И защо са толкова редки самолети с такова разположение на двигателите? Ако подължим радиусите на турбините в двигателя, те минават през кабината на пътниците. Тоест при евентуален разпад на някоя от степените на компресора или турбината, осколките поразяват директно ВИП-овете вътре, пък те не са навити на това. А такъв сценарий съвсем не е рядкост - при излитане често в двигателите попадат птици и др.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Любопитно
Свий
X
-
Не мога да дам обяснение на факта, че такова разположение на двигателите е "екзотика".
Burd strike не е толкова рядко събитие, но обикновено води до деформация на лопатките на турбината и в по тежки случаи до запалване на двигателя. Не знам да има случаи на преминаване на осколки през гондолата на двигателя, фюзелажа и навлизане в кабината.
Екстремното събитие "разпад на някоя от степените на компресора или турбината" очевидно не е първи приоритет на конструкторите, а идеята е друга.
По големи поразии при подобен сценарий се получават при витловите самолети.
Не ангажирам никой с моето мнение. Все пак, аз съм металург, а не авио инженер.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар