Обява

Свий
Няма добавени обяви.

СУ-47 Беркут!! Красота!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: С - 37

    Първоначално публикуван от NucO Преглед на мнение
    http://www.enemyforces.com/aircraft/s37.htm

    Някой знае ли какво се случва с тази прекрасна машина?Правят ли и изпитания или каквото обикновенно се случва с уникалните руски самолетиШтехника изопщо) - забвение?И дали оназ щурава дъска на МиГ с триъгълно крило и с претенции за изпълнение на конструкцията по съмнителна стелт-технология е спечелило конкурса?

    Тук има много подробна статия за Су 47:

    http://www.airwar.ru/enc/fighter/s37.html

    Коментар


    • #17
      До: СУ-47 Беркут!! Красота!!

      Благодаря за линка.В гугъл излизаха само некакви ТТ данни който ги знам от 7-8 години.

      Коментар


      • #18
        До: СУ-47 Беркут!! Красота!!- това е за колегите с УАЗ

        Първоначално публикуван от Sam40 Преглед на мнение
        ГЛЕДАЙТЕ И СЕ КЕФЕТЕ

        http://vid.data.bg/s0u4ruvf#vid
        Единсрвения танк , който в процеса на конструирането му е продухван в аероднамична тръба.За учудване на авиоконструкторите.Шегата е била , че го подготвят за летящ танк
        Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

        Коментар


        • #19
          До: СУ-47 Беркут!! Красота!!

          Впечатли ме разхода на гориво. При 120км/ч двигателя с обем 2.7 литра и скромната мощност от 130кс папка 24 литра. Мда, я да си караме икономичните Кадилаци с по 400 коня, те горят по-малко и вървят повече...
          Сори са офтопика ама не се сдържах...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: СУ-47 Беркут!! Красота!!

            Първоначално публикуван от NucO Преглед на мнение
            Със Х-29 доколкото си спомням от един стар брой на Криле са правили и фигурата от висшия пилотаж "Имелман".Което си е висша математика в висшата математика.
            Виж сега, нещо си се объркал. Имелман е сравнително проста фигура, представлява половин лупинг + половин тоно на върха. Изпълнява се от почти всичко, което може да лети.

            Коментар


            • #21
              До: СУ-47 Беркут!! Красота!!

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Виж сега, нещо си се объркал. Имелман е сравнително проста фигура, представлява половин лупинг + половин тоно на върха. Изпълнява се от почти всичко, което може да лети.
              Абе усетих аз, ама колегата явно има впредвид камбана. А и тя се изпълнява сравнително лесно от повечето съвременни спортни самолети които и хабер си нямат какво е ЕДСУ. Е, виж за реактивен е по-кофти, щот може да спомпажира. А да осигуриш управление при нулеви и дори отрицателни скорости на полета си е предизвикателство, да
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                До: СУ-47 Беркут!! Красота!!

                Ок прав си.За друга фигура беше."Хербст" или нещо такова.Където самолета изключително рязко обръща дупето обратно на посоката на която се е движил дотогава и с леко потъване хуква на обратно.Във въпросният брои даже имаше и схема на траекторията на полета.камбаната е сивсем друго нещо.Тя се изпълнява по вертикала.А тази маневра се изпълняваше по хоризонтала.И май направо си беше "Хербст".

                Коментар


                • #23
                  До: СУ-47 Беркут!! Красота!!

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  .... нещата опират до технологии и материали. Просто това крило трябва да е в пъти по-здраво от това с нормална стреловидност, ......
                  Та руснаците са сметнали че сега при съществуващата база може да се направи нормално летящ самолет с такова крило и не само да се крепи някак във въздуха а да изпълнява висш пилотаж за какъвто американската машина не е и сънувала.
                  .....
                  +1
                  А основното предимството на крилото с обратна стреловидност е, че максималния ъгъл на атака е несравним с конвенционалните. И затова успява да "спре" на "ръчна" в небето. А и завойте с ръчна ги взима и с вратите напред, въобще да не си играеш на гоненица с него.....А Сухой ги разбират тези работи отдавна. Су27 е първия който достига 90 градуса възможен ъгъл на атака и така се раждат фигури като "камбана" или "кобрата на Погачов".
                  Technical Rescue Direct - life lies in courage
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                  Коментар


                  • #24
                    До: СУ-47 Беркут!! Красота!!

                    Изопщо два различни клона на еволюцията са американскте и руските изтребители.Кой ще е глухият дано да не разбираме никога.

                    Коментар


                    • #25
                      До: СУ-47 Беркут!! Красота!!

                      Първоначално публикуван от NucO Преглед на мнение
                      Ок прав си.За друга фигура беше."Хербст" или нещо такова.Където самолета изключително рязко обръща дупето обратно на посоката на която се е движил дотогава и с леко потъване хуква на обратно.Във въпросният брои даже имаше и схема на траекторията на полета.камбаната е сивсем друго нещо.Тя се изпълнява по вертикала.А тази маневра се изпълняваше по хоризонтала.И май направо си беше "Хербст".
                      Ахам. Само че Имаше и разлика в ъглите на атака - при руският Су-27 ъгълът минаваше 90 градуса а при американеца хем с дефлекторите за изменяем вектор на тягата е някъде около 60
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        До: СУ-47 Беркут!! Красота!!

                        Да не говорим че американчето беше създадено и с немска помощ.Комплексни усилия на няклко фирми.Ако не се лъжа инициатор са Нортроп - Груман с участието на НАСА и ДАСА и знам ли още кои фирми.Но несмко участие имаше.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X