Айде се стегни малко де. Ми-6 си остана в 60-те, където е и измислен. Това което всъщност винаги го е имало и лети е Ми-26.
Нито Ми-6, нито Ми-26 се използват за вип полети и аеротаксита. Те изобщо живеят в транспортните дивизии на ВВС, полярната авиация, МЧС и толкова. Има няколко фирми, които ги карат за кранове. И изобщо, това и на война го използват само от нормални бетонни летища и не от необорудвани площадки. Той излита и каца по въртолетному само при форсмажор, горивото не стига. И му и трудно да хване далекопровода с винта, и на земята е по-висок от него.
Нито Ми-6, нито Ми-26 се използват за вип полети и аеротаксита. Те изобщо живеят в транспортните дивизии на ВВС, полярната авиация, МЧС и толкова. Има няколко фирми, които ги карат за кранове. И изобщо, това и на война го използват само от нормални бетонни летища и не от необорудвани площадки. Той излита и каца по въртолетному само при форсмажор, горивото не стига. И му и трудно да хване далекопровода с винта, и на земята е по-висок от него.
Коментар