Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мъките на морските електроники

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мъките на морските електроники

    Ясене, лично ми е гаснал мотор, и ми изписва грешка #2345 /примерно/. Намирам бумагите на мотора за да видя къде го сърби, и там, на последна страница, пише “кодове грешки са публикувани в книжка номер 3. Книжка номер 3 можете да закупите от оторизираните дилъри в следните държави...”. Нататък а е ясно...

    За вчерашната лодка- ток имаше колкото и където трябва, генератора работеше през цялата нощ, зареждачките и те. Изписа на екрана Faulty steering actuator. Limited or no steering. Contact Volvo Penta workshop. И отказа да ми запали мотора или да ми пусне волана да работи.
    Лодка се кара само с един мотор, кара се и с прецакани ръчки за трансмисиите, кара се по много начини. Ама да го няма тъпия компютър ръгнат в лодката. Вдигам цените за електронни тъпи лодки.
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • От: Мъките на морските електроники

      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
      Ясене, лично ми е гаснал мотор, и ми изписва грешка #2345 /примерно/. Намирам бумагите на мотора за да видя къде го сърби, и там, на последна страница, пише “кодове грешки са публикувани в книжка номер 3. Книжка номер 3 можете да закупите от оторизираните дилъри в следните държави...”
      Скива ли какъв съм ясновидец?

      Айде сега ми влез в положението - аз по цял ден се занимавам с гъзоглави системи и устройства които по фундаменталната си идея няма как да са не-електронни. И заради тях мрат хора. Косвено де ама мрат.
      Отделно че и да не умре някой персонално то като загубиш по 1 ден на 300 хиляди човека то е все едно да си утрепал 15 защото това са си 15 човешки живота.

      Тъй че давай спокойно. Дигни цените за електронни лодки, псувай на воля и се надявай електрониката на някой етап да стане като механиката (а не обратното, каквито опити също има).

      Коментар


      • От: Мъките на морските електроники

        Ми и аз тогава,няма да подбивам цените я.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • От: Мъките на морските електроники

          Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
          ....Изписа на екрана Faulty steering actuator. Limited or no steering. Contact Volvo Penta workshop.
          От чист технически интерес - актуатора ли бе сдал багажа (заял), хидравликата ли бе умряла, или бе друга причината (явно сте я решили за да тръгнете)...
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • От: Мъките на морските електроники

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Ми и аз тогава,няма да подбивам цените я.
            Заради такива като вас има инфлация

            Ама няма лошо де. Дигайте цените - или ще станете по-богати, или ще си седите повече време у дома при семейството.

            Коментар


            • От: Мъките на морските електроники

              Боб да хвърля - по едно време вървяха с 35 та не е нищо механично,рестарт на компа ще да е било.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • От: Мъките на морските електроники

                Пълен рестарт на компютрите и всичко тръгна.. Освен дълбокомера. Със следващият рестарт и той се оправи.

                Коментар


                • От: Мъките на морските електроники

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Заради такива като вас има инфлация

                  Ама няма лошо де. Дигайте цените - или ще станете по-богати, или ще си седите повече време у дома при семейството.

                  Пьрвото - ние откажем ли го то никой след нас не го иска,купуваш си ташак и само ние го яхаме образно казано
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • От: Мъките на морските електроники

                    Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
                    Пълен рестарт на компютрите и всичко тръгна.. Освен дълбокомера. Със следващият рестарт и той се оправи.
                    Спиш Венцо,спиииииш........ма поне си жив.

                    Айде мислете едно пиене в нас,че тръгвам майната си и не остана време.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: Мъките на морските електроники

                      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                      От чист технически интерес - актуатора ли бе сдал багажа (заял), хидравликата ли бе умряла, или бе друга причината (явно сте я решили за да тръгнете)...
                      Аз и друг път съм го писал, ще го напиша пак- ние НЯМАМЕ право да бъзикаме където и да е лодка в гаранция. Единственото което можем да направим е да изключим всичко и да се молим да тръгне. Ама не е там проблема. Проблема е ЗАЩО компютъра ще ми определя дали да имам управление върху рулево то устройство или не. Защо перфектен дизелов двигател ще бъде блокиран от компютъра? Има и още “защо” ама идеята е ясна.

                      Я да те питам, ти като защитник на електрониките на неправилни места, ще си сложиш ли ташаците в менгеме, дето е контролирано от компютър? Питам, защото, ако датчика откаже, отидоха ти ташаците...

                      Има места където трябва да има електроника, и където тя е полезна. За проблемите които ние обсъждаме, електрониката е тая дето ги е създала.
                      Нямам много какво да кажа по темата вече. Всеки ден едно и също, едни и същи проблеми с едни и същи тъпотии...
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • От: Мъките на морските електроники

                        Ма поне ще си настроим цените бре,само кажи къде да е настройката довечера,в нас и при вас?

                        Идем зареден
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • От: Мъките на морските електроники

                          Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                          ....Проблема е ЗАЩО компютъра ще ми определя дали да имам управление върху рулево то устройство или не. Защо перфектен дизелов двигател ще бъде блокиран от компютъра? Има и още “защо” ама идеята е ясна. ....
                          Мога само да предположа и да обясня с думи прости....
                          Защото компа е направил тест на актуатора, и не е получил очакваните резултати (възможно е и актуатора да не е тръгнал). Дали поради заяла машинка, слабо напрежение, или нещо друго - не знам... И заради личната ви безопасност - не е запалил, щото не знае какво става и кое в какво положение е...
                          Венци спомена за лота, което отново може да е причинено от слабо напрежение - за импулс към трансдюсера се зареждат едни яки кондензатори, и ако е малко по-слабо напрежението - нъцки имаш лот
                          Точно този номер го играхме последния път като слагахме лот на същото това деветметрово чудо - заради малко по-тънък кабел към модула (кабела прокаран още на времето, и явно не са мислили, че на лодка може да и трябва лот), известно време мерихме дълбочината по старомодния начин - с въже с възли и раздвижен ключ на него Накрая след справка с документацията се оказа, че трансдюсера му трябва бая ток за да зареди кондензаторите... И не му ли го осигуриш - само се рестартира и не пуска никакъв сигнал към дисплеите... Дръпнахме нов кабел от едно яко табло и лота се появи...


                          НАЗДРАВЕ на мореплавателите (поне сте свикнали с моряшката стъпка и винаги може да се оправдаете с нея, ако прекалите с чачата )
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: Мъките на морските електроники

                            Работещ генератор с включени зареждачки пък и каквото е за единия това е и за другия комп.

                            Щанс да иска рестарт за да му дойде акьла?Видял......звънци,софтуера му е на гьз,ток е имало да те убие.


                            Ти я мислиш от камбанарията на големите кораби,качи се на чехъл и пак си говорим.


                            И за да сме по темата - довечера в нас след 4 примерно,салата и ракия по сучая,аз черпя.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • От: Мъките на морските електроники

                              А сега да си го кажа от моята камбанария. Знам, че като стана на сутринта ще блъска време. И понеже знам, спирам на края на определен док, който ми е надветрено, и спирам с винтовете към отвореното. Здравия южен вятър ми сваля носа, измъквам я от дока, дърпам с винта надветрено, и после си правя завоя като момченце... Който и винт да ми умре, аз от там я вадя без да се потя на един мотор. Само ми трябва да ми работи волана. Ама тъпия компютър, “за моята безопасност” ми изключва и волана.

                              Аз съм го исмислил да се оправя с 50% неработеща лодка, измислил съм да ми стигне горивото и само с един работещ мотор... И съм смятал посоки на въртене на винтове, вятър утре сутрин, на къде ще ме снася, къде и колко швартовка мога да ползвам, колко вода ше имам при отлив и дали ше мога да си цопна въртящия винт там... И тия работи ги мисля часове преди маневрата. Аман от инджипляктори където си мислят, че са по умни от мен! За моята безопасност ми спира волана! Ташааааак и кисело зеле!

                              За моята безопасност не искам някакъв индиец и неговия шибан компютър да ми се месят. Искам едно “може да не може да контролираш обороти ляв мотор или винт, натисни пак старт ако си сигурен, че искаш да запаля”. И ми пали мотора и ми задействай волана, иначе един ден ше се плакнеш на дъното на океана!

                              Аз съм тъп, ама до сега по-умен морски компютър от мене не съм виждал. Ай сиктир от простотии!

                              /извинявам се на аудиторията, ама ми идва в повечко понякога/
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар


                              • От: Мъките на морските електроники

                                Какво ли щяхме да правим без компове,да сме измрели по 3 пьти вече ако не са те
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X