Обява

Свий
Няма добавени обяви.

МАЗ 537 - 8х8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: МАЗ 537 - 8х8

    Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
    Еее да беше оставил техническата част , а ти я изтри и нея ......с тази цензура тук нека пишат статистиците.
    Очакваш на пишещ който не може да си отдели простотиите от полезното (и който не цени какво е написал, до степен да го осере непоправимо) - модератор да му го дели, почиства и пресява вместо него ? Ти сериозно ли От какво умря предишния ти роб ?
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #17
      От: МАЗ 537 - 8х8

      А твоето понеже е полезно не стига ,че го пишеш ами и ша земиш а го остаиш мани. Да не вземеш ся да го изтриеш ей.
      Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

      Коментар


      • #18
        От: МАЗ 537 - 8х8

        Ти добави нещо по темата, а ако нямаш - остави я да си умре от естествена смърт. Мен не ме мисли.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          От: МАЗ 537 - 8х8

          Точно ето такова чудо, видях преди 2/3 години.




          Това май е учебен. Ах, как искам да има казарма и да карам такова чудовище.

          Коментар


          • #20
            От: МАЗ 537 - 8х8

            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
            Ти добави нещо по темата, а ако нямаш - остави я да си умре от естествена смърт. Мен не ме мисли.
            Другарю Супер Модератор макар и спор в постовете , които изтри имаше и немалко неизвестни поне за мнозина тук съфорумци може би интересни технически обяснения за Мазовете , можеше да се стигне и до други интересни някому неща. Но щом всичко ти е известно и си преценил , че са безинтересни .... ,,В теб ножа , в теб е хляба,,. Ако ще трябва да пиша само угодни някому неща мерси.......май ми мина мерака.
            Все пак мисля , че в постовете имаше само разгорещен спор между колега , съфорумец Старши статистик и моя милост служил на тези зверове , като мех. водач на Маз-537 и Маз-543 и 5 номер в разчета по изпълнение на задачите за пуск на ракета 8к14 Скъд , а не груби обиди. Да не говорим , че можеше да оставиш поне някой неща.
            Както и да е щом си решил да бъде твоята воля нека темата да си умре .......и нищо чудно тя цялата ни държава натам върви , а ние младшите и утвърдени участници ще гледаме и ще се учиме от Старшите такива тук.
            Последно редактирано от traper2504; 16-06-13, 14:27.
            Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

            Коментар


            • #21
              От: МАЗ 537 - 8х8

              Уважаеми колега, за да се чува думата ви, единственото което се иска от вас, е просто да не влизате в стила на "опонентите си". Пишете каквото знаете, пък оставете, кой каквото ще да плюе. Тогава и СуперМодераторът след като мине с гъбата, ще остане смисленото, останалото където му е мястото. Моля всички, научете се, че тук остава написаното само ако е в подходяща форма и е предназначено за четене от другите, а не спор с "опонента"... Пробвайте и ще видите как ще стане... Като правите паралел с държавата и там е същото... ;-)
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #22
                От: МАЗ 537 - 8х8

                Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
                Другарю Супер Модератор макар и спор в постовете , които изтри имаше и немалко неизвестни поне за мнозина тук съфорумци може би интересни технически обяснения за Мазовете , можеше да се стигне и до други интересни някому неща. Но щом всичко ти е известно и си преценил , че са безинтересни .... ,,В теб ножа , в теб е хляба,,. Ако ще трябва да пиша само угодни някому неща мерси.......май ми мина мерака.
                Все пак мисля , че в постовете имаше само разгорещен спор между колега , съфорумец Старши статистик и моя милост служил на тези зверове , като мех. водач на Маз-537 и Маз-543 и 5 номер в разчета по изпълнение на задачите за пуск на ракета 8к14 Скъд , а не груби обиди. Да не говорим , че можеше да оставиш поне някой неща.
                Както и да е щом си решил да бъде твоята воля нека темата да си умре .......и нищо чудно тя цялата ни държава натам върви , а ние младшите и утвърдени участници ще гледаме и ще се учиме от Старшите такива тук.
                Другарю служил на тези зверове, хубаво си го казал за държавата - няма как да не върви натам. И все натам ще върви, докато има хора които изискват другите да уважават нещо което самите те са показали че не уважават, и да очакват други да почистят и филтрират това което те са нацапали, и да отворят ей такава уста мъченическа като се окаже че няма да стане.

                За протокола - до сега не съм видял държава да загине от непознаване на Маз-537 и Маз-543, но съм виждал общности и общества да се разпадат от това че всеки мисли че другите са му длъжни.

                А темата ако умре - ще умре понеже можеш да си чешеш езика до второ пришествие колко са лоши другите и колко са ти длъжни, и колко си добър ти, но надали ще отделиш пет минути да споделиш ценната информация която съм изтрил, с думи обикновени и без заяждане, за да може да продължи.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #23
                  От: МАЗ 537 - 8х8

                  Колеги дайте да не цапаме чисто техническите теми с политика .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #24
                    От: МАЗ 537 - 8х8

                    Все още има такива МАЗ-ове на служба, работещи. За съжаление в плачевно състояние. Използват се в момента за транспортиране на танкове. Имат ли отзад лебедка, така че, ако танка е с повреда чрез лебедката се качва на МАЗ-а. Отзад на ремаркето степенките по които се качва танка се свалят и вдигат на ръка, което е не удобно. Шофирането по планински път с много завои е много весело, на шофьорите им се взема акъла
                    If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                    Коментар


                    • #25
                      От: МАЗ 537 - 8х8

                      А това е неговото внуче - МЗКТ-79292.







                      И малко техническата информация.

                      Автомобиль оснащается 503-сильным V-8 ЯМЗ-8463.10, который агрегатируется с 9-ступенчатой КП ЯМЗ-202-04. Подвеска шасси – независимая, гидропневматическая. Кабина, как у большинства армейских тяжеловозов МЗКТ, трехместная, выполненная из стеклопластика. Для придания большей маневренности грузовик комплектуется I,II,IV и V управляемыми мостами.
                      Грузоподъемность МЗКТ-79292 составляет 35 т, а полная масса достигает 63 тонн. Максимальная скорость автомобиля – 45 км/ч. Минимальный радиус поворота не превышает 20м. Габаритная длина шасси – 15,9 м, а ширина – 4,28 м. Внешне новинка похожа на предшественника – опытный 5-осный тяжеловоз МЗКТ-7929 (10x8 ), разработанный в конце 1980-х годов по проекту «Курьер» для МО СССР – но отличается полным приводом, мощным турбодизелем и более крупными шинами размерности 1600х600-685.
                      Последно редактирано от Goblin; 18-06-13, 17:12.

                      Коментар


                      • #26
                        От: МАЗ 537 - 8х8

                        Малко, за внучето.

                        Коментар


                        • #27
                          От: МАЗ 537 - 8х8

                          Добра машина за времето си, превърнала се в един от символите на руската мощ. Не знам дали е от детска впечатлителност - като малък, когато съм го видял за пръв път ми е изглеждал по-голям. Това, че е с кофти двигател (с малък ресурс) също е класика за руската школа. Не знам дали съм повлиян от "ретро" модата, или щото съм си дърт, но ми се струва, че дизайна на новите модели е безличен и не емоционален. Всяка следваща армейска машина е технически по-съвършена и по-безлична.
                          Път е мястото през което смяташ да минеш

                          Коментар


                          • #28
                            От: МАЗ 537 - 8х8

                            Всеки трети е шести

                            Коментар


                            • #29
                              От: МАЗ 537 - 8х8

                              Евро 6, поне...
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • #30
                                От: МАЗ 537 - 8х8

                                Може и ТДА да има, все пак е с танков двигател Та това ме навежда на въпроса, машините, които са с танкови двигатели, но не са танкове имат ли ТДА?
                                If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X