да се регулират, но може да не съвпадат отворите в ябълката на повдигача с тези в кобилицата и да останеш без мазане на осите на кобилиците. Никаква драма не е да скъсиш повдигачите с колкото намалиш главите.
                              Самите клапани на тези машини, мисля бяха с натрий.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #45
                                От: Въпрос относно Карбуратор

                                Колега не се вкарвай в приключение с шлайфове и други дивотии . Тоя двигател ако всичко му е регулирано нормално е изключително тих и балансиран без значение на октановото число на горивото . Мой братовчед има такъв и работи дървоизвозване повече от 10 години с него. По мотора нищо не е пипано работи си перфектно на газ/бензин и със сигурност е над 100 000 километра . Това лято го карах за последно натоварен не му личеше да няма мощност . Единственото което сме сменяли е делкото с кабелите и свещите защото оригиналното на ЗиЛ 131 е затворено в противовлажна кутия кабелите и свещите също са бронирани с метална противовлажна броня и просто няма такива свещи като резервна част . С тази си компановка и шнорхел на ауспуха може да гази вода до нивото на предния капак където са засмукващите отвори на въздушния филтър . Всичко това едва ли ще ти се наложи .
                                Последно редактирано от sek.1; 28-01-12, 20:32.
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X