Обява

Свий
Няма добавени обяви.

МАЗ 537 - 8х8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • МАЗ 537 - 8х8



    МАЗ 537 8х8 е тежък влекач предназначен за теглене на неделими товари. Кабината е четириместна. Двигателя Д12А-525 е задно разположен (зад кабината), 12-цилиндров дизел с двойна система за филтрация на входящия въздух. Двигателят е със сух картер. Запалването се осъществява по традиционния начин с електро стартер или с резервната система за пневматичен пуск. Инсталирания воден подгревател, облекчава запалването при крайно ниски температури. Двигателя има аварийни системи, които го спират принудително при превишаване на максималните обороти, при невъзможност да бъде угасен с принудително спиране на горивото или ако налягането на маслото спадне под определена граница.
    Въртящият момент от двигателя се предава чрез хидро-трансмисия, която включва хидро-трансформатор и три степенна скоростна кутия. За облекчено запалване на двигателя при ниски температури има специална муфа, която изключва трансмисията в този момент. Освен това скоростната кутия е оборудвана със специален механизъм за плавно потегляне на първа и задна скорост. Хидро трансформаторът е с управляеми режими на работа и може да бъде блокиран при движение на високите предавки.

    Машината е с класическа схема използваща раздатъчна кутия с три положения. Изключено, бавни и директни скорости. Положението изключено се използва само когато е необходимо да работи лебедката, с която е съоръжена машината стандартно.
    От раздатъчната кутия въртящия момент се предава чрез между осовите диференциали и карданните валове към планетарните предавки, които са във всеки от осемте колела. Между осовите диференциали на първия и втория мост са с блокировки използващи повишено триене, а диференциалите на третия и четвъртия мост са самоблокиращи. Общо в машината има 14 основни кардани.
    Двете предни колела са с независимо окачване използващо торсиони и хидравлични амортисьори. Всички колела са с регулируемо от кабината налягане и размер 18,00-24.
    Едновременно завиващи са и първия и втория мост. Интересно е, че спирачния път на машината е 15 метра при 30км/ч и за целта се използва пневмо хидравлична система. Кормилното управление е оборудвано с хидравлична система.
    Максималния теглен товар при някои от модификациите на МАЗ (545) е 100 тона. Основното предназначение на тази машина е за превоз на тежки бронирани машини, балистични ракети или специализирани системи. Може да гази вода до 1.5 метра.
    Техническа спецификация:
    Обща маса: ~22 тона и външни размери ~8961mm x 2884mm x 3100mm. Ширината на коловоза е 2200мм и клиренса до най-ниската точка е 500мм. Радиуса на завой е 15.5 метра. Работния обем на дизеловия двигател е 38,88 литра. Максималната скорост е 65км/ч. Мощност 525кс при 2000 об/мин, а въртящия момент е 2200 Nm. Разхода на гориво е 125 л/100км, има два резервоара с по 450 литра.

    Ъгъл на заход отпред 34 градуса, отзад 52 градуса.
    Лебедката е с общо тегло от 1200кг, разполага с въже от 100 метра и може да осигури усилие от 15 тона.






    VPetrov.photography

  • #2
    diavol koleda

    Тъй като съм служил в поделението в Горна Баня тази машина съм я виждал много пъти на живо трябва да призная наистина внушително изглеждащ камион с много интересна конструкция
    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
    тел.088четири 9едно9 4нула4
    -------------------------------------------------------

    Коментар


    • #3
      Интересно кога някой фарисей ще се сети да ги начупи и тях като ракетите. Щото не може в НАТО с мръсна комунистическа техника.
      А в цял свят танковозите са си стратегически ресурс, и ги имат далеч не всички държави... В целия Варшавски договор тия чудесии бяха към 1 000 парчета.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Стефан
        Интересно кога някой фарисей ще се сети да ги начупи и тях като ракетите. Щото не може в НАТО с мръсна комунистическа техника.
        А в цял свят танковозите са си стратегически ресурс, и ги имат далеч не всички държави... В целия Варшавски договор тия чудесии бяха към 1 000 парчета.

        Стефане за твое и на всички други съжаление всичката руска техника подлежи на унижение.Мой приятел който беше в германия за няколко месеца като попитал дали знаят някой да продава някаква руска машина от род УАЗ,ГАЗ или Лада нива германците го попитали дали я иска за да стой като паметник защото само това можела!Така е със сичко руско.
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #5
          А те що са говорили само с блондинки?
          Тъкмо немците знаят това-онова за руската техника ... И тъкмо за такива влекачи няма смисъл и да се обаждат, сичкото НАТО толкова и успя да събере за танковете за Македония. Те просто ги нямат съвсем.

          Коментар


          • #6
            Абе как няма да обиждат руската техника като ги е яд че те нямат такава.
            УАЗ - Where I go there are no roads!!!

            Коментар


            • #7
              Бе едва ли. Въпрос на имидж. За поне две поколения немци това е техниката на окупационната армия. А като искаш да мразиш нещо, и господ няма да ти отвори очите...

              Коментар


              • #8
                Окупационна е, ма и те не са си поплювали много като стане дума за окупиране, нали знаеш за поговорката дето всичко се връща
                УАЗ - Where I go there are no roads!!!

                Коментар


                • #9
                  Западняците мразят някак по-другояче, не като нас славяните...
                  А, чунким тука отношението към руската техника е много по-смислено. Коктейл от откровени глупости, легенди и дявол знае кво още. Както прочее и към западната. А пък към собствената, - изобщо безнадежден разговор...(((
                  А специално към УАЗа още по-особено. Зер освен военна, това беше и милиционерска машина. И демек - нищо весело, поне за поколенията от мене и нагоре. Ей го резултата - на никой и през ум не му минава да оспорва всъдеходните качества, а все едно отношението е презрително.

                  Коментар


                  • #10
                    От: МАЗ 537 - 8х8

                    Първоначално публикуван от traper2504
                    ....на Маз - 543 им сваляха секретното оборудване и ги правеха 50 тонни кранове е къде са???............
                    Някои и пожарни са ги правили. Абсолютно неприложими автомобили, освен за това, за което са конструирани. Отнася се, дори и с най-голяма степен за моя любим ЗиЛ 135
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2index.jpg
Прегледи:1
Размер:248.1 КБ
ID:5490667Натиснете снимката за да я уголемите

Име:index.png
Прегледи:2
Размер:682.0 КБ
ID:5490668

                    ...и един 537 за разкош
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1index.jpg
Прегледи:1
Размер:432.6 КБ
ID:5490669

                    Коментар


                    • #11
                      От: МАЗ 537 - 8х8

                      Позачистих (ще се познаете), но приятелски съвет - ако нямате какво технически да добавите по темата - не се пробвайте с бис на изтритото. Темата е на осем години все пак. Ако от тогава има нещо ново по въпроса - свиркайте.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #12
                        От: МАЗ 537 - 8х8

                        Такава пожарна ни трябва ! Като стана пожара на Бистрица се оказа че и в това отношение сме за никъде .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #13
                          От: МАЗ 537 - 8х8

                          Първоначално публикуван от 9T29 Преглед на мнение
                          [ATTACH=CONFIG]593450[/ATTACH]
                          Трябва да реставрират една такава пожарна кола и да я подарят на някоя пожарна в Родопите, че с тези зилове не могат да се оправят лятото. А да не говорим с тези новите РЕНА, няма влизане в гората с този камион.
                          А, този МАЗ е уникален, много ми харесва! Преди 2/3 години срещнах на Хасковсия околовръстенпът такива Мазове, дърпаха платформа с танкове. Но е възможно и да се бъркам и с Татра, не съм сигурен.

                          Коментар


                          • #14
                            От: МАЗ 537 - 8х8

                            Имало ги на всеко едно голямо летище в Съюза.

                            Коментар


                            • #15
                              От: МАЗ 537 - 8х8

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              Позачистих (ще се познаете), но приятелски съвет - ако нямате какво технически да добавите по темата - не се пробвайте с бис на изтритото. Темата е на осем години все пак. Ако от тогава има нещо ново по въпроса - свиркайте.
                              Еее да беше оставил техническата част , а ти я изтри и нея ......с тази цензура тук нека пишат статистиците.
                              Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X