Това лято английските планински спасители започват ползването на реактивни раници за бързо придвижване през трудно проходим терен. Апаратът, правен с 3Д принтер, ползва пет турбини, по две на всяка ръка и една на гърба. Керосин или дизел осигуряват 10мин полет до 130км/ч, като целта е не да се пренесе пациентът, а да се пренесе медицинско лице до пострадали при падания и счупвания, така че да се даде първа помощ възможно най-бързо. Първите тестове с раницата са през 2020г, като пилотът лети на 6м височина и успява да достигне до планински връх три пъти по-бързо отколкото ако спасяването е извършено с хеликоптер. Видеото:
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Айде на реактивните раници
Свий
X
-
Не са еко. Трябва да ги забранят и да ги направят електрически.
-
Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнениеТова лято английските планински спасители започват ползването на реактивни раници за бързо придвижване през трудно проходим терен. Апаратът, правен с 3Д принтер, ползва пет турбини, по две на всяка ръка и една на гърба. Керосин или дизел осигуряват 10мин полет до 130км/ч, като целта е не да се пренесе пациентът, а да се пренесе медицинско лице до пострадали при падания и счупвания, така че да се даде първа помощ възможно най-бързо. Първите тестове с раницата са през 2020г, като пилотът лети на 6м височина и успява да достигне до планински връх три пъти по-бързо отколкото ако спасяването е извършено с хеликоптер. Видеото:
Готино.
Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеНе са еко. Трябва да ги забранят и да ги направят електрически.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнениеТ.... Керосин или дизел осигуряват 10мин полет до 130км/ч,...
П.П. Какъв е класа на емисиите? Катализатора с адблу ли е?
П.П2 От много години се говори, че трябвало да забранят 2 тактовите ендуро мотоциклети въпреки, че покриват Евро 4.
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
Принципът на работа на авиационните турбинни двигатели и дизеловите двигатели е доста близък, в частност - компресионното запалване на горивото.
Самото гориво също е доста близко като състав и контролирани параметри. Грубо казано, jet-a1 е един висококачествен дизел пригоден за употреба при ниски температури и/или налягания.
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеНе са еко. Трябва да ги забранят и да ги направят електрически.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеДизел?!? Реактивен дизелов двигател... Не знаех, че има такова чудо.
Първият патент за нещо подобно е руски, от 1919г и е на кислород и метан, но остава само на хартия. После германците пробват да прескачат препятствия с лично Фау1 и "Небесния щурмовак", а Вернер фон Браун прави реактивна жилетка за американската армия в "проект Скакалец", но никой от тях не стига далече. През 1961г Авиосистеми Бел тестват свой вариянт "Ракетен колан" работещ с кислородна вода, който радва публиката и на Олимпиадата в Лос Анджелес през 1984г като "Ракетния човек", но пак не намира практическо приложение, тъй като обсегът му е едва 250м.
През 1992г идеята за летящия човек за кратко е възродена от шепа ентусиасти под гръмкото заглавие "Американска корпорация за ракетни колани", с идеята че ще забогатеят. Произведен е успешен прототип, но докато това стане партньорите в компанията са на нож, стига се до бой с телесни повреди и единият грабва прототипа и отпрашва. Въпреки успешна демонстрация на устройството по телевизията, личните дрязги се прехвърлят в съда, като историята завършва с неразкрито убийство, отвличане и изчезнал завинаги прототип.
Настоящата машина е дело на инж.Ричард Браунинг, който започва с идеята за намаляване на теглото и увеличаване на подемната сила чрез криле. Но тъй като военните вече имат подобни разработки за дронове Браунинг сменя плановете и се насочва към идеята за увеличаване на мощността. По-старите модели работят на ракетен принцип, докато новата технология разчита на микро-турбини, като компютърния контрол им осигурява 90-секунден старт.
Костюмът се продава и в гъзарския лондонски ЦУМ Селфриджес за 340хил лири. Който иска да пробва, пък и да подобрява чрез електрификация
- 1 like
Коментар
-
Раницата е интересна, но 3Д принтера, с който е направена е още по-интересен. Еле пък, ако печати турбинките.
Ама накрая ще се окаже, че някой продава няква книжка в амазон и се чуди как да я популяризира.
Коментар
-
Че такива принтерчета има от бая време - лазерно синтероване и последваща фрезова обработка. Работеха с какви ли не тенекиени материали.
Коментар
-
Щом са ти интересни технологичните възможности - материал за чете на едини от производителите.
Коментар
-
Много е тежко това,ама като го доизкусурят след 5-6 години,може 500000 софиянци,като скорци да излитат сутрин за работа,и след 10 минути да са на работа.Даже може и да влитат през прозореца,ама кака Мара,чистачката,да не затвори прозорецаИ да измислят някаква система,като при прилепите,да не се сблъскват в навалицата,че ще падат като премръзнали гълъби...
Коментар
-
Коментар
-
Какво ще рече "аз това не го вярвам" и "яка анимация", вярата ви в Холивуд и спецефектите е по- голяма от доверието към развитието на технологиите ли? Еми летят си хората независимо от вярата в тях, се ла ви. Има и по- брутален хвърчащ кит, между другото... ето този човек, Венсан Рефет, парашутист с мисля над петнайсет хиляди скока загина при изпитанията му преди две години.
And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар