От: Зил 131 или Прага М2,посъветвайте ме какво да си купя....
КОЛЕГА,ВЗЕМАИ ЗИЛА НО ГЛЕДАИ ДА Е НОВ.АЗ РАБОТЯ САС ТЕЗИ КАМИОНИ ДОСТА ВРЕМЕ.ТОЗИ МИ Е ЧЕТВЬТИ И ТИ КАЗВАМ НЕМА СПИРАНЕ.САС ЗИЛА ПРАВИМ ДВА КУРСА А ПРАГАТА ЕДИН. КАДЕ МИНЕМ САС ЗИЛА ПРАГАТА НЕМОЖЕ ДА ПОМИСЛИ.ЗИЛ 131 Е НАИ ДОБРИЯ КАМИОН ЗА РАБОТА ВЬВ ГОРАТА.
КОЛЕГА,ВЗЕМАИ ЗИЛА НО ГЛЕДАИ ДА Е НОВ.АЗ РАБОТЯ САС ТЕЗИ КАМИОНИ ДОСТА ВРЕМЕ.ТОЗИ МИ Е ЧЕТВЬТИ И ТИ КАЗВАМ НЕМА СПИРАНЕ.САС ЗИЛА ПРАВИМ ДВА КУРСА А ПРАГАТА ЕДИН. КАДЕ МИНЕМ САС ЗИЛА ПРАГАТА НЕМОЖЕ ДА ПОМИСЛИ.ЗИЛ 131 Е НАИ ДОБРИЯ КАМИОН ЗА РАБОТА ВЬВ ГОРАТА.
Иначе за прагата ката камион мога да кажа че не е лоша машна, бавничка е малко. По принцип ако се товарят с по 12-13 кубика метровки не мисля че ще чупят полуоски, особено ако някой се сети да изключва предното от време на време, но сме стигали и до извращения от рода на 17 кубика, което според мен е малко множко. Иначе имахме и Зил 131 с мазов двигател и кран, но нещо двигателя беше заминал, така и го продадохме. Според мен Прагата има предимство пред зила в това че е дизелова, а нафтата се носи по туби, караш прагата в балкана, сипваш, палиш, натоварваш тира, зимаш си акомулаторите и обратно от където си и така на другия ден. При нас машините се прибират само за ремонт. Рекорда е около 4 месеца сериозна работа без да идва в гаража и след един удар си дойде 3 дни ремонт и обратно.
Коментар