Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Събирам пари за един R22

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Събирам пари за един R22

    Оф, не ми говори за въртолети, че ми е болна тема. В момента събирам пари за един R22, ама трябва още хартийки да понатрупам. Отдавна съм си решил дилемата за ново BMW 740 или тая красота.

    Както с много други неща - Робинзън Хеликоптърс отдавна има представителство в Румъния, а ние нищо свястно не можем да измъдрим...

  • #2
    Обер...(човече, много дълго )
    За това ли става дума?

    Колко струва ако не е тайна?
    С турбинен или бутален мотор е?

    Коментар


    • #3
      Е, бутален, естествено. На газотурбинен човек не може да му насмогне на апетита и на поддръжката.

      Парите се малко повече от на нова лимузина, но може и по-тънко да се уреди:
      http://www.robinsonheli.com/pdf_files/pricer22.pdf
      Ето я гадината
      http://www.robinsonheli.com/r22specs.htm

      Стефане, стига си се поболявал, че са бастисали оръжие, което и без това не ни трябва. Виж, че бастисаха цялата държава, удари едно голямо и си гледай живота. В тази връзка - вчера един партньор се обажда на една колежка и съвсем спокойно й сервира яко неприятна новина. Обаче вика "Това е положението, а как ще го приемете зависи какви емоции ви влекат - положителни или отрицателни". Та, и аз бих ти казал същото на теб. Кво си се нагърбил с всемирните тегоби не мога да разбера. Ако можеш да го промениш - действай. Ако не можеш - да не ти пука.

      Коментар


      • #4
        Мда. Нощеска ми се скапа Операта, и сега това не ще да се отвори((( Колко струва?
        Реактивните двигатели хич не са хубави ако става дума за такива дребни играчки. Те са лепкави и вяли. Инертни. Да, автомобилния аналог ще е да няма динамика. Великански дизел без турбо.

        Че кво държавата, кво армията. Тя е неотменна част от нея. Лошото е че сега има много държава, прекалено много. Няма държавност.

        Коментар


        • #5
          Интересува ме мога ли да изкарам някъде курс за управление на хеликоптер,като се има в пред вид че съм на 40 години.Има ли някакви възрастови ограничения и въобще как стоят нещата ако някой знае.

          Коментар


          • #6
            Пробвай ТУК
            Ето ти още връзки по темата:
            http://www.investor.bg/?id=36363
            http://krile.net/forum/viewtopic.php?t=5056
            http://www.bgspotters.net/constructo...nNumber=LZ-RBV
            Годините не са проблем, а по-скоро натрупаните пари през тях

            Коментар


            • #7
              Ако минеш авиомедицинската комисия няма. В медресето на Маджаров например. Ако не забравя утре ще питам за пари и телефони.

              Коментар


              • #8
                971-16-35, Частен транспортен колеж.
                По идея има двегодишен курс, на практика май го няма. Може би само за техници на въртолети.
                Ер Скорпио били купили R-44, дали и кога ще правят курсове - божа работа. Но там е цифромания.
                Най-евтино е в Щатите. В Русия най ги учат. Но имай предвид че руските и западните въртолети са с обратни команди. И даже с обратно въртене на винтовете. В критична ситуация по-зле - здраве му кажи.
                Ако искаш обаче по-добре мини първо на самолетен курс. После и по-евтино и по-лесно ще се оправиш с въртолетния. Това е най-мръсното летящо нещо. В смисъл най-трудно се кара. А тия Робинсъни били изобщо крайна мерзост, сам не съм ги и виждал, момчетата ми казаха.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Стефан
                  971-16-35, Частен транспортен колеж.
                  По идея има двегодишен курс, на практика май го няма. Може би само за техници на въртолети.
                  Ер Скорпио били купили R-44, дали и кога ще правят курсове - божа работа. Но там е цифромания.
                  Най-евтино е в Щатите. В Русия най ги учат. Но имай предвид че руските и западните въртолети са с обратни команди. И даже с обратно въртене на винтовете. В критична ситуация по-зле - здраве му кажи.
                  Ако искаш обаче по-добре мини първо на самолетен курс. После и по-евтино и по-лесно ще се оправиш с въртолетния. Това е най-мръсното летящо нещо. В смисъл най-трудно се кара. А тия Робинсъни били изобщо крайна мерзост, сам не съм ги и виждал, момчетата ми казаха.
                  С тая "крайна мерзост" австралийските пастири такива неща правят, че на всеки друг вертолет ще му се завие свят. Ако може някой да докопа видео как прекарват там кравите и как летят, ще е много интересно за всички и красиво освен това.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Ми иди тогава с това до Своге. Или на площада на Владая. И чети теория на въртолета и аеродинамика. Общо правило - колкото е по-голям - толкова по-бърз и по-може да лети. Колкото по-малък - толкова по-опасен и труден. И по- не лети. Непреодолими трудности с мощността, площите, скоростите и допустимите натоварвания както на носещите, така и на опашните винтове.
                    В книжарниците около МЕИ-то има книжката Хеликоптери, №17 от поредицата летателни апарати. В. Илиев, Р. Радушев, Мадара-принт АД, С., 1999. Катедрата Летателни апарати на Транспортният им факултет. Тънка е и има хубави картинки. Ако искаш ще ти уредя и автограф.

                    Коментар


                    • #11
                      не бих се захласнал по хеликоптер - виж малките самолети и по-точно хидроплани са ми мечта!

                      Ей го Панчарево - не ти трябват нито писти, нито Господи помилуй

                      Бръммм! и си на морето с 2-3 туби бензин!
                      а и с хидроплан няма да ми трябва лодка - ще пускам въдицата направо от самолета!
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #12
                        И аз много съм мечтал за хидроплан. Не, ми направо за Ми-14. Единственият въртолет-хидроплан. Лошото на хидропланите им е че искат много ток на земята. Иначе изгниват веднага, без катодната защита.
                        Да бе, намери се проблем ... То за хляб няма, ние за Ка и Бе ...
                        Мамка му.

                        Коментар


                        • #13
                          Преди години ходих на "Гидроавиасалон" - единственния в света, правежда се веднъж на 2 години в Геленджик - малко градче на брега на Черно море на около 30 километра от Новоросийск. Там е изпитателната база на ТАНТК "Бериев" и могат да се видят мнооого неща. Има малки хидроплани с евтини и икономични двигатели, наистина много приятни, още повече че не са чисти хидроплани, а амфибии, имат си пълноценно колесно шаси.
                          Обаче избягахме от темата. Стефане, колкото и да се позоваваш на теорията, практиката показва че R-22 е може би най-маневрения вертолет в света. Това че не е бърз се компенсира с ниска маса и добра енергонаситеност. Липсата на инерционни моменти го превръща в истинско колибри, и за пореден път казвам, намерете го това видео, гледайте го и ще видите че нещата които прави тази смешна на вид машина могат да засрамят и Линкс, и Ка-50, и Команч, и Ми-28 и още много други такива...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            Но имай предвид че руските и западните въртолети са с обратни команди. И даже с обратно въртене на винтовете. В критична ситуация по-зле - здраве му кажи.

                            Kакво искаш да кажеш с това?
                            За всяка ръка имаш лост, а за всеки крак - педал. Какво да им обърнеш?

                            Коментар


                            • #15
                              Тогава най-великият сухопътен транспорт са кънките - и те са най-маневрени.
                              Тая чекия лети само току до земята и прави тия маймунджулуци също само при земята, ефект такъв има. И само в пълно безветрие! Метеоминимумът му не е като на кино, като на снимка е. На нея нищо не помръдва, само играчката. И не дай боже някой да мине наблизо. А като не си виждал как Ми-24 прави същото, или виси на муцуната си на 10 метра от земята, ама с три тона бомби и ракети - трай си просто, аз не те дърпам за езика.
                              Винтовете се въртят отляво на дясно ако седиш в кабината на руските, и обратно - ако в други. Естествено че за да маневрираш, трябва да клатиш лостовете и педалите на обратната страна. Специалисти ... Само шаг-газ е същият.
                              Аеродинамика бе, четете! Лентата за тва е лента - да държи на всичко и да си трае. Особено ако е рекламна.
                              Маневреност ... Ми виж тогава ти на кино как бойните Ми и Ка подлитат до точка с 260 км/, и в нея просто тръгват настрани със 100 км/ч. Без вираж, с борда. И пет пъти да го гледаш над главата си - пак имаш чувството че някой те будалка.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X