Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SR-71 Blackbird

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: SR-71 Blackbird

    Не знам за това нищо, но знам за една успешна операция, когато на американци бил продаден за мнооогоо големи тогавашните пари некондиционен титан от отходите на титановата металургия.

    Коментар


    • От: SR-71 Blackbird

      Русские плоскогубцы самые большие в мире.Самые тяжелые ,самые крепкие. Кому это нужно? Валять дурака.

      Няма ли най-накрая да спрете с този глупав национализъм господин Сибирски.

      Коментар


      • От: SR-71 Blackbird

        Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
        Не знам за това нищо, но знам за една успешна операция, когато на американци бил продаден за мнооогоо големи тогавашните пари некондиционен титан от отходите на титановата металургия.
        Напълно е възможно.... Неслучайно е забавен пуска на самолетите точно заради калпава доставка...
        Но може причината да не е била умишлена, и това да не е било операция, а просто щастлива/нещастна случайност в зависимост от коя страна гледаш на въпроса
        Отказа от масово прилагане на титан в съветски самолети с подобни параметри ме навежда на мисълта, че може просто качеството на съветските суровини да е било такова.
        В смисъл - закупено 'първо качество', ама по руския стандарт, което да не е било приложимо за използване при технологията, измислена от американците...
        А тъй-като те практически първи влизат в тази неизследвана област, нормално е да се срещнат с непознати до момента ефекти и да действат на експериментален принцип... Неслучайно след първия 'бърз' полет самолета каца със задимена кабина и се налага подмяна на част от ел-инсталацията заради недооценен температурен режим...
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: SR-71 Blackbird

          http://gendocs.ru/v3177/%D0%BB%D0%B5...8%D0%B9?page=6, четете долу 3.6.2. Титановые сплавы:

          - Титановые сплавы обладают высокой коррозионной стойкостью, удельной прочностью.

          Однако титановые сплавы имеют склонность к замедленному разрушению, без тщательной подготовки свариваемых кромок и качественной защиты сварные конструкции разрушаются и без нагрузки. (С)

          Коментар


          • От: SR-71 Blackbird

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            Аз служих на няколко летища в периода 1988 - 1990 последния набор служил две години и тогава трайно приземени МиГ 21 и МиГ 23 нямаше . Някъде към 1993 година започна тази практика .
            Искаш да кажеш, че на срочнослужещият редник sek.1 са му докладвани разчетите на Генералния щаб! Та това са неща, които са били извън кръгозора и на строевите офицери на средно до високо равнище. Ние сега имаме достъп (не че е голям интересът) до информацията, ма след 25 години от времето, когато е имала някаква стойност. (А и несъмнено има още недостъпна, защото е със стойност).
            Като става въпрос, че до една трета от техниката не лети и същевременно се съкращават количества, съвсем нямам предвид (и не го казвам), че това е изцяло в рамките на „модерната“ такава. Фактически, всичко по-ново от МиГ-21 е придобито в течение на '80-те (последният напън, който ни и довърши) - на вкаран в експлоатация Миг-23 (само примерно) са изваждани по три МиГ-15.
            Но ето за някои от новите (към 10.10.1988 )
            МиГ-23БН налични 33бр. неизправни 5бр
            Су-25К налични 36 бр неизправни 2 бр
            МиГ-23МФ/МЛ/МЛД налични 29 бр в планов ремонт 1 бр неизправни 4 бр

            Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
            Тук не си прав. Статиите са почти превод на американски такива. Ако много държиш ще намеря и линк. Почти същото го има написано и във официалните документи на Пентагона публикувани след разсекретяването на програмата.
            О-о това ми е ясно. Само че „американската публицистика“ е океан, при това без никакви традиции за придържане към „Генералната
            линия“ ! Отделно дето „творческото интерпретиране“ никой не го е отменял като прийом. Ей сега ще ти спретна такава компилация, при това по материали единствено от руски източници (където свободата на изразяване е - как да кажа - меко казано условна) за ПАК ФА (пак само примерно), че няма да го познаеш...
            Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
            ...Руснаците са имали план за атака със 6 самолета от различни ъгли, който е щял да успее....
            Това е състоянието след достигането на експлоатационна годност на МиГ-31 - средата/втората половина на '80-те.

