Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SR-71 Blackbird

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: SR-71 Blackbird

    На мен идеята ми изглеждаше логична. То по принцип всичкото инфо за Блекбърд е от сферата на фолклора, ако и да е разсекретен.

    Коментар


    • От: SR-71 Blackbird

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      То по принцип всичкото инфо за Блекбърд е от сферата на фолклора, ако и да е разсекретен.
      Няма и как да бъде. Има безброй неща интересни за широката публика, които се знаят от много малко специалисти, които пък от своя страна нямат навика, желанието и правата да пълнят нета с информация.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: SR-71 Blackbird

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        На мен идеята ми изглеждаше логична. То по принцип всичкото инфо за Блекбърд е от сферата на фолклора, ако и да е разсекретен.
        Има и логика, ма...
        А този самолет така и няма аналог, та резонно има за какво да не се приказва - и то не малко.
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • От: SR-71 Blackbird

          Е, ако се разгледа тази снимка има някакъв резон да се говори за "трети контур", в смисъл на три начина (пътя) за постъпване на въздуха към горивната камера:

          "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

          2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

          Коментар


          • От: SR-71 Blackbird

            Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
            Е, ако се разгледа тази снимка има някакъв резон да се говори за "трети контур", в смисъл на три начина (пътя) за постъпване на въздуха към горивната камера...
            Да, по този начин погледнато е точно така. Вторият контур на турбовентилаторния двигател, след затваряне на конусите играе роля на втори отделен двигател, или може да се разглежда като трети независим контур. Но в момента реално ние търсим обяснение/оправдание за честта на аффтора, при положение че той сам няма капацитет.
            Всъщност, тези писаници са дело на журналисти (ма били профилирани, хайде холан) подобни на този Иван Бориславов, дето точно Пджеровод ми насочи вниманието към него (и май баш в тази тема). Едва в съвсем последно време, на тази тематика започнаха да пишат авиатори, авиоинженери, военни (и пилоти, и щабни офицери) и под.
            Последно редактирано от davc; 08-02-15, 21:54.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • От: SR-71 Blackbird

              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
              МиГ 25 така и не е достигнал годност за поставените му задащи, но пък може да го разглеждаш като етап в развитието на МиГ 31, който вече си е съвсем състоятелен.
              Достига си годността и още е актуален . Това определено не е най разпространения съветски боен самолет но има поне две документирани победи с пилоти араби . Едната е през ливанската война където сваля един Ф 15 а втората през първата иракска където с ракета Р 40 сваля Ф 18 .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • От: SR-71 Blackbird

                Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                Е, ако се разгледа тази снимка има някакъв резон да се говори за "трети контур", в смисъл на три начина (пътя) за постъпване на въздуха към горивната камера:...
                Хм... Кое виждате като трети контур?
                Горивната камера си е в двигателя и там си постъпва въздух от компресорната част (на схемата - откъм десния край на конуса)...
                Има компресиран въздух около двигателя (който се използва и за охлаждането му), който е втория контур...
                Къде е третия контур?!
                Да, има AB, ама чак пък трети контур...
                Перепускните клапани за нагаждане на вълновите процеси и налягания във входящото устройство и подготовката им в удобен скоростен диапазон за вкарване в ТРД ги има на всеки свръхзвуков самолет...
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • От: SR-71 Blackbird

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Достига си годността и още е актуален...
                  Е хвърчи де и съвсем не само, никой не твърди друго.
                  Ма целта на занятието е да сваля Блекбърди - до това не се и приближава. Това е във възможностите на „31", там дето във специални формации от по шест, с координация от земята и помежду си (ма го дъвкахме вече тук). И така и са нямали случай да се пробват напрактика, защото „разведряване" - нали.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • От: SR-71 Blackbird

                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    Е хвърчи де и съвсем не само, никой не твърди друго.
                    Ма целта на занятието е да сваля Блекбърди - до това не се и приближава. Това е във възможностите на „31", там дето във специални формации от по шест, с координация от земята и помежду си (ма го дъвкахме вече тук). И така и са нямали случай да се пробват напрактика, защото „разведряване" - нали.
                    Дали е щял да свали блекбърда добре че не се е стигнало до такава ситуация щото после възможностите на двата самолета ще са ни най малкия проблем . Рекордите поставени от МиГ 25 http://www.testpilot.ru/russia/mikoy...25/records.htm
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: SR-71 Blackbird

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      Дали е щял да свали блекбърда...
                      За кой говориш? Единият - съвсем не, другият - теоретично да.
                      И до директно съприкосновение не е нужно да се стига, за да се правят изводи. Достатъчно е фактическото положение откъм поведението на страните.

                      пп
                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      ...Рекордите поставени от МиГ 25 http://www.testpilot.ru/russia/mikoy...25/records.htm
                      И за това е ставало въпрос. Нито един от тези рекорди не е на МиГ 25, а са на експериментални прототипи Е ххх.
                      Последно редактирано от davc; 10-02-15, 09:19.
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • От: SR-71 Blackbird

                        За SR71A - при скорост 3М само 18% от тягата се осигурява от ТРД останалото е от форсажната камера работеща в режим на ППВРД.
                        Колкото до сравняването му с МИГ-25П, няма база за сравнение, защото са различен клас самолети, с различно предназначение. Миг25П е изтребител-прехващач, SR71A е разузнавателен. Миг-25П е приет на въоръжение 1972г. SR71A - 1966г.
                        Въпреки рекордите на прототипите на Миг25П , според официалните тт данни серийният модел Миг25П отстъпва на SR71A доста по скорост, височина и далечина на полета, превъзхожда го май само по въоръжение, защото SR71A няма такова.
                        Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.

                        Коментар


                        • От: SR-71 Blackbird

                          Всъщност двигателя си е точно хибриден - турбореактивен с форсажна камера и ниска степен на двуконтурност + правопоточен реактивен с дозвукова скорост на постъпване в горивната камера - ramjet. За годините си (пък и не само) - истински шедьовър на инженерната мисъл. За жалост това е и тавана на възможностите на този тип конструкция. После - scramjet, ама не става с хибрид и нещата се усложняват.
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • От: SR-71 Blackbird

                            Ето един интересен документ за ramjet+scramjet двигател :http://ftp.rta.nato.int/public/PubFullText/RTO/EN/RTO-EN-AVT-150/EN-AVT-150-07.pdf
                            Изобщо цялата тази секция RTO-EN-AVT-150 е интересна и касае съвременните тенденции при двигателите за свръхзвуковите самолети.
                            Когато писах по-горе за детонационно горене имах предвид ето това: http://ftp.rta.nato.int/public/PubFu...AVT-150-08.pdf. Става въпрос за горене с непрекъсната детонационна вълна (Continuous Detonation Wave Engine), а не за pulsejet.
                            От тук може да свалите цялото FTP (около 50GB ).
                            Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.

                            Коментар


                            • От: SR-71 Blackbird

                              Едно много елементарно обяснение на цикъла на J58- при дозвукови скорости, двигателя работи като класически едновален "джет"- деветстепенен аксиален (осев) компресор и двустепенна турбина на една ос, между които е горивната камера. Там където нещата стават интересни са шестте тръби около самия двигател, чиято функция е отбор на въздух от 4-тата степен на компресора (байпас) директно във форсажната камера, и дизайна на въздухозаборника, който при висока свръхзвукова скорост се явява първа степен на компресора и създава над 50% от тягата на цялата силова установка. По думите на Бен Рич (Локхийд, дизайнера на входните устройства)- компресора на J58 e просто помпа, поддържаща процеса на създаване на тяга във въздухозаборника (точния цитат е "pumps to keep the inlets alive").

                              Коментар


                              • От: SR-71 Blackbird

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SR-71-disintegration.jpg
Прегледи:1
Размер:143.2 КБ
ID:5649248

                                The amazing story of Bill Weaver: the Blackbird pilot who survived his SR-71 disintegration


                                http://theaviationist.com/2015/03/17...isintegration/

                                As we roared down the runway and lifted off, I heard an anxious voice over the intercom. “Bill! Bill! Are you there?” “Yeah George. What’s the matter?” “Thank God! I thought you might have left.” The rear cockpit of the SR-71 has no forward visibility – only a small window on each side – and George couldn’t see me. A big red light on the master-warning panel in the rear seat had illuminated just as we rotated, stating: “Pilot Ejected”. Fortunately, the cause was a misadjusted micro switch, not my departure.”
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X