Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Летяш модел на В-52....мъничък...
Свий
X
-
Има, има турбини, има и турбовитлови - сиреч турбина с редуктор и винт. Тези в случая са си чисти турбини...Мене ми е по-интересна цената, защото в каталога на Граупнер например турбинките струват по 3-5 хиляди евроПървоначално публикуван от ПаджероводВинаги съм се чудил какви двигатели слагат на тези модели. Турбореактивни не знам да има толкова малки...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Това май е чист течно или твърдогоривен реактивен двигател. Наистина нямат подвижни части, но ги избягват при самолетите защото много трудно им се регулира тягата, взривоопасни са. Не мисля, че на този модел на Б-52 биха сложили осем такива.
А при истинските ги слагат като бустерни да подпомагат при излитането, когато самолета е претоварен с гориво и "подаръци"
Коментар
-
Не, това е пулсационен реактивен двигател като на Фау-1. При него единствената движеща се част е клапата на входа. Наистина трудно се управлява, защото има само два режима - максимал и изключенПървоначално публикуван от ПаджероводТова май е чист течно или твърдогоривен реактивен двигател. Наистина нямат подвижни части, но ги избягват при самолетите защото много трудно им се регулира тягата, взривоопасни са. Не мисля, че на този модел на Б-52 биха сложили осем такива.
А при истинските ги слагат като бустерни да подпомагат при излитането, когато самолета е претоварен с гориво и "подаръци"
А иначе Севи греши наистина, това не е турбореактивен двигател, турбореактивния има турбина и компресор, както се вижда от названието му.
Ето за това нещо говорим:

Данните са тук:http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=6806
Целия моделен ред с цените е тук:http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AA?wgr=961Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Е, при Аврората си е чист правопоток, без клапа на входа, въпреки че изгарянето става на нещо като пулсации. А тук има една както руснаците я наричат "лепестковая" клапа от пружинна стомана, звука е много интересен, прилича на двутактов мотоциклет без заглушител, при работа на тоя двигател. Апропо, имам му в нас чертежи и спецификазия на детайлите, работи с обикновен бензин и има тяга от близо 30 кила, може да си го сглобиш ако искашПървоначално публикуван от СтефанАмериканците нали се опитаха да го реанимират. Обаче изглежда от тая Аврора не излезе нищо. Каква изненада
)) Макар че умрем от любопитство как всъщност са се канели да го използват.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Не мога ... Т.е. няма смисъл. Най-малко две групи хора направиха самолети. Минаха всички сертификационни изпитания. Някак ги купуват по малко и цели и на парчета в сандъци. В чужбина. В страни, които имат собствено самолетно производство. Харесват ги. А тукашните чиновници не разрешават да наште си самолетчета да летят в нашто си небе. Щото така пък, не щото не могат да летят.
Същото с въртолетите.
Някои от тия хора вече плюха на всичко и избягаха в разните чужбини. Тия ги разбирам, за разлика от емигрантите по мързел.
Педерасите с вратовръзки са по-гнусни и от педерасите от чалгата.
А, не, интересна ми е тактиката на използването на разузнавач, който се чува от стотици километри
След като само съобщението че някоя страна се кани да купи руски зенитни комплекси докарва авторите на такъв мъдър проект до отчаяние и отказ от любимата им война ...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар