Обява
Свий
Няма добавени обяви.
СУ-47 Беркут!! Красота!!
Свий
X
-
До: СУ-47 Беркут!! Красота!!- оффроуд с т-80
Руснаците са много печени, тук може да видите какъв оффф си прават с Т-80 танка който го има само в руската армия
http://vid.data.bg/yinbrb2a#vid[SIGPIC][/SIGPIC]
SJ 413
Коментар
-
До: СУ-47 Беркут!! Красота!!- оффроуд с т-80
Първоначално публикуван от Sam40 Преглед на мнениеРуснаците са много печени, тук може да видите какъв оффф си прават с Т-80 танка който го има само в руската армия
http://vid.data.bg/yinbrb2a#vidНеможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
До: СУ-47 Беркут!! Красота!!- оффроуд с т-80
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеКадъра със забиването на пирона е описан много отдавна в книгата "Четирмата танкисти и кучето"
Направо си е кеф да го гледаш[SIGPIC][/SIGPIC]
SJ 413
Коментар
-
До: СУ-47 Беркут!! Красота!!- това е за колегите с УАЗ
ГЛЕДАЙТЕ И СЕ КЕФЕТЕ
http://vid.data.bg/s0u4ruvf#vid[SIGPIC][/SIGPIC]
SJ 413
Коментар
-
До: СУ-47 Беркут!! Красота!!
Аз пък от сутринта гледам тези красавци Ту-95 и Ту-160 http://vbox7.com/play:4b37d2da
http://www.vbox7.com/play:3ace8bad
Коментар
-
До: СУ-47 Беркут!! Красота!!
Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнениено аз да обясня за обекта... Красив или грозен, но това не е и няма да бъде сериен самолет, а само демонстратор на идеята за крило с обратна стреловидност. Тази идея е разработена от германците по време на ВСВ и завлечена от победителите. След това те я изследват и строят опитни образци. Американците го направиха в края на 80-те, а руснаците го измътиха сега. На този вид крило недостатъците и предимствата са на кантар и затова няма належаща необходимост да се произвежда. Ето и демонстратора на американците:
А това е оригиналът Юнкерс Ju-287:
Коментар
-
До: СУ-47 Беркут!! Красота!!
Чакайте сега да не говорим за измътване, нещата опират до технологии и материали. Просто това крило трябва да е в пъти по-здраво от това с нормална стреловидност, а и съвременните самолети с такова крило имат компютърна стабилност - сиреч без компа не могат да летят - обръщат се с дупето напред
Та руснаците са сметнали че сега при съществуващата база може да се направи нормално летящ самолет с такова крило и не само да се крепи някак във въздуха а да изпълнява висш пилотаж за какъвто американската машина не е и сънувала.
Все едно да кажеш че хеликоптерът е измислен от Леонардо а тоя Сикорски щото е тъп го е измислил чак в началото на 20 век.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: СУ-47 Беркут!! Красота!!
О.К. И така може да се каже. Аз говорех за идеята и нейната история и развитие. Германците като практични хора са я предвидили за по-бавни и тежки бомбардировачи заради способностите на това крило да носи по-големи тежести при по-ниски скорости и по-големи ъгли на атака, а сега се оказва, че то има добри качества и при високи скорости .
Между другото леонардовият вертолет не е летял, а Юнкерса си е летял още през 1944г., когато руснаците и американците не са знаели какво е стреловидно крило, а да не говорим за такова с обратна стреловидност. И е летял с турбореактивни двигатели, които после стават основа на руските и американски програми за такива двигатели...
Коментар
-
До: СУ-47 Беркут!! Красота!!
Я! Яаа! С Иван Борислалов сме го коментирали няколкократно.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
С - 37
http://www.enemyforces.com/aircraft/s37.htm
Някой знае ли какво се случва с тази прекрасна машина?Правят ли и изпитания или каквото обикновенно се случва с уникалните руски самолетиШтехника изопщо) - забвение?И дали оназ щурава дъска на МиГ с триъгълно крило и с претенции за изпълнение на конструкцията по съмнителна стелт-технология е спечелило конкурса?
Коментар
-
До: СУ-47 Беркут!! Красота!!
Със Х-29 доколкото си спомням от един стар брой на Криле са правили и фигурата от висшия пилотаж "Имелман".Което си е висша математика в висшата математика.Естествено само самолет с ЕДСУ може а изпълни такова нещо.И все пак мисля за некоректно да се сравняват два толкова различни самолета.При Х - 29 има само ПХО и обратна стреловидност на крилата.А Су-то е изпълнено по интегрална аеродниамична схема сходна с останалите самолети от фамилията на 27 като в плюс има и задно оперение макар и с малка площ.Не си спомням дали соплата на Ал - 41 са с управляем вектор на тягата но и така да е руснаците ползват кръгли сопла а американците плоски.Поне при сериините самолети е така.И за край Х - 29 е само експериментален а Су-то директна демонстрация на изтребител от 5то поколение.Единият е лек другият тежък.Камион с Трабант сравнява ли се?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар