Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Камаз както обещах

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Камаз както обещах

    Интересно ми е модела на двигателя, предполагам че е ЯМЗ 8421 и съм чувал че КамАЗ печелят в ДАКАР със ЯМЗ мотори. Ако някой има информация да публикува, иначе интересна тема браво на автора й

    Коментар


    • #17
      От: Камаз както обещах

      Първоначално публикуван от buhler Преглед на мнение
      Интересно ми е модела на двигателя, предполагам че е ЯМЗ 8421 и съм чувал че КамАЗ печелят в ДАКАР със ЯМЗ мотори. Ако някой има информация да публикува, иначе интересна тема браво на автора й
      КАМАЗ-4926-9 (4х4)

      Снаряженная масса, кг 8700
      Двигатель ЯМЗ-8463.10-07
      Рабочий объем, л 18,47
      Номинальная мощность, л. с.при об/мин 750/2500
      Номинальный крутящий момент, Нм при об/мин 2700/1400-1600
      Коробка передач ZF 16S251,16-ступенчатая
      Раздаточная коробка Steyr, двухступенчатая
      Передаточное число гл. передачи 4,18
      Максимальная скорость, км/ч 165


      0осем9осем7шест0осем7едно
      Миро

      Коментар


      • #18
        От: Камаз както обещах

        Мерси колега, ето я цялата информация: http://www.kamazmaster.ru/team/KAMAZ...-KAMAZ-4326-9/
        Ами тук се оказва, че "двигателчето" е 830 кобилици : http://www.google.bg/imgres?q=ЯМЗ-84...nwIDgCg&zoom=1

        Коментар


        • #19
          От: Камаз както обещах

          Баси лудата работа знаех си, че е мощен, но не предполагах, че е 800 коня

          Коментар


          • #20
            От: Камаз както обещах

            Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнение
            Баси лудата работа знаех си, че е мощен, но не предполагах, че е 800 коня
            Споко, 80 г. на миналият век де Рой беше направил ДАФ с два двигателя, с над 1000, та дали не бяха и няколко по толкова к.с.

            п.п. Два по 500 кс.
            Последно редактирано от derhunter; 10-10-11, 23:04.
            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

            Коментар


            • #21
              От: Камаз както обещах

              Имало е и КамАЗ за Дакар с V12 и над 1000к.с. Обаче само веднъж. Не се е оказал сполучлив–потрошил трансмисията.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #22
                От: Камаз както обещах

                Ето още какво са измислили руснаците в приложението си на КАмаз-а
                ))

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:prkamaz_01.jpg
Прегледи:1
Размер:120.4 КБ
ID:5311061Натиснете снимката за да я уголемите

Име:prkamaz_02.jpg
Прегледи:1
Размер:75.3 КБ
ID:5311062Натиснете снимката за да я уголемите

Име:prkamaz_03.jpg
Прегледи:1
Размер:42.6 КБ
ID:5311063
                LZ1ZAH

                Коментар


                • #23
                  От: Камаз както обещах

                  С тЕхната природа, Господ да им е на помощ.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Камаз както обещах

                    Първоначално публикуван от Zahari007 Преглед на мнение
                    Ето още какво са измислили руснаците в приложението си на КАмаз-а
                    ))

                    "Военно-полева черква" баси! И тея го дават по-големи католици от папата.
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Камаз както обещах

                      Не гледайте какво пишат по сайтовете!!
                      Може и да е верно, но за това, което може да си купите от фабриката.
                      А все пак, състезателната машина е "пипната" тук, там.

                      Толкова е верно, колкото и максималната скорост ... 165 км/ч ...
                      Реално това жУвотно се движи с около 200 км/ч ..... .... засичано е нееднократно!

                      Двигателят на Чагин е поне 1000 к.с. ... .
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #26
                        От: Камаз както обещах

                        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                        ... Двигателят на Чагин е поне 1000 к.с. ... .
                        Колега тук може да поспорим. Четох в една статия мнение на Чагин: "Владимир Чагин: «С мотором проблемы есть. Он очень надежный, никогда нас не подводит, но все-таки прошлого поколения. Спроектирован еще в 70-е годы. Конечно, мы пытаемся его усовершенствовать за счет турбонаддува, форсунок, но в будущем все же рассчитываем перейти на электронику. Еще один его недостаток - очень большой расход топлива. К примеру, у грузовика Жерара де Роя топливный бак рассчитан на 600 литров. Нам же приходится «возить» 1000 литров. Если бы нам удалось улучшить процесс сгорания и мы бы перестали проигрывать в «топливном весе», результаты выросли». Бак на 1000 литров — в кузове под кожухом автомобиля."

                        И още малко: "01. КАМАЗ-4326 последнего поколения, собранный специально «под Чагина». 8-цилиндровый дизель ЯМЗ-8463.10-07 объемом 18.47 л и мощностью 850 л.с., разгон до 100 км/час за 10 сек. Грузовик максимально облегчили, скинув 200 кг — вес этого монстра 9300 кг. Есть еще над чем работать, чтобы достичь заветного минимума для Дакара — 8500 кг. Максимальная скорость этого КАМАЗа — 195 км/час."


                        Доколкото разбрах още не са бутали електрониката и за момента са преправяни инжекторите и турбото. Както пише в мнението разхода е голям, защото моделът на двигателя е от 70-те години и това пречи за намаляване на горивния резервоар. Данните са от март тази година и са от камиона модификация за ДАКАР 2011. Ето го и него със малко тунинг по маската:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:auto006.jpg
Прегледи:1
Размер:106.8 КБ
ID:5311099

                        Коментар


                        • #27
                          От: Камаз както обещах

                          http://vbox7.com/play:bebbe96c
                          0осем9осем7шест0осем7едно
                          Миро

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X