Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мъките на морските електроники

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Мъките на морските електроники

    Първоначално публикуван от Ivan Terziev Преглед на мнение
    Докато не оТричаме (за тричане говоря) няколко от радетелите на корпоративната йерархия в тоя ѝ вид - нещата ще отиват на все по-зле.
    Корпоративната йерархия в този и вид съществува от столетия и със сигурност от преди електрониката.

    Коментар


    • #92
      От: Мъките на морските електроники

      Еми кат не ви харесват електрониките, вижте кви лодки си правят хората без електроники
      https://fakti.bg/technozone/265223-n...gateli-v-lodki

      Коментар


      • #93
        От: Мъките на морските електроники

        Горната снимка,тия черните кутии залепени на мотора какво са?

        И тия миксери мотори ли са?

        Брат колко коня е единия при теб в момента?
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #94
          От: Мъките на морските електроники

          Сутринта компютъра отказа да запали ляв мотор. Мотора е на 2 седмици. Мога да я карам само на един мотор, ама компютъра не ми включва оправлението, ако не ми бачкат и двата мотора...

          Венци каза, че на електронни лодки трябва да взимаме повече $...

          Човешката урина поправя ли компютри? Щото...
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #95
            От: Мъките на морските електроники

            Пробвайте бре,Венци да и пика на котвата.


            Еби и майката,в реката сте вече,заебавай и си идвайте,ние сме на басеина с бирите
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #96
              От: Мъките на морските електроники

              7 от 7,за статистиката само - това от как Венци е тук,да не ви будакаме ние за......черните ми очи
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #97
                От: Мъките на морските електроники

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                Горната снимка,тия черните кутии залепени на мотора какво са?

                И тия миксери мотори ли са?

                Брат колко коня е единия при теб в момента?
                2 Волво някакви с около 800 коня на парче. Е сега вдигна 37възла.
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • #98
                  От: Мъките на морските електроники

                  Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                  Сутринта компютъра отказа да запали ляв мотор. ...не ми включва Управлението
                  Хм... Явно на 'въшките'/дребните лодки се тренират автоконструктори, които са решили че там ще получат голямата печалба...
                  Другата вероятност е да не е описан и представен на експлоатанта достатъчно добре алгоритъма за действия при различни повреди..
                  От рода 'ако не запали един ДВГ можеш да активираш лимитирано управление когато направиш т.1, т.2 и т.н.'...
                  Например захранването се взема от единия ДВГ и съответно когато той не запали - трябва да превключиш захранването към другия за да тръгне електрониката и да получиш лимитираното управление...
                  На малко по-големите корабчета (<1000т) пак има дублирано управление, с напълно отделни хидравлични системи, различни помпи с различно захранване. И можеш да превключваш дали да работи на една или две рулеви машини...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Мъките на морските електроники

                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    ...
                    Другата вероятност е да не е описан и представен на експлоатанта достатъчно добре алгоритъма за действия при различни повреди.
                    След като има компютър за какъв Хикс е необходимо да обучаваш експлоатанта за неща които може компютърът много добре да знае. Или да ги направи сам, или да напише на екрана какво що.

                    Коментар


                    • От: Мъките на морските електроники

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Корпоративната йерархия в този и вид съществува от столетия и със сигурност от преди електрониката.
                      Тази йерархия е работила за сравнително интуитивни и разбираеми техники. Сложността на софтуера и хардуера е далеч извън представите на надъханото менъджърче.
                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      След като има компютър за какъв Хикс е необходимо да обучаваш експлоатанта за неща които може компютърът много добре да знае. Или да ги направи сам, или да напише на екрана какво що.
                      И като се бъгне компа или само някой датчик дори - какво правим насред океана?

                      Коментар


                      • От: Мъките на морските електроники

                        Първоначално публикуван от Ivan Terziev Преглед на мнение
                        Тази йерархия е работила за сравнително интуитивни и разбираеми техники. Сложността на софтуера и хардуера е далеч извън представите на надъханото менъджърче.

                        И като се бъгне компа или само някой датчик дори - какво правим насред океана?
                        Йерархията е работила еднакво зле и тогава. Сложността на обикновената парна машина е отвъд акъла на професионалния меринджей поради което исторята е пълна с циркове.

                        А долното го написах при положение че компютър въобще има и всичко минава през него. Има ред случаи в които това е така или иначе неизбежно.


                        Какво става в авиацията примерно:
                        Левия матор спря, много ниска температура тук, много висока там, крив сигнал от датчик ХХ. Възможни опции предложени на пилота: опит за повторно запускане, изолиране на горивото и/или тока, претакане на горивото в дясното крило. Управлението на авиониката автоматично се захранва откъдето има.

                        Какво става при нашите хора в морето:
                        Левия матор спря, на екрана не пише защо. Спря хидравликата, останахме и без ток, нищо че и помпа, и генератор има и на десния. На екрана пише обади се на дилъра. Дилърът ако си закачи контипютъра може да изолира левия матор и да плаваш с десния, може да ти каже къде го сърби да го почешеш, ама той. А той е на 1000 морски мили и не го рита вълна да го обръща.


                        Значи може.

                        Коментар


                        • От: Мъките на морските електроники

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          След като има компютър за какъв Хикс е необходимо да обучаваш експлоатанта за неща които може компютърът много добре да знае. Или да ги направи сам, или да напише на екрана какво що.
                          Предполагам в случая компютъра си казва 'нямам енергия за дадено действие', и просто трябва да му подадеш енергия (например алтернативен ток на хидравлична помпа) за да тръгне...
                          Май бях споменавал за най-големия 'електронен' гаф, в отстраняването на щетите на който съм участвал (щети над 2млн $) .. Свръхсъвременен кораб, електроход... Всичко минава през компютрите...
                          Един от първите рейсове все още вкарване в експлоатация (на борда са 'умните глави') правят тест точно за 'авариите' - аварийно отпадане на енергията в части от кораба... Корабът е разделен на 4 отделни зони и по принцип при проблем с дадена зона компютрите преконфигурират всичко моментално така, че да бъде изолиран автоматично проблемният участък и в 'повредената' зона веднага да бъде възстановено захранването (неуловимо за потребителите)...
                          Е да, ама когато 'умните глави' свалили умишлено едната зона заради пробата, и паднали и останалите три зони и на кораба - мрак Да, направиха промени и след това последващите тестове минаваха безпроблемно...

                          Така, че не че не стават гафове - стават... Но така се движи прогреса... Въпроса е да се правят изводи и да се усъвършенства така техниката, че да е в удобство на експлоатанта....

                          Ей това корабче направи гафа
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:polarcus-pareto-securities-oil-offshore-conference-sept-2013-27-638.jpg
Прегледи:1
Размер:92.0 КБ
ID:5770201


                          П.С. на това корабче имаше такъв досаден механичен конструктивен гаф, че не ми се говори: при цялата електроника и автоматизация, трапа бе така конструиран, че трябваше с палубен кран да се спуска до отвор в борда, където на ръка, без видимост и с 'височинно' обезопасяване трябваше да се умерят с трапа (висящ на крана, без краниста да вижда какво прави) два пина, които се набиваха с чук.. Поставянето на трапа обикновено отнемаше около час
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: Мъките на морските електроники

                            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                            Предполагам в случая компютъра си казва 'нямам енергия за дадено действие
                            Аз пък предполагам че казва колкото казва в колите - в добрия случай е "грешка п16-452" и то с екзотеричен ритуал и върви търси в мануала дето законно го нямаш, в лошия - само "грешка".

                            Коментар


                            • От: Мъките на морските електроники

                              Е братята ще кажат предполагам... Напълно е възможно компютъра дори нищо да не казва, защото той подава коректна команда, а изпълнителното устройство 'мълчи' заради липса на енергия...
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • От: Мъките на морските електроники

                                На коя от всичките - някои са черен екран,други бият Звьни на Дильра,трети ти пишат проблем с левия мотор.........кой как си го иска така.

                                Има някакви минимални стандарти тук които може да ги спазваш ма може и да ги заобиколиш ако те мьрзи,не е като при самолетите само сертифициран механик да бачка,само оригинални части да се заменят,да се работи по еди какьв си начин с еди кои си части и смяна след еди колко си часа.........иначе не ти разписват и не летиш.

                                Тук наемаш един Мексиканец с Шеви,купува фитинга от железарията / е не бил бронзов ми пласмаса и не бил морски ми за кенеф /нагьзва се и пляс ГОТОВ СИ.Точно на вас трябва ли да обяснявам как се прави и електрониката,кой кьде я прави и каква е?


                                Тоя номер да се прави изпитана електроника е добра идея,НО я изпитва педераса в офиса пьк страдам аз,до момента всичко е кекаво и по-добре без него,да им ебем и прогреса като аз сьм бялата мишка
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X