Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Е това е да си невидим....:)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Е това е да си невидим....

    Бъркаш се U-2

    Коментар


    • #77
      От: Е това е да си невидим....

      U-2 е ясен - кой не знае Гари Пауърс. Баш за Черната птичка говоря.
      "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

      2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

      Коментар


      • #78
        От: Е това е да си невидим....

        От Ю 2 има поне пет свалени. Като за единствен случай, може би се бъркаш от най-популярния (и първи) - този с Гари Пауърс.
        СР 71 има няколко аварии при изпитанията и един унищожен самолет, няма загубен при боен полет. Любопитно положение е, че във Виетнам е имало нарочно подразделение, съществуващо с единствена цел - сваляне на Блекбърд. Без никаква друга военно-тактическа (или стратегическа) задача, единствено за престиж.
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • #79
          От: Е това е да си невидим....

          Явно са поработили и върху инфрачервеното излъчване http://defense-update.com/20160812_f35_thermal.html
          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

          Коментар


          • #80
            От: Е това е да си невидим....

            Чарли нещо не ме грабва статията от първия пост, ето друга от същото издание: http://www.businessinsider.com/here-...-report-2015-3
            Ако чукнеш "f 35 lightning problems" в гугъла бързо се сващаш ситуацията в която се намира проекта и проблемите в почти всяко звено на самолета.
            От там Март месец http://on.rt.com/784h да има 931 документирани дефекта от които 158 1-ва категория (можещи да предизвикат ватална травма или смърт) та Август вече прекалено невидим..
            Всеки сам да си преценява.

            Коментар


            • #81
              От: Е това е да си невидим....

              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
              ...може би се бъркаш от най-популярния (и първи) - този с Гари Пауърс...
              Намерих източника - правят сравнение между "бойното" използване на U-2 и SR-71. Грешката е моя. Оказа се, че проблемът е в моето четене "по диагонал". Натиснете снимката за да я уголемите

Име:brick.gif
Прегледи:2
Размер:904 Байта
ID:5723422 НЯМА загубени "Черни птици".
              "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

              2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

              Коментар


              • #82
                От: Е това е да си невидим....

                Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
                Чарли нещо не ме грабва статията от първия пост, ето друга от същото издание: http://www.businessinsider.com/here-...-report-2015-3
                Ако чукнеш "f 35 lightning problems" в гугъла бързо се сващаш ситуацията в която се намира проекта и проблемите в почти всяко звено на самолета.
                От там Март месец http://on.rt.com/784h да има 931 документирани дефекта от които 158 1-ва категория (можещи да предизвикат ватална травма или смърт) та Август вече прекалено невидим..
                Всеки сам да си преценява.
                Да беше погледнал от коя дата е статията, която цитираш? А дефектите са едно, "невидимостта" друго.
                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                Коментар


                • #83
                  От: Е това е да си невидим....

                  Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                  Намерих източника - правят сравнение между "бойното" използване на U-2 и SR-71. Грешката е моя. Оказа се, че проблемът е в моето четене "по диагонал". [ATTACH=CONFIG]877778[/ATTACH] НЯМА загубени "Черни птици".
                  И двата са чисто разузнавателни самолети както по проект така и в последващото им използване .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #84
                    От: Е това е да си невидим....

                    Поради високата проводимост на подобни теми призовавам късосъединителни шунтове намесващи постиженията на сръбската ПВО да бъдат ограничавани на веднъж на тема - коз вече използван в тази, при това учудващо конструктивно и обогатяващо от към интересна информация.

                    Обективно погледнато няма абсолютно никакъв проблем ф35цата хем да е постигнала резултатите описани в началото на темата, хем иначе да си остава летящ ковчег.

                    Последният факт обаче просто е извън темата. За душевния комфорт на колегата Jam му препоръчвам да не си купува ф35ца и дори да не я взима за кръгче, и всичко ще е наред.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #85
                      От: Е това е да си невидим....

                      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                      За душевния комфорт на колегата Jam му препоръчвам да не си купува ф35ца и дори да не я взима за кръгче, и всичко ще е наред.
                      Категорично се отказах да купувам, много ми е тесен. Даже и да затворя капандурата ще лети като Апачи поради товара върху седалката.
                      Изказвам мнение като високо квалифициран капацитет по темата с цял 55-минутен полет на едно-моторен самолет и 85% помощ при приземяването!
                      Истината за летяшия кофчек може да е между две точки с огромно разтояние помежду им, принципно многофункционални и всесезонни продукти нямат изразени качества.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Е това е да си невидим....

                        Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                        Намерих източника - правят сравнение между "бойното" използване на U-2 и SR-71. Грешката е моя. Оказа се, че проблемът е в моето четене "по диагонал". [ATTACH=CONFIG]877778[/ATTACH] НЯМА загубени "Черни птици".
                        Аз всъщност не отговарях на теб в това мнение, а на Дага, който като да искаше да каже, че от Ю 2 имало само един свален.

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        И двата са чисто разузнавателни самолети както по проект така и в последващото им използване .
                        Първоначално, успоредно е вървяла работа и по вариант прехващач на СР 71 (стигнали до полетни изпитания) - при информация за разработките на Мясищев - но М 50/52 така и не стига доникъде и Блекбърд се реализира единствено като разузнавач.
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Е това е да си невидим....

                          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                          Даниел намеква като ИТ специалист, че всяка комуникация за да е работеща предполага двупосочен поток от данни, тоест дори и само да приема получателя на данните все някога трябва да каже нещо, например - приех всичко, дай сега нататък или спри, не разбрах последното изречение, повтори (изпрати данните) отново, така поне работят компютърните мрежи и разните протоколи подържащи корекция на грешки и т.н.
                          ...
                          GPS е пример за надеждна, чисто еднопосочна комуникация. GPS приемникът няма предавател.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Е това е да си невидим....

                            Още проблеми с F-35: https://www.rt.com/usa/359613-air-fo...-35-crumbling/

                            Коментар


                            • #89
                              От: Е това е да си невидим....

                              Първоначално публикуван от Ivan Terziev Преглед на мнение
                              GPS е пример за надеждна, чисто еднопосочна комуникация. ...
                              Е, точно пример за надеждна комуникация не е...
                              Неслучайно дори и за самолетите, които приемат при идеални условия - открито пространство, GPS все още не е основно навигационно средство
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Е това е да си невидим....

                                Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
                                Спокойно бре, като дойде време да си го купим (след около 100 години), ще са го "изчистили"...
                                "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                                2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X