Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Летяш модел на В-52....мъничък...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Летяш модел на В-52....мъничък...

    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  • #2
    Винаги съм се чудил какви двигатели слагат на тези модели. Турбореактивни не знам да има толкова малки...

    Коментар


    • #3
      Газо-турбинни!

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Паджеровод
        Винаги съм се чудил какви двигатели слагат на тези модели. Турбореактивни не знам да има толкова малки...
        Има, има турбини, има и турбовитлови - сиреч турбина с редуктор и винт. Тези в случая са си чисти турбини...Мене ми е по-интересна цената, защото в каталога на Граупнер например турбинките струват по 3-5 хиляди евро
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Хм. Ако действително има толкова малки турбореактивни(или газотурбинни, което е едно и също по принцип) то те ще са само за модели т.е. бутикова стока и цени като тези направо ще са малки.

          Коментар


          • #6
            газо-турбинните нямат никакви движещи се части и са доста по-евтини!

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от disem
              газо-турбинните нямат никакви движещи се части и са доста по-евтини!
              Говориш за правопоточните въздушнореактивни, но те са почти без практическо приложение, а газо-ТУРБИННИТЕ имат доста въртящи се турбини! Самото заглавие говори...

              Коментар


              • #8
                тва ако го имам ще ме е страх да го дигна във въздуха

                Коментар


                • #9
                  Имам предвид това!



                  Коментар


                  • #10
                    Това май е чист течно или твърдогоривен реактивен двигател. Наистина нямат подвижни части, но ги избягват при самолетите защото много трудно им се регулира тягата, взривоопасни са. Не мисля, че на този модел на Б-52 биха сложили осем такива.
                    А при истинските ги слагат като бустерни да подпомагат при излитането, когато самолета е претоварен с гориво и "подаръци"

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Паджеровод
                      Това май е чист течно или твърдогоривен реактивен двигател. Наистина нямат подвижни части, но ги избягват при самолетите защото много трудно им се регулира тягата, взривоопасни са. Не мисля, че на този модел на Б-52 биха сложили осем такива.
                      А при истинските ги слагат като бустерни да подпомагат при излитането, когато самолета е претоварен с гориво и "подаръци"
                      Не, това е пулсационен реактивен двигател като на Фау-1. При него единствената движеща се част е клапата на входа. Наистина трудно се управлява, защото има само два режима - максимал и изключен
                      А иначе Севи греши наистина, това не е турбореактивен двигател, турбореактивния има турбина и компресор, както се вижда от названието му.
                      Ето за това нещо говорим:



                      Данните са тук:http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=6806

                      Целия моделен ред с цените е тук:http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AA?wgr=961
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Да, сетих се и аз, че за пулсиращия става дума. Те вече са чиста екзотика
                        Леле, авиомоделизма се е развивал успоредно с истинската авиация! А аз го подценявах

                        Коментар


                        • #13
                          Американците нали се опитаха да го реанимират. Обаче изглежда от тая Аврора не излезе нищо. Каква изненада)) Макар че умрем от любопитство как всъщност са се канели да го използват.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            Американците нали се опитаха да го реанимират. Обаче изглежда от тая Аврора не излезе нищо. Каква изненада)) Макар че умрем от любопитство как всъщност са се канели да го използват.
                            Е, при Аврората си е чист правопоток, без клапа на входа, въпреки че изгарянето става на нещо като пулсации. А тук има една както руснаците я наричат "лепестковая" клапа от пружинна стомана, звука е много интересен, прилича на двутактов мотоциклет без заглушител, при работа на тоя двигател. Апропо, имам му в нас чертежи и спецификазия на детайлите, работи с обикновен бензин и има тяга от близо 30 кила, може да си го сглобиш ако искаш
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Не мога ... Т.е. няма смисъл. Най-малко две групи хора направиха самолети. Минаха всички сертификационни изпитания. Някак ги купуват по малко и цели и на парчета в сандъци. В чужбина. В страни, които имат собствено самолетно производство. Харесват ги. А тукашните чиновници не разрешават да наште си самолетчета да летят в нашто си небе. Щото така пък, не щото не могат да летят.
                              Същото с въртолетите.
                              Някои от тия хора вече плюха на всичко и избягаха в разните чужбини. Тия ги разбирам, за разлика от емигрантите по мързел.
                              Педерасите с вратовръзки са по-гнусни и от педерасите от чалгата.

                              А, не, интересна ми е тактиката на използването на разузнавач, който се чува от стотици километри След като само съобщението че някоя страна се кани да купи руски зенитни комплекси докарва авторите на такъв мъдър проект до отчаяние и отказ от любимата им война ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X