един миг 29 за излитането си (на форсаж)гълта над 1 тон керосин, мисла че е интересна информация, защо не пишете тук?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
МИГ 29
Свий
X
-
миг29
информация за Миг 29:
Микоян и Гуревич МиГ-29 (Fulcrum-A)
Проектира се от 1972 г. за замяна на самолетите МиГ-21, Су-15 и Су-17. За първи път се вдига във въздуха на 6 октомври 1977 г.
Самолетът е във варианти едноместен и двуместен (спарка) двумоторен свръхзвуков реактивен многоцелев изтребител за маневрен въздушен бой, за прехват на цели, летящи в целия диапазон височини от пределно малки до стратосферни, и за изпълнение на задачи по щурмуване на земни обекти с високоточни класически оръжия и ядрено оръжие. Това е един от най-добрите самолети в края на нашия век. Разработен е от колектив под ръководството на генералния конструктор Р. Беляков. Първи полет на прототипа е осъществен през 1977 г. Самолетът е построен по т. нар. "интегрална конфигурация", при която става плавен преход от крило към тяло. Стреловидността на крилото е 42 градуса. Връзката крило-тяло, доколкото може да се говори за такова деление, е осъществена със силно изразени залези (в руската литература "напливы"), които значително подобряват аеродинамичните качества на системата крило-тяло при маневрен бой с резки преминавания на големи ъгли на атака. Двата двигателя Р-33Д са с тяга по 84,92 kN / 8340 kgf на фрсаж и осигуряват тяговъоръженост на самолета над 1, което му гарантира огромна скороподемност (при земята 330 m/s). Разположени са в задната част на интегралното тяло. Въздухозаборниците им са с правоъгълно сечение, като на земята се затварят, за да не засмучат предмети от терена. При това на горната повърхност на "наплыви"-те се отварят "хриле", през които двигателите получават въздух. След повдигане на носовата стойка въздухозаборниците се отварят. Вертикалните плоскости са две, с кормила за посока и с ясно изразени форкилове. Между тях са разположени въздушните спирачки и контейнерът със спирачния парашут. Пилотската кабина е с отличен обзор и със съвременно оборудване. Има индикатор на челното стъкло ИЛС, където се изобразява цялата навигационна и тактическа информация. Седалката на пилота от клас "0-0" тип К-36Д е уникална със своите възможности за спасяването му в критични ситуации. Технологически самолетът е на много високо ниво, използвани са широко композитни материали и алуминиево-литиеви сплави. Оборудването на самолета е модерно, многофункционално. Доплеровият радиолокатор "Жук" с далечина на откриване над 100 km вижда само подвижни цели, движещи се със скорост 250-2200 km/h. РЛС открива изтребител на 60-70 km при насрещен курс, а в задната полусфера на 30-40 km. Бомбордировач с размерите на Ту-16 се открива от 120 km при насрещни курсове. РЛС вижда само целите, фонът не й влияе. Информацията - навигационна и тактическа - се проектира на ИЛС. За откриване на цели по тяхното инфрачервено излъчване има топлопеленгатор. Топлопеленгаторът е ефективен повече при височини над 5000 m и при студена атмосфера. Обективът му се намира пред челното стъкло на пилотската кабина. В задната полусфера открива целта на 10 km. Лазерният далекомер се използва при стрелба по земни неподвижни или бавноподвижни цели. Автоматично се включва на 6,5 km от целта и дава информация за разстоянието. Бордният компютър изчислява данните за ъгъла на изпревераване в зависимост от скоростта и ъгъла на пикиране и дава сигнал на пилота за излизане от атака. Решава задачи за стрелба по нисколетящи въздушни цели. Всички системи могат да работят независимо и в комплекс. Оборудването позволява едновременно съпровождане на 8 цели и обстрелване на 4 от тях. За близък бой служи нашлемна система за управление на оръжието НВУ (нашлемно визирно устройство). Самолетът има 6 точки за окачване на въоръжение. Пасивната защита на самолета включва предупредителна РЛС за облъчване от противникови радари - земни, самолетни и ракетни, система за изхвърляне на диполни отражатели, система за изхвърляне на термични "капани" (ловушки) против ракети с инфрачервена система за самонасочване, панорамни огледала за оглеждане на задната полусфера. В началото на 90-те години в Русия се появиха вариантите МиГ-29М и МиГ-29К с още по-високи бойни възможности, като последният е палубен и е със сгъваемо крило.
Въоръжение: оръдейно - едно 30-mm оръдие ГШ-30-1 (едноцевен вариант на оръдието ГШ-30), вградено от лявата страна на тялото, с боезапас 150 снаряда, което може автоматично да се настройва за серии от 1,5 сек., 0,6 сек. или 3/4 от боезапаса - 112 снаряда); бомбово - 2 х 500 kg или 4 х 100 kg бомби от различни типове (свободнопадащи фугасни, фугасно-осколъчни, касетни, бомби с обемно взривно вещество, също така коректируеми бомби от типа КАБ-500КР). По принцип може да носи и хвърля тактически ядрени бомби; ракетно неуправляемо - блокове НУРС и отделни големокалибрени НУРС от типовете С-5К, С-5М, С-8, С-24; ракетно управляемо - ракети "въздух-въздух" от типовете Р-23, Р-27 с радиолокационна активна система за насочване, ракета Р-73 с инфрачервена пасивна система, която работи и в предната полусфера, ракета Р-60 с инфрачервена пасивна система за близък маневрен бой, която действа в задната полусфера (целта трябва да е поне на 20 градуса встрани от Слънцето), ракети "въздух-земя" от типовете Х-21, Х-25, Х-29, Х-31 и Х-35.
Страна производител СССР
Първа доставка 1988 г.
Разпереност 11,36 m
Дължина 17,32 m
Носеща площ 35,2 m2
Маса празен 10000 kg
Стартова маса:
нормална - 15000 kg
максимална - 18480 kg
Максимална скорост 2450 km/h
Максимална скорост при земята 1500 km/h
Радиус на виража (360º):
при 800 km/h - 350 m
при 400 km/h -225 m
Време за ускорение от 600 до 1100 km/h 11 sec
Време за ускорение от 1100 до 1300 km/h 8,7 sec
Таван 18000 m
Далечина на полета 2100 km
Ето и кабината:
Коментар
-
Всичко казано за МиГ-29 е вярно ама на документ. Добре е да се знае че българските МиГ-29 са експортна весия на А версията. Експортна да се разбира осакатена. Най-важното нещо което е орязано е радиолокатора. Не е Жук и от там разстоянията не са такива като написаните по-горе. Стига се до парадокс ракетата да вижда целта преди локатора нещо като МиГ-21 и Р60. А иначе може да носи и управлява изброените оръжия с малки грешки ама въпроса е колко от тези оръжия са били купени през 89-та година. Оръдието не е добре да се нарича едноцевен вариант на нещо защото няма нищо общо с оръдията правени дотогава. Р-60 е стара ракета която се носи от МиГ-21 но има модификаций. Р60М Р60К Р60МК от чистия вариант на въоръжение няма а последните М и МК са единствените които са останали с ресурс. Да се разбира че други просто няма, едни не са купени едни са с изтекъл ресурс и т.н. Автоматиката за управление на двигателя също е демо версия и от там ресурса на двигателя не е като руския. Има и други неща демо на руските ама не са толкова важни. Оказва се че сме купили планери на МиГ-29 натъпкани с неща които не вършат работа а ракетите са без ресурс. Идеални са за снимки и реклама ама реално никой не е разчитал на тези самолети докато имаше МиГ-23. А за модернизация и дума не може да става защото руснаците никога няма да дадат технологията тя си е секретна а ние не сме им съюзник. Добре е да се имат впредвид тези неща когато се пише за нашите самолети а не да се цитират само рекламите. Реално България няма санолет за ПВО който да може да си върши работата над цялата и територия, а като махнат С200, ако не са ги махнали вече, няма да има и ракетен комплекс
Коментар
-
Re: МИГ 29
Първоначално публикуван от Kaishinедин миг 29 за излитането си (на форсаж)гълта над 1 тон керосин, мисла че е интересна информация, защо не пишете тук?TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Коментар
-
Първоначално публикуван от sofianitaмен лично много ме съмнява
не мисля, че е възможно някой дя катапултира без да си погледне уредите, без да се поогледа гори ли двигател и тн
освен това са ми казвали, че самото катапултиране не е никак приятно изживяване и за известен период след това си си малко инвалидTLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Коментар
-
Не, в Миг-29 има К-36, седалката ще извади пилота и от експлозията. Освен това входното условие беше "двигателите остават работоспособни". И ставаше дума за горивния остатък. Вашите действия, курсант? Време!
Коментар
-
Първоначално публикуван от sofianitaсега е момента да я оплескам
около 4 минутиTLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар