Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв модел беше този самолет...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Какъв модел беше този самолет...

    Колега каква отворена кабина те гони, виж на схемите горе че има затварящ се плъзгащ люк...
    Ти аджеба всичките ли си ги карал, та имаш толкова категорични виждания по въпроса ? Последният път като кара Полкарпов - духаше ли ти в лицето ?

    Поликарпов и16 е правен в началото на 30те години, а не непосредствено преди втората световна. Когато е почнала втората светова война, вече са били морално остарели. А за битките Месершмит / Поликарпов и за това кой кого - немските пилоти в Испанската гражданска война май не са били точно на твоето мнение. И бая са пляскали с ръчички когато най-после са им докарали месершмитите които са били най-после равностоен противник на поликарповеца. След 1937ма немците са установили въздушно превъзходство в Испания и не са го изгубили, но за това причините далеч не са били в материалната база, а в това до колко е искала да се ангажира във войната всяка от двете страни, СССР и Германия.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #17
      До: Какъв модел беше този самолет...

      И-153 не е двуплощник. Двуплощник е И-15"Чаика".
      sigpic

      Коментар


      • #18
        До: Какъв модел беше този самолет...

        Oффф не ми се спори за глупости , незнам от какво е провокирана тази реакция, но е излишно да се вкарва ирония! Хубаво е когато човек спори за нещо да е добре запознат с фактите ,затворената кабина е на последните версии И 16 5 и бройките са им ограничени ,тоест братушките ги е вял вятьра .Колкото до мен ,не ,на Поликарпов не сьм се качвал а и честно казано и не бих искал ,виж на малко по сьвремен тогавашен изтребител от втората световна с удоволствие ,но едвали ще ми се отдаде тоя шанс .Колкото до историческите факи за боевете на И 16 с немската авиация ,ами не ме карай да копи/пейст-на РУСКИ исторически факти за самолетчето ,че ще разводним темата .
        изказвам се толкова категорично за конструкцията на самолета поради простия факт ,че имам (скан) на заводски чертежи и експлоатационни книги на самолета ( както и за много други модели )....Та за това така категорично се изцепвам по темата
        Поздрави

        Коментар


        • #19
          До: Какъв модел беше този самолет...

          Така става. Аз не разбирам, за това питам. Просто ми стана любопитно защо толкова противоречиви и винаги категорични мнения има за този самолет.

          ПС В Испания не са ли се били тия със затворените кабини ? От последните модели ?
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #20
            До: Какъв модел беше този самолет...

            Ето една книжка за самолета ,ако му се занимава на някой да чете руски

            http://rapidshare.com/files/50147187...aval7.rar.html

            Коментар


            • #21
              До: Какъв модел беше този самолет...

              Ето една съвсем прясна снимка на въпросния самолет, летял тези дни на МАКС 2009 около Москва



              http://www.aviasalon.com/ru/gallery/photolist/id-26.htm

              Коментар


              • #22
                До: Какъв модел беше този самолет...

                Първоначално публикуван от Zdravko.M Преглед на мнение
                И-153 не е двуплощник. Двуплощник е И-15"Чаика".
                http://www.airwar.ru/enc/fww2/i153.html

                Коментар


                • #23
                  До: Какъв модел беше този самолет...

                  Снимка, илюстрираща "прекрасния" обзор напред на Поликарпов И-16
                  Как са излитали и кацали тези ентусиасти?!?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Какъв модел беше този самолет...

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Как са излитали и кацали тези ентусиасти?!?
                    По далечни спомени от инструктаж към колегите които учиха за пилоти(леко модифицирано).....4-ти (последен завой) прицелваш полосата, отнемаш газта, спускаш се и чакаш третия нит отпред на стъклото да съвпадне с групата храсти пред входа на помощното стопанство, тогава спускаш колесника,клапите за кацане и т.н. държиш връхчето на носа да сочи голямото дърво зад полосата в дясно, когато втория шев на дясното крило се изравни с покрива на къщата на баба Вуна, отпускаш носа(хоризонтираш самолета),вдигаш оборотите до 80% броиш ....6-7-8 и отнемаш газта, машината сама тупва на пистата....те такива работи, когато чух за пръв път подобен инструктаж и аз са учудих, но така се създава усет....после прицелваш полосата и гледаш отстрани на самолета за разстояние до земята, а от кулата (РВД-то, ръководител кацане & Ко ако има нещо крекат )
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #25
                      До: Какъв модел беше този самолет...

                      Едно време в Страсбург едни момчета питаха за посоката - обяснявах им, обяснявах им, и накрая се сетих - "Карайте по булеварда, и след третата проститутка - вдясно". Скъсаха се да се хилят, но съм сигурен че са го намерили.

                      А тя горката гонеше шейсетака със сигурност, не е имало случай да мина от там и да я няма (демек да е с клиент).

                      Та такива репери понякога са много полезни
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #26
                        До: Какъв модел беше този самолет...

                        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                        По далечни спомени от инструктаж към колегите които учиха за пилоти(леко модифицирано).....
                        Хе-хе, сигурно е било така. И ние като научим дупките под водата в реката не затъваме повече там.
                        В този самолет се вижда какво е важното - двигател! Крило! И...ъ-ъ... там, тяло и опашчица. И накрая: Я! Ами пилота?! Бре, ами къде да го сложим? И му намерили местенце криво-ляво, без излишни глезотии, например като фанар над главата.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Какъв модел беше този самолет...

                          Това все пак може да лети (планира) а Миг-21 е още по-голяма ютия, каца с много вирнат нос и леко на вереф, но забравих от дясно или от ляво ги учиха колегите да гледат....и въпреки това е много надежден.
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #28
                            До: Какъв модел беше този самолет...

                            До "Гоблин"
                            Ако и двамата сме гледали едно и също филмче, аероплана който търсиш не е руски, нито акробатичен! Става дума за скоростен самолет (прототип) построен специално за гранпри-тата модерни в началото на миналия век! Ако не ме лъже паметта бе американски (най-добрия им пилот загива с него)..!!! Самото определение "акробатичен" с "труден за управление" в едно изречение не се вързва никак! Тук има достатъчно хора летели във въздуха, които ще го потвърдят! Наистина самолета прилича на руския истребител, но е с доста по-малки крила! За съжеление не помня името, но добра следа за търсенето ти е факта, че счупил всички рекорди за скорост тогава..!!! Надявам се да го откриеш..!!! Спомням си, че съвременната му реплика бе ярко червена като ферари. Дано съм ти бил от полза...

                            Коментар


                            • #29
                              До: Какъв модел беше този самолет...

                              Не, това за което говориш най-вероятно е Gee Bee R серията на Granville Brothers.

                              Също абсолютно култова машинка.











                              Между другото е силно възможно наистина да сме гледали един и същ филм, понеже там се говореше и за това самолетче. Но аз питах за Поликарпов. Джи Би-то повече го връзвам с Мики Маус. Патокът Доналд караше такова.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • #30
                                До: Какъв модел беше този самолет...

                                Намерих на бунището книгата Съветски самолети от А до Я и я подарих на Стефан ако искате питайте го за какво ви интересува
                                К мирной жизни не пригоден.
                                Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                                ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X