Обява

Свий
Няма добавени обяви.

F-35

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: F-35

    Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
    А за глупотевините те ги от устата на наш генерал пред в.ПРЕСА pan.bg
    Човек, сериозно ли черпиш информация и даваш линк от Пан.бг
    ВОЕНЕН ДОКЛАД НА НАТО: АРМИЯТА НА ПУТИН СТАНА НАЙ-ВЕЛИКАТА АРМИЯ НА СВЕТА! НОВИЯТ ФЛОТ НА РУСИЯ ЩЕ ПАРАЛИЗИРА ЕВРОПА!

    Знаех си аз, личи си школата, сила а

    Коментар


    • От: F-35

      Уважават тука pan.bg та им давам линк, към цитиран наш генерал. Видял жираф човека, та споделил
      байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
      Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
      Суперспам - спама на суперите

      Коментар


      • От: F-35

        Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
        ... А за глупотевините, те ги от устата на наш генерал пред в.ПРЕСА pan.bg ...
        Яяяя, по-горе някой имаше претенциЙ срещу четенето на ПАН ...

        Не че автоматизирането на изстрелване на ракета е проблем, ама пусто автоматиката може да донесе със себе си бая главоболия, щото дори и без нея стават сакатлъци. При войната в Залива пилот на F-4G Wild Weasel изстрелва HARM по B-52, щото бордовият стрелец на последния го осветил с радара за насочване на оръдието; пилот на F-16 опукал с HARM радара на ЗРК Патриот, а пък на свой ред батарея Патриот в автоматичен режим сваля F-18, защото бил възприет като иракска ракета ...

        AN/ASQ-213 HTS
        Description: The HTS (HARM Targeting System) pod provides pilots to employ the AGM-88 HARM missile in its most effective mode. It can autonomously detect, identify and locate radar guided threats at long ranges. It displays the target location to the pilot for HARM designation and firing.

        The HTS pod is mounted to the side of F-16 aircraft and provides critical combat identification capabilities to pilots as they patrol the air above the battlefield. Using the HTS, a pilot is able to detect, locate and identify ground-based emitters. Armed with this data, the pilot can then decide to avoid the area or engage the emitter by attacking and destroying the site.
        ...


        Most aircraft are equipped to utilize HARM as a sensor, providing cockpit displays that enhance aircrew target selection and threat prosecution. Radar warning receivers used with the self-protect mode and other more sophisticated electronic warfare support measures (ESM) systems provide additional capabilities for locating enemy radar emitters. Once the aircrew selects the target, the missile is launched, homes in on the target, makes in-flight corrections and eliminates the threat.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: F-35

          В частност новите подводници на Москва могат да прережат подводните кабели, предназначени за комерческа и военна информация между САЩ и европейските страни...
          Освен че си личи от какъв език е източника, пред това даже и издания като "Шок" просто бледнеят. Гламавото е че нивото на цъкащи из интернет е такова, че ще се намерят гламури в предостатъчно количество, дето да се и вържат.

          смех.... ъъъ... нямам такава дума в речника....
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • От: F-35

            Добър вечер!

            Първо си уяснете как информацията или по какви пътища достига тя до тактическата картина на борда и кои са и източниците.
            Второ : ако атакуващия си включи радара за да си помогне с разбирането на тактическата обстановка ще светне като крушка и моментално ще му изпратят ракети за компания, което пък веднага ама веднага ще го задължи да маневрира и то драстично. А пък една формация от 20 и повече самолета дали Ви е в представите как ще започне маневриране с претоварване от порядъка на 7-8 же и дали ще е способна да запази бойният си строй и това на десетки до стотици километри от зададената им цел. Маневрирането на малки височини от своя страна е съпроводено с форсажен режим на ТРД-та което прави две неща: хем хаби зверско количество гориво, а то вече е разчетено и разбира се хубаво отличава самолетите в инфрачервеният спектър, а ние знаем , че дори Юрофайтера може да засече с топло пеленгатора си цел с такова излъчване на около 100 км.
            Някой спомена , че Ф-35 бил 5-то поколение и тактиките , които описвам били в историята. Тогава защо групата е от 3 машини като две играят ролята на прикриващи/подиграващи и само един самолет е с ударно оръжие та нали едно от изискванията за 5-то поколение не е даже да е multi или omni role , а направо да е multifunctional? Не , че на някой от модерните стратези му е известна разликата и кое какво е. Атака с прикриващи и атакуващи самолети е тактика поне от Втората Световна Война - направо си е 70 годишна тактика. Защо излитат от Тел Авив , минават през Ливан и атакуват Дамаск и излизат в посока северо-запад и се прибират в обратно? Ми защото са летели на малка височина за да използват релефа максимално да ги скрие от наземните средства /С-400/ и други, разположени в Джебла/Латакия. Пълния с оръжие атакуващ не стига , че харчи много на малка височина ми ако му се наложи да маневрира преди целта хем е ограничен при маневри/тромав хем те-маневрите харчат гориво и може да му се наложи при тоя харчлък да се върне преди мястото за разтоварване. Ми Защо групата тогава е от 3 ами не от 10 и да летят на 10 -20 000 метра? Ми защото да са по добре маневрени особено на такива височини и при такива заплахи. 3 маневрират доста по-добре от 10. И на големи височини ще се виждат от далече. Този самолет не е ли Stealth?!?...
            Изброените начини или тактики са на поне 50 години. Това е пето поколение изтребител и ние сме поне 2017 година , ей знаете ли вече какви тактики и незнайно какви начини, хитрости и приьоми и оръжие има сега , та мамата си джасат.
            Розафките очила е добре да се свалят.
            А за феновете на дебатирания Ф-35 да напиша, че е съвсем нормално самолет-изтребител от следващо поколение да е с равни и дори по-ниски показатели от вече доведеното до почти съвършенство предходно поколение. Нито ще е първият, нито ще е последният изтребител с такива съпътстващи проблеми. Такива примери аз мога да дам около десетина-на първо четене поне. Тези неща са в рамките на нормалното и затова си има ред причини като започнете от икономически и стигнете до политически и фирмени. Особено когато ЛА е натоварен с непоносимата особеност да притежава универсалност и дори многофункционалност. По-важното е да се знае това и да се има в предвид, да се отчитат такива особености , а не да се дават крайни оценки особено когато не се знаят неща като цели, задачи ,а те и определят начините или преките извършители на действието.

            Хайде лека!

            Коментар


            • От: F-35

              И сега се сетих. 80 000 000 на бройка. Поне 10 000 000 му е само ТРД-то. Поне 80 000 000 ще е само арсенала на една бройка.
              Лека!

              Коментар


              • От: F-35

                Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                Добър вечер!

                Първо си уяснете как информацията или по какви пътища достига тя до тактическата картина на борда и кои са и източниците.
                Второ : ако атакуващия си включи радара за да си помогне с разбирането на тактическата обстановка ще светне като крушка и моментално ще му изпратят ракети за компания, което пък веднага ама веднага ще го задължи да маневрира и то драстично. А пък една формация от 20 и повече самолета дали Ви е в представите как ще започне маневриране с претоварване от порядъка на 7-8 же и дали ще е способна да запази бойният си строй и това на десетки до стотици километри от зададената им цел. Маневрирането на малки височини от своя страна е съпроводено с форсажен режим на ТРД-та което прави две неща: хем хаби зверско количество гориво, а то вече е разчетено и разбира се хубаво отличава самолетите в инфрачервеният спектър, а ние знаем , че дори Юрофайтера може да засече с топло пеленгатора си цел с такова излъчване на около 100 км.
                Някой спомена , че Ф-35 бил 5-то поколение и тактиките , които описвам били в историята. Тогава защо групата е от 3 машини като две играят ролята на прикриващи/подиграващи и само един самолет е с ударно оръжие та нали едно от изискванията за 5-то поколение не е даже да е multi или omni role , а направо да е multifunctional? Не , че на някой от модерните стратези му е известна разликата и кое какво е. Атака с прикриващи и атакуващи самолети е тактика поне от Втората Световна Война - направо си е 70 годишна тактика. Защо излитат от Тел Авив , минават през Ливан и атакуват Дамаск и излизат в посока северо-запад и се прибират в обратно? Ми защото са летели на малка височина за да използват релефа максимално да ги скрие от наземните средства /С-400/ и други, разположени в Джебла/Латакия. Пълния с оръжие атакуващ не стига , че харчи много на малка височина ми ако му се наложи да маневрира преди целта хем е ограничен при маневри/тромав хем те-маневрите харчат гориво и може да му се наложи при тоя харчлък да се върне преди мястото за разтоварване. Ми Защо групата тогава е от 3 ами не от 10 и да летят на 10 -20 000 метра? Ми защото да са по добре маневрени особено на такива височини и при такива заплахи. 3 маневрират доста по-добре от 10. И на големи височини ще се виждат от далече. Този самолет не е ли Stealth?!?...
                Изброените начини или тактики са на поне 50 години. Това е пето поколение изтребител и ние сме поне 2017 година , ей знаете ли вече какви тактики и незнайно какви начини, хитрости и приьоми и оръжие има сега , та мамата си джасат.
                Розафките очила е добре да се свалят.
                А за феновете на дебатирания Ф-35 да напиша, че е съвсем нормално самолет-изтребител от следващо поколение да е с равни и дори по-ниски показатели от вече доведеното до почти съвършенство предходно поколение. Нито ще е първият, нито ще е последният изтребител с такива съпътстващи проблеми. Такива примери аз мога да дам около десетина-на първо четене поне. Тези неща са в рамките на нормалното и затова си има ред причини като започнете от икономически и стигнете до политически и фирмени. Особено когато ЛА е натоварен с непоносимата особеност да притежава универсалност и дори многофункционалност. По-важното е да се знае това и да се има в предвид, да се отчитат такива особености , а не да се дават крайни оценки особено когато не се знаят неща като цели, задачи ,а те и определят начините или преките извършители на действието.

                Хайде лека!
                Psilocybe semilanceata?

                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                Коментар


                • От: F-35

                  Не е пан, ма това имам

                  http://www.airforcesmonthly.com/2017...s-seen-combat/
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: F-35

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Не е пан, ма това имам

                    http://www.airforcesmonthly.com/2017...s-seen-combat/
                    И малко по-друг поглед точно върху горния анализ:
                    http://www.thedrive.com/the-war-zone...combat-already
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • От: F-35

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Станьо, F117 е пуснат да хвърка 1983-та година. За 34 години се случиха едни неща по отношение на комуникациите и информацията.
                      Законите на физиката и динамиката са си същите и важат в еднаква степен както за F 117 така и за всички преди и след него .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: F-35

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Законите на физиката и динамиката са си същите и важат в еднаква степен както за F 117 така и за всички преди и след него .
                        Законите на физиката и динамиката са си същите и при троянската война и сега. Никой не ги е отменял.
                        Има нещо наречено наука и технология, как да се прилагат тези закони.
                        Това нещо се прави с пари, много пари и още отгоре. Преди 30 г, в СССР можело и да се е правило нещо, но от тогава тези хора заминаха в Америка за пари.
                        Спокойно не скачай, това важи и за ЕС. В ЕС научните проекти започват от 200 000 до към 400 000, след това ако е много добро може да се финансира с 1-4мЕ, ама много редко, най често заминава от другата страна на океана и получава с лекота 10-40м, а ако е с военно приложение с лекота става деветцифрена.
                        Така физиката си е физика, но парите отделени в Америка, са с 10-100 порядъка отгоре, така събират каймака. Китай се усетиха и започнаха да плащат и вече се вижда резултата.
                        Четвъртата индустриална революция е факт. В големите държави инвестират в образование и наука, тук бойко реши че му трябват овчари и полицай да пазят реда, ама това не е за тема за Ф35

                        Коментар


                        • От: F-35



                          Трансформър

                          Коментар


                          • От: F-35

                            Тук по подробно обясняват за вертикалното излитане/кацане:
                            Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.

                            Коментар


                            • От: F-35

                              По темета за заглушаването http://www.boeing.com/innovation/#/feature-video
                              Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                              Коментар


                              • Re: От: F-35

                                Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                                По темета за заглушаването http://www.boeing.com/innovation/#/feature-video
                                Още преди доста годинки се говори за разработки на ракетки за сваляне на сателити. Ако е вярно и вече има налични на въоръжение познай какво ще здаде багажа първо.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X