един миг 29 за излитането си (на форсаж)гълта над 1 тон керосин,  мисла че е интересна информация, защо не пишете тук?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
МИГ 29
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
миг29
информация за Миг 29:
Микоян и Гуревич МиГ-29 (Fulcrum-A)
Проектира се от 1972 г. за замяна на самолетите МиГ-21, Су-15 и Су-17. За първи път се вдига във въздуха на 6 октомври 1977 г.

Самолетът е във варианти едноместен и двуместен (спарка) двумоторен свръхзвуков реактивен многоцелев изтребител за маневрен въздушен бой, за прехват на цели, летящи в целия диапазон височини от пределно малки до стратосферни, и за изпълнение на задачи по щурмуване на земни обекти с високоточни класически оръжия и ядрено оръжие. Това е един от най-добрите самолети в края на нашия век. Разработен е от колектив под ръководството на генералния конструктор Р. Беляков. Първи полет на прототипа е осъществен през 1977 г. Самолетът е построен по т. нар. "интегрална конфигурация", при която става плавен преход от крило към тяло. Стреловидността на крилото е 42 градуса. Връзката крило-тяло, доколкото може да се говори за такова деление, е осъществена със силно изразени залези (в руската литература "напливы"), които значително подобряват аеродинамичните качества на системата крило-тяло при маневрен бой с резки преминавания на големи ъгли на атака. Двата двигателя Р-33Д са с тяга по 84,92 kN / 8340 kgf на фрсаж и осигуряват тяговъоръженост на самолета над 1, което му гарантира огромна скороподемност (при земята 330 m/s). Разположени са в задната част на интегралното тяло. Въздухозаборниците им са с правоъгълно сечение, като на земята се затварят, за да не засмучат предмети от терена. При това на горната повърхност на "наплыви"-те се отварят "хриле", през които двигателите получават въздух. След повдигане на носовата стойка въздухозаборниците се отварят. Вертикалните плоскости са две, с кормила за посока и с ясно изразени форкилове. Между тях са разположени въздушните спирачки и контейнерът със спирачния парашут. Пилотската кабина е с отличен обзор и със съвременно оборудване. Има индикатор на челното стъкло ИЛС, където се изобразява цялата навигационна и тактическа информация. Седалката на пилота от клас "0-0" тип К-36Д е уникална със своите възможности за спасяването му в критични ситуации. Технологически самолетът е на много високо ниво, използвани са широко композитни материали и алуминиево-литиеви сплави. Оборудването на самолета е модерно, многофункционално. Доплеровият радиолокатор "Жук" с далечина на откриване над 100 km вижда само подвижни цели, движещи се със скорост 250-2200 km/h. РЛС открива изтребител на 60-70 km при насрещен курс, а в задната полусфера на 30-40 km. Бомбордировач с размерите на Ту-16 се открива от 120 km при насрещни курсове. РЛС вижда само целите, фонът не й влияе. Информацията - навигационна и тактическа - се проектира на ИЛС. За откриване на цели по тяхното инфрачервено излъчване има топлопеленгатор. Топлопеленгаторът е ефективен повече при височини над 5000 m и при студена атмосфера. Обективът му се намира пред челното стъкло на пилотската кабина. В задната полусфера открива целта на 10 km. Лазерният далекомер се използва при стрелба по земни неподвижни или бавноподвижни цели. Автоматично се включва на 6,5 km от целта и дава информация за разстоянието. Бордният компютър изчислява данните за ъгъла на изпревераване в зависимост от скоростта и ъгъла на пикиране и дава сигнал на пилота за излизане от атака. Решава задачи за стрелба по нисколетящи въздушни цели. Всички системи могат да работят независимо и в комплекс. Оборудването позволява едновременно съпровождане на 8 цели и обстрелване на 4 от тях. За близък бой служи нашлемна система за управление на оръжието НВУ (нашлемно визирно устройство). Самолетът има 6 точки за окачване на въоръжение. Пасивната защита на самолета включва предупредителна РЛС за облъчване от противникови радари - земни, самолетни и ракетни, система за изхвърляне на диполни отражатели, система за изхвърляне на термични "капани" (ловушки) против ракети с инфрачервена система за самонасочване, панорамни огледала за оглеждане на задната полусфера. В началото на 90-те години в Русия се появиха вариантите МиГ-29М и МиГ-29К с още по-високи бойни възможности, като последният е палубен и е със сгъваемо крило.
Въоръжение: оръдейно - едно 30-mm оръдие ГШ-30-1 (едноцевен вариант на оръдието ГШ-30), вградено от лявата страна на тялото, с боезапас 150 снаряда, което може автоматично да се настройва за серии от 1,5 сек., 0,6 сек. или 3/4 от боезапаса - 112 снаряда); бомбово - 2 х 500 kg или 4 х 100 kg бомби от различни типове (свободнопадащи фугасни, фугасно-осколъчни, касетни, бомби с обемно взривно вещество, също така коректируеми бомби от типа КАБ-500КР). По принцип може да носи и хвърля тактически ядрени бомби; ракетно неуправляемо - блокове НУРС и отделни големокалибрени НУРС от типовете С-5К, С-5М, С-8, С-24; ракетно управляемо - ракети "въздух-въздух" от типовете Р-23, Р-27 с радиолокационна активна система за насочване, ракета Р-73 с инфрачервена пасивна система, която работи и в предната полусфера, ракета Р-60 с инфрачервена пасивна система за близък маневрен бой, която действа в задната полусфера (целта трябва да е поне на 20 градуса встрани от Слънцето), ракети "въздух-земя" от типовете Х-21, Х-25, Х-29, Х-31 и Х-35.

Страна производител СССР
Първа доставка 1988 г.
Разпереност 11,36 m
Дължина 17,32 m
Носеща площ 35,2 m2
Маса празен 10000 kg
Стартова маса:
нормална - 15000 kg
максимална - 18480 kg
Максимална скорост 2450 km/h
Максимална скорост при земята 1500 km/h
Радиус на виража (360º):
при 800 km/h - 350 m
при 400 km/h -225 m
Време за ускорение от 600 до 1100 km/h 11 sec
Време за ускорение от 1100 до 1300 km/h 8,7 sec
Таван 18000 m
Далечина на полета 2100 km
Ето и кабината:
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Всичко казано за МиГ-29 е вярно ама на документ. Добре е да се знае че българските МиГ-29 са експортна весия на А версията. Експортна да се разбира осакатена. Най-важното нещо което е орязано е радиолокатора. Не е Жук и от там разстоянията не са такива като написаните по-горе. Стига се до парадокс ракетата да вижда целта преди локатора нещо като МиГ-21 и Р60. А иначе може да носи и управлява изброените оръжия с малки грешки ама въпроса е колко от тези оръжия са били купени през 89-та година. Оръдието не е добре да се нарича едноцевен вариант на нещо защото няма нищо общо с оръдията правени дотогава. Р-60 е стара ракета която се носи от МиГ-21 но има модификаций. Р60М Р60К Р60МК от чистия вариант на въоръжение няма а последните М и МК са единствените които са останали с ресурс. Да се разбира че други просто няма, едни не са купени едни са с изтекъл ресурс и т.н. Автоматиката за управление на двигателя също е демо версия и от там ресурса на двигателя не е като руския. Има и други неща демо на руските ама не са толкова важни. Оказва се че сме купили планери на МиГ-29 натъпкани с неща които не вършат работа а ракетите са без ресурс. Идеални са за снимки и реклама ама реално никой не е разчитал на тези самолети докато имаше МиГ-23. А за модернизация и дума не може да става защото руснаците никога няма да дадат технологията тя си е секретна а ние не сме им съюзник. Добре е да се имат впредвид тези неща когато се пише за нашите самолети а не да се цитират само рекламите. Реално България няма санолет за ПВО който да може да си върши работата над цялата и територия, а като махнат С200, ако не са ги махнали вече, няма да има и ракетен комплекс
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: МИГ 29
значи по въпроса за форсажа,понеже и аз 16 години бях офицер в тез войски дето сега няма на к'во да летят,трябва да споделя,че всеки самолет на форсаж гълта горе -долу толкоз 800-1200 литра ,въпроса е че ограничението за форсажа е 20 сек.до минута,след това или се катапултираш или ако имаш късмет кацаш и се прави ремонт на двигателя...Първоначално публикуван от Kaishinедин миг 29 за излитането си (на форсаж)гълта над 1 тон керосин, мисла че е интересна информация, защо не пишете тук?TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
значи при пълни баки от 3500 литра гориво,тук говорим не за някакъв форсаж,а за 100%,като имаш в предвид че 1000 е в минута,да не се бъркаш на час !!! направи си сметка даже да прескочиш технологичното ограничение на температурата на двигателя от да кажем минута,за колко минути полет гориво ти остава...Първоначално публикуван от sofianita
  мен лично много ме съмнява
не мисля, че е възможно някой дя катапултира без да си погледне уредите, без да се поогледа гори ли двигател и тн
освен това са ми казвали, че самото катапултиране не е никак приятно изживяване и за известен период след това си си малко инвалид
							
						TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не, в Миг-29 има К-36, седалката ще извади пилота и от експлозията. Освен това входното условие беше "двигателите остават работоспособни". И ставаше дума за горивния остатък. Вашите действия, курсант? Време!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Първоначално публикуван от sofianita
  сега е момента да я оплескам 
около 4 минути
 мен ако питаш на 59-та секунда ръчкаш на минимал и си джиткаш безгрижно поне още час да се поохладят двигателите  
							
						TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
  
  
 много математическо стана  
Коментар