            Първоначално публикуван от Георги Крумов
            ...замаскирано желание за колониализъм...
            Нищо замаскирано няма. Дошли са най-открито и са завладяли територията във война. С политически усилия Европа им отнема завоеванието (чисто териториално), но тоталната зависимост си остава.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • От: SR-71 Blackbird

              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
              Искаш да кажеш, че на срочнослужещият редник sek.1 са му докладвани разчетите на Генералния щаб! Та това са неща, които са били извън кръгозора и на строевите офицери на средно до високо равнище. Ние сега имаме достъп (не че е голям интересът) до информацията, ма след 25 години от времето, когато е имала някаква стойност. (А и несъмнено има още недостъпна, защото е със стойност).
              Разчетите на ГЩ тогава ме вълнуваха само относно моето уволнение . На едно българско военно летище по онова време колкото и голямо да беше нито самолетите бяха толкова много нито хората които летят на тях и ги обслужват . А аз по неволя контактувах непрекъснато с тях щото пък моята работа беше да поддържам в изправност автомобилната техника която обслужваше самолетите .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • От: SR-71 Blackbird

                Ето схема на полета на SR-71

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SCN_0001.jpg
Прегледи:1
Размер:138.3 КБ
ID:5570527

                Коментар


                • От: SR-71 Blackbird

                  Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                  Навлизал е регулярно във въздушното пространство на СССР.В една статия с информацията за ф-14, която качих по-нагоре, в края й се споменава кога окончателно спира да лети във вътрешността и само по границата на въздушното пространство и какви са част от причините да бъде свален от служба.За сателитите Гоблин е обяснил, а пилотирани разузнавателни мисии се осъществяват активно и до днес.

                  Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                  SR-71 е летял над Русия и останалите от ВД.
                  Някакви доказателства (например снимка на СССР-то от SR-71)?

                  Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                  Иначе при доближаване на SR-71 до границата на СССР веднага се пускала команда Дрофа, и аз лично не помня някога дори и случайно SR-71 да нарушавал Госграницата. Щото от нашата страна винаги го чакали с нетърпение.
                  Спомени: http://veteranpvo.narod.ru/s200_sr71...71_141110.html

                  Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                  ... Первый обстрел самолета состоялся 28 октября. Об этом узнали только после проявки пленки. На снимке с высоким разрешением была хорошо видна маршевая ступень ракеты В-750 от комплекса С-75. 30 октября 1967 года ракета, наконец, настигла А-12. Самолет Article 129 пилотировал Дэн Салливан (Dennis Sullivan). Он видел конденсационные следы и почувствовал взрывы трех ракет позади своего самолета, летящего со скоростью М=3,1 на высоте 25603 м. Послеполетный осмотр показал, что самолет и пилота спасло лишь случайное стечение обстоятельств, осколки боевых частей пробили нижнюю обшивку правого крыла и застряли в силовом наборе, рядом с топливными баками. (С)
                  https://www.cia.gov/news-information...12-oxcart.html

                  Ето схема на полета на SR-71



                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:full-27309-47137-scheme.png
Прегледи:1
Размер:16.3 КБ
ID:5602140

                  Коментар


                  • От: SR-71 Blackbird

                    http://aeropress-bg.com/novini/36-ne...-za-sr-72.html
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • От: SR-71 Blackbird

                      Интересно...Не мисля че "двигателната установка" ще е трудната.Не че е лесна, де!
                      Фюзелажът от какво ще е направен?
                      То верно има 40 години разлика...и повече...от SR-71, ама тя физиката си е същата.
                      Дано успеят.Ще е голям пробив в материалознанието.
                      Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                      0887/осемпет 66 4осем

                      Коментар


                      • От: SR-71 Blackbird

                        Проблема е точно двигателната установка... Изобретяване на ефективен двигател при тези скорости е много трудно - рамджета все още не е достатъчно напреднал - изследването на процесите и имитирането им е доста трудно...
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • От: SR-71 Blackbird

                          Мисля си от гледната точка на това, че изстрелваме ракети в космоса.Скоростите там са и по-големи.
                          Вярно двигател на гигантска ракета, и двигател на относително по-малък самолет са различна боза.
                          За мен да имаш машина в плътните слоеве на атмосферата, движеща се с 7к, и да маневрира...Баси и корпуса...
                          Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                          0887/осемпет 66 4осем

                          Коментар


                          • От: SR-71 Blackbird

                            В единия случай имаш ракета, пробиваща атмосферата с работа на ракетните двигатели за минута-две.... Докато в случая със самолета двигателя трябва да може да поддържа продължително голяма тяга при огромна скорост, като в същото време е икономичен...
                            А относно плътните слоеве на атмосферата - не вярвам SR-72 да се опитва да достигне голяма скорост в плътните слоеве на атмосферата....
                            По-вероятно е да се проектира като междинно звено, което да лети съвсем малко по-ниско от шпионските спътници, но много по-високо от досегашните бавни безпилотници...
                            Вероятно ще продължат по досегашната схема - ракетен двигател, който да изведе 'самолета' до голяма височина и ускори до скорост, при която рамджета да започне да дава достатъчна тяга...
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • От: SR-71 Blackbird

                              Е, той М6 ще достига само в стратосферата, предполагам.

                              Коментар


                              • От: SR-71 Blackbird

                                Да де, ама за какво ти е шпионски самолет, дето лети малко по-ниско от шпионски спътник?
                                Според мен бъдещия 72 ще има определено и ударни функции.Което пряко налага и навлизане в плътната атмосфера.
                                А за двигателите съм съгласен.Но пак ми се струват по-лесните.Здраве!Ще видим!
                                Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                                0887/осемпет 66 4осем

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X