Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Айде на реактивните раници

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Айде на реактивните раници

    Това лято английските планински спасители започват ползването на реактивни раници за бързо придвижване през трудно проходим терен. Апаратът, правен с 3Д принтер, ползва пет турбини, по две на всяка ръка и една на гърба. Керосин или дизел осигуряват 10мин полет до 130км/ч, като целта е не да се пренесе пациентът, а да се пренесе медицинско лице до пострадали при падания и счупвания, така че да се даде първа помощ възможно най-бързо. Първите тестове с раницата са през 2020г, като пилотът лети на 6м височина и успява да достигне до планински връх три пъти по-бързо отколкото ако спасяването е извършено с хеликоптер. Видеото:

  • #2
    Не са еко. Трябва да ги забранят и да ги направят електрически.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
      Това лято английските планински спасители започват ползването на реактивни раници за бързо придвижване през трудно проходим терен. Апаратът, правен с 3Д принтер, ползва пет турбини, по две на всяка ръка и една на гърба. Керосин или дизел осигуряват 10мин полет до 130км/ч, като целта е не да се пренесе пациентът, а да се пренесе медицинско лице до пострадали при падания и счупвания, така че да се даде първа помощ възможно най-бързо. Първите тестове с раницата са през 2020г, като пилотът лети на 6м височина и успява да достигне до планински връх три пъти по-бързо отколкото ако спасяването е извършено с хеликоптер. Видеото:

      Готино.

      Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
        Не са еко. Трябва да ги забранят и да ги направят електрически.
        Иттсо президент! Але, але!!
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
          Т.... Керосин или дизел осигуряват 10мин полет до 130км/ч,...
          Дизел?!? Реактивен дизелов двигател... Не знаех, че има такова чудо.

          П.П. Какъв е класа на емисиите? Катализатора с адблу ли е?
          П.П2 От много години се говори, че трябвало да забранят 2 тактовите ендуро мотоциклети въпреки, че покриват Евро 4.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • p-pleven
            p-pleven коментира
            Редактиране на коментар
            не си ли карал нафта с керосин?

          • s_s1
            s_s1 коментира
            Редактиране на коментар
            Да, но не с реактивен двг.

            П.П. Реактивен двг може и твърдо гориво да ползва.

          • Ясен
            Ясен коментира
            Редактиране на коментар
            Принципът на работа на авиационните турбинни двигатели и дизеловите двигатели е доста близък, в частност - компресионното запалване на горивото.

            Самото гориво също е доста близко като състав и контролирани параметри. Грубо казано, jet-a1 е един висококачествен дизел пригоден за употреба при ниски температури и/или налягания.

        • #6
          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Не са еко. Трябва да ги забранят и да ги направят електрически.
          Всъщност съм на мнение че нещо дроновидно, способно да носи човек, е по-перспективно начинание. Не щото ще е електрическо, а по принцип.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


        • #7
          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
          Дизел?!? Реактивен дизелов двигател... Не знаех, че има такова чудо.
          Той самият изобретател си казва, че е стигнал до настоящето решение след като е загърбил предходните хартиени теории и опасения за всичко. Апаратът може да ползва високоцетанов дизел или авиокеросин, микро-турбините дават 120000 оборота и над 1000кс, няма други технически подробности изнесени.

          Първият патент за нещо подобно е руски, от 1919г и е на кислород и метан, но остава само на хартия. После германците пробват да прескачат препятствия с лично Фау1 и "Небесния щурмовак", а Вернер фон Браун прави реактивна жилетка за американската армия в "проект Скакалец", но никой от тях не стига далече. През 1961г Авиосистеми Бел тестват свой вариянт "Ракетен колан" работещ с кислородна вода, който радва публиката и на Олимпиадата в Лос Анджелес през 1984г като "Ракетния човек", но пак не намира практическо приложение, тъй като обсегът му е едва 250м.

          През 1992г идеята за летящия човек за кратко е възродена от шепа ентусиасти под гръмкото заглавие "Американска корпорация за ракетни колани", с идеята че ще забогатеят. Произведен е успешен прототип, но докато това стане партньорите в компанията са на нож, стига се до бой с телесни повреди и единият грабва прототипа и отпрашва. Въпреки успешна демонстрация на устройството по телевизията, личните дрязги се прехвърлят в съда, като историята завършва с неразкрито убийство, отвличане и изчезнал завинаги прототип.

          Настоящата машина е дело на инж.Ричард Браунинг, който започва с идеята за намаляване на теглото и увеличаване на подемната сила чрез криле. Но тъй като военните вече имат подобни разработки за дронове Браунинг сменя плановете и се насочва към идеята за увеличаване на мощността. По-старите модели работят на ракетен принцип, докато новата технология разчита на микро-турбини, като компютърния контрол им осигурява 90-секунден старт.

          Костюмът се продава и в гъзарския лондонски ЦУМ Селфриджес за 340хил лири. Който иска да пробва, пък и да подобрява чрез електрификация

          Коментар


          • #8
            Раницата е интересна, но 3Д принтера, с който е направена е още по-интересен. Еле пък, ако печати турбинките.

            Ама накрая ще се окаже, че някой продава няква книжка в амазон и се чуди как да я популяризира.

            Коментар


            • Asteri
              Asteri коментира
              Редактиране на коментар
              Турбинките не, костюмът е.

            • disko04
              disko04 коментира
              Редактиране на коментар
              Е то е ясно че турбините са спешъл едишън, и камерите и така.

          • #9
            Че такива принтерчета има от бая време - лазерно синтероване и последваща фрезова обработка. Работеха с какви ли не тенекиени материали.
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #10
              И така ще изпринтиш изделие годно за турбина?

              Коментар


              • #11
                Щом са ти интересни технологичните възможности - материал за чете на едини от производителите.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • disko04
                  disko04 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Интересно, не знаех.

              • #12
                Лично аз това от първия клип го не вярам, ама хич!
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #13
                  Много е тежко това,ама като го доизкусурят след 5-6 години,може 500000 софиянци,като скорци да излитат сутрин за работа,и след 10 минути да са на работа.Даже може и да влитат през прозореца,ама кака Мара,чистачката,да не затвори прозорецаИ да измислят някаква система,като при прилепите,да не се сблъскват в навалицата,че ще падат като премръзнали гълъби...

                  Коментар


                  • #14
                    Скоро няма да стане масов тоя косплей на Джелезнио Чиляк. Освен в определени бизнеси, военният, примерно

                    And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                    Коментар


                    • kalin09
                      kalin09 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Яка анимация

                    • disko04
                      disko04 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Добре си джиткат тия.😃

                    • Ясен
                      Ясен коментира
                      Редактиране на коментар
                      Видеото е "обработено" ама не е никаква анимация.

                      Конкретните тия раници май ги зарязаха заради неизяснена концепция за управляемостта. Свършиха им ръцете на пилотите.

                  • #15
                    Какво ще рече "аз това не го вярвам" и "яка анимация", вярата ви в Холивуд и спецефектите е по- голяма от доверието към развитието на технологиите ли? Еми летят си хората независимо от вярата в тях, се ла ви. Има и по- брутален хвърчащ кит, между другото... ето този човек, Венсан Рефет, парашутист с мисля над петнайсет хиляди скока загина при изпитанията му преди две години.















                    And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                    Коментар


                    • дядо владо
                      дядо владо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не става дума за отричане на технологиите, а за елементарна физика. Сила, приложна точка, въртящ момент и т.н. Реактивното крило от твоя клип и "айрънменските" ефекти от тези с кораба нямат нищо общо

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X