Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Събирам пари за един R22

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Айде се стегни малко де. Ми-6 си остана в 60-те, където е и измислен. Това което всъщност винаги го е имало и лети е Ми-26.
    Нито Ми-6, нито Ми-26 се използват за вип полети и аеротаксита. Те изобщо живеят в транспортните дивизии на ВВС, полярната авиация, МЧС и толкова. Има няколко фирми, които ги карат за кранове. И изобщо, това и на война го използват само от нормални бетонни летища и не от необорудвани площадки. Той излита и каца по въртолетному само при форсмажор, горивото не стига. И му и трудно да хване далекопровода с винта, и на земята е по-висок от него.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Стефан
      Айде се стегни малко де. Ми-6 си остана в 60-те, където е и измислен. Това което всъщност винаги го е имало и лети е Ми-26.
      Нито Ми-6, нито Ми-26 се използват за вип полети и аеротаксита. Те изобщо живеят в транспортните дивизии на ВВС, полярната авиация, МЧС и толкова. Има няколко фирми, които ги карат за кранове. И изобщо, това и на война го използват само от нормални бетонни летища и не от необорудвани площадки. Той излита и каца по въртолетному само при форсмажор, горивото не стига. И му и трудно да хване далекопровода с винта, и на земята е по-висок от него.
      Ами вземи прочети, поинтересувай се и стига писа глупости. Лебед загина с Ми-6, използван като аеротакси както ти казваш, пък и до ден днешен летят... И последно активно са се използвали по времето на първата Чеченска война. Ей, що говориш неща които не знаеш бре.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #33
        http://www.strana.ru/stories/01/08/23/2785/257105.html

        А Ми-6 отдавна просто не съществуват. Както Ми-1, 4, 10, 10К, 16. Повече или по-малко заслужили машини, които просто са част от историята. В последните десетилетия летят Ми-2, 8, 14, 17, 24, 26, 28. Всички освен 2 и 26 са варианти на 8. Бойните 24 и 28 - също.

        Коментар


        • #34
          28 апреля 2002 года - вертолет Ми-8, на борту которого находился губернатор Красноярского края Александр Лебедь, потерпел катастрофу возле населенного пункта Ермаки. Александр Лебедь и сопровождавшие его лица направлялись на открытие новой горнолыжной трассы в районе Буйбинского перевала. Александр Лебедь и еще четыре человека погибло. 11 пострадавших доставлены в ближайшие больницы, их состояние медики расценивают как тяжелое. Причиной катастрофы вертолета стало столкновение с линией электропередач при плохих метеоусловиях.
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от Стефан
            http://www.strana.ru/stories/01/08/23/2785/257105.html

            А Ми-6 отдавна просто не съществуват. Както Ми-1, 4, 10, 10К, 16. Повече или по-малко заслужили машини, които просто са част от историята. В последните десетилетия летят Ми-2, 8, 14, 17, 24, 26, 28. Всички освен 2 и 26 са варианти на 8. Бойните 24 и 28 - също.
            Не съществуват казваш?

            "Независимая газета", 10 октября 2002 г.

            Вчера Минтранс России позволил продолжать войну в Чечне. Именно так надо трактовать поистне соломоново решение коллегии министерства, которая дала добро на эксплуатацию вертолетов-убийц Ми-8, одновременно запретив полеты менее распространенных Ми-6.

            Череда катастроф армейских и гражданских вертолетов в нынешнем году (только Ми-8 разбилось больше десятка) требовала реакции чиновников из Минтранса. Но запретить эксплуатацию самой массовой винтокрылой машины ВВС, тем более активно используемой в Чечне, они не могли - армия осталась бы без крыльев. И министерство пошло по стопам главкома ВВС Анатолия Корнукова, который 23 июля этого года после катастрофы армейского Ми-8 под Санкт-Петербургом, где погибли 19 человек, наложил запрет на полеты всех Ми-8 российских ВВС - за исключением зоны боевых действий на Северном Кавказе.

            Однако Минтранс не мог принять такого половинчатого решения, и потому вместо Ми-8 в жертву был принесен Ми-6 - не самый массовый и не боевой. Формальным поводом поднять этот вопрос на вчерашней коллегии Минтранса РФ стали конструкционные недоработки этого типа авиатехники. Правда, никто так и не взялся объяснить, почему и как эти конструктивные недостатки вертолета проявились лишь спустя 30 лет с начала его эксплуатации.

