Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сухой Т-50 ПАК ФА.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Имат изцяло друго виждане как да се водят конфликти и какво им трябва за това. ...
    Спарки, точно това се опитвам да обясня на 'аудиторията' Просто част от хората тук са решили, че 'правата линия на партията' е единствено вярната... С времето ще осъзнаят, че двата лагера се конкурират на база паритет...
    Да, единия имал прашка, стреляща на 50м, ама умерваща точно, а другия лък, стрелящ от 150м, ама неточно (примерно казано).... Да, с прашката казва, че стреля на 150м, ама не може... Както с лъка казва, че на 50 умервал стотинка... Ама и той не може...
    Затова и става целият цирк...

    П.С. май трябва да направим по-дълга среща при Дедо Владо
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

      Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
      От всичко това само свръхзвукова скорост на безфорсажен режим е характеристика на двигателя!
      голямата разлика е само и единствено свръхзвук без форсаж.
      Дали могат да направят руснаците подобен мотор? Към днешна дата 70 броя Су-35 с по 2 двигателя Ал-41 са доставени, приети на въоръжение и летят без никакви драми,
      имаме и 10 Т-50 с по мощна версия на същия мотор.
      Понеже Ал-41 е доработена версия на Ал-31, Т-50 има макс скорост без форсаж 1,6М, при Раптора скороста е 1.8М.
      Малко размисъл на глас ако позволиш ?
      Ал 41, е по руски данни 17% по мощна от Ал31. (постигнали са го с промяна на запалването ????? и електроника???? 17%)
      Ако Т50 ( сушка) лети без форсаж с 1.6, то Су-35 който е по малък , достатъчно маневрен, също би трябвало да лети сврхзвукова без форсаж- 1.32м
      Следователно е 5 поколение.

      Опсссс.
      Или руснаците са пропуснали да го обявят за 5поколение
      Или нещо са объркали характеристиките на двигателя

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      Спарки, точно това се опитвам да обясня на 'аудиторията'
      Защо досега останах с впечатлението , че ни убеждаваш че руския слон е най слон, а ако не вярваме нищо не разбираме

      Коментар


      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

        Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
        Опсссс.
        Или руснаците са пропуснали да го обявят за 5поколение
        Скромность украшает тех, кому нечем украситься...
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

          За самолети като су-35 си има друга условна категория - поколение 4++. Аз лично малко не я харесвам тая категоризация с поколенията, защото си е разтеглива. Иначе на него, по достъпните данни, работят доста от техническите решения за т-50.
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

            Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
            Малко размисъл на глас ако позволиш ?
            Ал 41, е по руски данни 17% по мощна от Ал31. (постигнали са го с промяна на запалването ????? и електроника???? 17%)
            Ако Т50 ( сушка) лети без форсаж с 1.6, то Су-35 който е по малък , достатъчно маневрен, също би трябвало да лети сврхзвукова без форсаж- 1.32м
            Следователно е 5 поколение.

            Опсссс.
            Или руснаците са пропуснали да го обявят за 5поколение
            Или нещо са объркали характеристиките на двигателя


            Защо досега останах с впечатлението , че ни убеждаваш че руския слон е най слон, а ако не вярваме нищо не разбираме
            Увеличението на мощността е за сметка на степента на сгъстяване и температурата преди турбината, и въвеждане на цифрово управление разбира се, и увеличението е точно с толкова колкото е и между моторите 3 и 4 поколение, което е постигнато точно по същия начин. Но не това са интересните цифри, интересното е че Ал-31 имаше междуремонтен ресурс 1000 часа а Ал-41 е 4000!
            Ще ти обясня какво значи това, тягата на един двигател идва основно от степента на сгъстяване и температурата на газа преди турбината, колкото са по високи, толкова по ефективен мотор! Какво пречи на тия температури да са високи? Материала от който е изработена турбината естествено, ако даден производител няма най тек материал за лопатки на турбината или трябва да ги произведе по дебели, съответно тежки за да се охлаждат или да намали температурата/тягата.Типичен пример са РД-33 и Ал-31 в началото на производството им, тогава руснаците още не могат да произведат монокристални лопатки на турбините, но двигателите трябва да имат определена тяга, как са решили проблема? Много лесно, вдигат температурата за да осигурят тягата, резултата е че първите серии на Рд-33 са с междуремонтен ресурс 100 часа, просто толкова издържа турбината.
            Та в настоящата ситуация руснаците направиха сериозен скок именно в тая част, АЛ-41 е с еквивалентни на американските мотори степен на сгъстяване и температури, и изненадата е че издържа 4000 часа, което директно значи че тоя мотор няма проблем с високите температури, турбините явно са направени от каквото трябва.Нещо повече, Ал-41 е по лек от рапторския мотор а е също толкова мощен. За пореден път ти и обяснявам че дори и с тоя мотор Т-50 е тяговъоръжен колкото и Раптора, дори и с изделие 30 нищо да не стане, ако имат нужда от тяга по старата рецепта вдигат градусите за сметка на ресурса и толкова.
            А единственото нещо което пречи на Су-35 да е поколение 5 е планера.
            Последно редактирано от Любенов; 25-08-17, 21:59.

            Коментар


            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

              Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
              ..... Защо досега останах с впечатлението , че ни убеждаваш че руския слон е най слон, а ако не вярваме нищо не разбираме
              Останал си само с впечатлението (щото не си готов - като в онази реклама )...
              Ако прочетеш добре писаното, ще останеш с впечатлението, че се опитвам да обясня, че руският слон не отстъпва на американския... И съвсем не е умрял - напротив... Действията със санкциите само работят в техен плюс...
              И който си мисли нещо друго - е в дълбока заблуда...
              Така, както едните имат методи и идеи за развитие и за 'пропаганда', така и другите имат методи (може и да се различават от първите), и пропаганда, водеща до същият краен резултат...

              Със самолетите е по същият начин... СУ-35 се появиха в Сирия, и 'конфликтите' рязко намаляха - американците и турците (да, навярно и заради политическите маневри покрай инцидента със СУ-24) посвиха перките... Да, и руснаците почнаха да работят по-прецизно и предпазливо...
              Дали ще се появи там СУ-57 - едва ли в обозримо бъдеще... Не би имало смисъл - техниката, която използват в момента е напълно успешна и приложима срещу дадения противник. А рискът от използване на такава техника винаги съществува...
              Сигурно си спомняте историята със Стингър, с който американците снабдяват талибаните в Афганистан. И как руснаците получават екземпляр от свръх-съвременната по него време ракета...
              Би било глупаво руснаците да вкарат свръх-секретен самолет в мисия и чужд район, който контролират с други средства...
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                Е нали е невидим и готов ?Поне това се дрънка от 2-3 години.Другите как вкарват.
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                  Никъде не е спменавано, че е невидим. Обикновено за невидими самолети се заговаря, когато стане въпрос за американските модели. Да са казвали че е готов, ми не точно - казват минахме тая фаза, приключиха тия и тия изпитания, ще направим и произведем еди какво си. А ти коя информанция как я тълкуваш и какви заключения правиш, няма отношение към подаденото инфо.
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                    Някой попадал ли е на информация какви ще бъдат разликите между Т 50 и индийската версия?
                    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                    0878 79 20 61 Борис

                    Коментар


                    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                      Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
                      Ал-31 имаше междуремонтен ресурс 1000 часа а Ал-41 е 4000!
                      Достоверни данни за ресурса срещал ли си, че там е малко мътна, едно е заявения ресурс, ама дали реалния е такъв. И за ресурса до капитален ремонт ли става въпрос.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                        Достоверни данни за ресурса срещал ли си, че там е малко мътна, едно е заявения ресурс, ама дали реалния е такъв. И за ресурса до капитален ремонт ли става въпрос.
                        http://www.umpo.ru/Good27_16_141.aspx Официална страница на завода производител, при положение че вече имат 2 чуждестранни клиента едва ли биха си позволили да лъжат с цифрите, скандала би бил сериозен.
                        Тоя ресурс разбира се е ориентировъчен, едва ли двигател експлоатиран в Сирия например ще изкара същите часове като в Сибир. И за капитален ремонт става въпрос да.

                        Коментар


                        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                          Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                          Първоначалната заявка е за 750 самолета. В крайна сметка са произведени 187 бойни и 8 тестови бройки.
                          Тази плоска спекулация като я правиш, земи обърни по кои години се приема това съкращение! Става въпрос за края на Студената война и това далеч не е единствената съкратена военна програма. Нещо повече, много проекти изобщо бяха и закрити, също и течащи производства.

                          Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                          Кога турците са свалили Су 35?
                          Су 35 къде е нареден до работните коне?

                          Първоначално публикуван от BadAngel Преглед на мнение
                          След това го платиха на руснаците в някакъв голям размер и търпяха санкции от страна на руснаците...
                          Платиха го в номинален размер,а санкциите бяха взаимни. Което предвид профила на стокообмена им, донесе много повече негативи за Русия, отколкото за Турция.

                          Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
                          От всичко това само свръхзвукова скорост на безфорсажен режим е характеристика на двигателя!
                          Ниската забележимост също в голяма степен е функция възможностите на двигателя.
                          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                          Коментар


                          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение


                            Су 35 къде е нареден до работните коне?


                            Ниската забележимост също в голяма степен е функция възможностите на двигателя.
                            Су-35 е в Сирия за да осигури прикритие на бомберите, това му е работата и той си я върши, не ръси бомби това е ясно.
                            Ниската забележителност не е никаква функция на двигателя. Свързаните с двигателя стелт характеристики са, отражение на радарните вълни от първите степени на компресора и температурна и радарна сигнатура на соплото. Нито една от тия характеристики не зависи директно от двигателя а от конструкцията на самолета, ако конструктора на самолета е проектирал извити канали на въздухозаборника, компресора е стелт, ако компресора се вижда слагат радар блокер и пак е стелт, и в двата случая компресора е един и същ. С соплото подобна история, ако има изискване за стелт вписват го в корпуса и му предвиждат охлаждане, та стелт характеристиките на мотора в огромната си част са функция на планера не на двигателя, и въобще не зависят от възможностите му.

                            Коментар


                            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                              Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
                              Увеличението на мощността е за сметка на степента на сгъстяване и температурата преди турбината,
                              и въвеждане на цифрово управление разбира се, и
                              Ал-31 имаше междуремонтен ресурс 1000 часа а Ал-41 е 4000!
                              Ще ти обясня какво значи това, тягата на един двигател идва основно от степента на сгъстяване и температурата на газа преди турбината, колкото са по високи, толкова по ефективен мотор!
                              Какво пречи на тия температури да са високи? Материала от който е изработена турбината естествено,
                              ако даден производител няма най тек материал за лопатки на турбината или трябва да ги произведе по дебели, съответно тежки за да се охлаждат или да намали температурата/тягата.
                              Типичен пример са РД-33 и Ал-31 в началото на производството им, тогава руснаците още не могат да произведат монокристални лопатки на турбините,

                              Та в настоящата ситуация руснаците направиха сериозен скок именно в тая част, АЛ-41 е с еквивалентни на американските мотори степен на сгъстяване и температури, и изненадата е че издържа 4000 часа,
                              което директно значи че тоя мотор няма проблем с високите температури, турбините явно са направени от каквото трябва.
                              Нещо повече, Ал-41 е по лек от рапторския мотор а е също толкова мощен.
                              Съгласен съм с писаното, но помисли. Със стария компресор (нямат технология за производство на широки лопатки) са успяли да постигнат- по висока температура, по високо налагане, 4х (4000) ресурс, и забележи по ниско тегло.
                              Или са измислили революционен материал и технология за лопатки или нова физика.
                              Добре въпроса е след като са открили тази супер технология, защо не правят широки лопатки. Това е толкова по просто - увеличаваш мощността при много по леки условия - или ако е така като пишеш - ще имат двигател- супер мощен, супер икономичен с ресурс над 10 000 часа.

                              Извинявам се , но звучи много невероятно

                              Коментар


                              • Сухой Т-50 ПАК ФА.

                                Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение


                                Платиха го в номинален размер,а санкциите бяха взаимни. Което предвид профила на стокообмена им, донесе много повече негативи за Русия, отколкото за Турция.

                                Турците платиха обезщетение в размер на 6млн. долара

                                За сравнение помня, че през 2000 година руснаците продадоха на Алжир 22 такива су-24мк за общо 120 млн. долара

                                От тази сметка излиза, че преди 17 години пазарната цена на едно су е била 5,4 млн.долара, а от тогава доста време мина



                                От санкциите между двете страни е спорно кой е спечелил и кой загубил, но информацията е сравнително оскъдна и неточна. Единствено зная, че вноса на лимони от турция беше забранен и веднага след това разрешен.. За водката явно. Иначе до момента войната в Сирия струва над 2млрд. долара за Русия, ебаси изостаналата икономика ))))))

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X