            Вертолет Ми-6 разрабатывался в КБ имени Миля с 1954 года, а серийное производство продолжалось с 1958 по 1981 год. Всего построено около 860 вертолетов в гражданских и военных вариантах. Последняя серьезная авария вертолета Ми-6 произошла 10 июля на Таймыре. Машина выполняла рейс Норильск-остров Диксон-площадка Эклипс-мыс Челюскин по заказу Центральной геологоразведочной экспедиции. В катастрофе погибли все люди, находившиеся на борту вертолета, - это 21 человек. По словам представителей Государственной службы гражданской авиации России, у машин этого типа обнаружен существенный дефект, из-за которого им опасно подниматься на высоту более 500 метров. Странно, что об этом заговорили спустя 20 лет после окончания производства. В то же время запрет на полеты Ми-6 совпал с очередным пиком авиакатастроф (решение о запрете было принято еще летом), и, видимо, истинной причиной стала не роковая недоработка 20-летней давности, а необходимость хоть как-то отреагировать на увеличение числа авиакатастроф.

            Официально запрет будет действовать до тех пор, пока производители не устранят неполадки. Возможно, переделать старый вертолет дешевле и проще, чем разработать и построить новый, но такой подход к проблеме идет вразрез с некоторыми установками из концепции развития российского авиапрома. Сторонники развития (а таких немало) утверждают, что "авиационной промышленности не пойдет на пользу, если мы опять начнем менять гайки, вместо того чтобы создавать новые машины".

            Помимо политической, вчерашнее решение Минтранса может иметь и экономическую подоплеку. Как заявил на заседании министр транспорта России Сергей Франк, "ситуация в российском авиастроении явно неблагополучная и отступать дальше некуда". В этом смысле запрет на полеты Ми-6 может стать прелюдией к глобальным переменам в российском авиапроме и вертолетостроении в частности.

            Давно муссируется идея о создании крупных холдингов вместо разрозненных авиастроительных предприятий. Так, в частности, планируется "слить" двух конкурентов - КБ Миля и КБ Камова. Сейчас расклад сил явно не в пользу последнего, производящего палубную авиацию и иную спецтехнику. Заказы на такого рода машины невелики, а "Миль", напротив, может прекрасно себя чувствовать только за счет ремонта, реконструкции и модернизации уже выпущенного авиапарка. Запрет, даже частичный (исключая зоны боевых действий), на полеты самых массовых вертолетов в комплексе с объединением производителей может уравнять шансы конкурентов. Впоследствии это может помочь "Камову" занять в создающемся холдинге более удобное положение.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #36
              Чакай сега, да не казваш че въртолети на възраст 25 - 48 години имат реално експлоатационно значение? Сигурно някъде в някой транспортен полк още се водят. Ето, преди 4 години поне един е лятял и загинал близо до Северния полюс.
              Това е смешно.

              Коментар


              • #37
                Лети ли? Лети! Има ли го? Има. Специално ти казвам по времето на първата Чеченска кампания активно е транспортирал товари и десант, какво повече искаш?
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #38
                  Тя беше през 92-ра ... Повече от 15 години от тогава ...

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от Стефан
                    Айде се стегни малко де. Ми-6 си остана в 60-те, където е и измислен.
                    Нещо не ми прилича нито на `92 нито на `02
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #40
                      Уф. Айде сега пък аз да ти кажа да вземеш да четеш и да не говориш глупости.
                      Какво очаквош от мене в момента? Да напиша 300 страници история на една саката машина? Или как е кърпена до 16, после до 26. Как всъщност не е летяла? Как е трябвало да носи стратегически балистични ракети, но не ги е носила? Заради това не е можела да бъде и нормален нито транспортен нито десантен въртолет?
                      Какво те тормози? Въздушната Волга за всякакъв вид началници винаги е бил Ми-8. Семейството Ми-6 са НАИСТИНА ОГРОМНИ, никой по никакъв повод не вдига тия неща без ритници в муцуната. Нито за генерал от ВДВ. Това е наистина скъпа и наистина опасна играчка. Мирясай.

                      Коментар


                      • #41
                        Ей, ще те свържа с моите приятели от АВИКОС в Москва да ти кажат те съвсем различни неща
                        Авикос е застрахователна компания застраховаща руската космическа програма. Имат дъщерна фирма Авиализинг с доста летателни апарати. И съответственно застраховат къде к`вот лети из Русия... е при тях е най-вярната и правилна статистика. Скъпа машина може да е за България, при тях си лети и се ползва, поне до преди 3-4 години си летеше интензивно.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X