Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Воден аспух

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Воден аспух

    Идеята е да я караш на около 2500 оборота ..... и там двигателя да има всичко на макс. Въртящ момент и мощност!
    Иначе .... живота на двигателя ще е много кратък!
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #17
      От: Воден аспух

      Таблиците ще си кажат на колко водолиния и тегло колко коня ти трябват,с какво предавателно на трансмисията и диаметьр и стьпка на винта.Грубо 100 коня дизел бута 10 тона спокойно.От дизел до дизел има разлика обаче,но това е друга тема.Там с 2 думи тьрсиш добро мазане и на ниски и високи обороти и добро охлаждане.Мерцедес 300 дизел или турбодизел,единия може да стане,а другия е убиец.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        От: Воден аспух

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        ....Там с 2 думи тьрсиш добро мазане и на ниски и високи обороти и добро охлаждане.Мерцедес 300 дизел или турбодизел,единия може да стане,а другия е убиец.
        Ако се присажда дизел на спортна лодка не трябва да се забравя подмяна на колелата в Z колоната. Промяната на максималните обороти от 4500 на 2500-3000 ще доведе до нужда от прекалено стръмен винт или друг "диф".
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #19
          От: Воден аспух

          Напомни ми за темата да я допьлня с таблици,че сега от телефона малко сложно.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: Воден аспух

            Доста неща изчетох тук не се занимавам с лодки но малко вдявам от коли и двигатели.
            И така като се замисля има доста дизелови мотори които са с доста нисък въртящ момент и максимална мошност от 2 до 3000 оборота/мин.
            Все си мисля ,че един такъв мотор успещшно може да се бракосъчитае със съответна лодка.
            Всички мотори например от трактори та било то и едноцелиндрови одговарят на параметрите на един мотор за лодка.

            Коментар


            • #21
              От: Воден аспух

              За каква лодка?
              Мойта на 4500об/м. върви със 70км/ч. ......но е бензин. И т.н.
              Понятието лодка е като МПС.
              Теориите са много, но общото е само винта и аспуха дето е хубаво да е с охлаждане.
              Дайте нещо по-конкретно, че свърши боба.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #22
                От: Воден аспух

                Колега Drukman каква е лодката ти ,даи малко инфо.когато пуснах темата възстановявах една лодка и исках да и сложа двигател от диз. автомобил но така се стекоха нещата че и сложих оригинален дв.

                Коментар


                • #23
                  От: Воден аспух

                  Ето. Само дето сега започва сезона и не се продава.
                  http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=74698

                  Иначе всичко се прави и всякакъв мотор става ако се подготви кадърно. Проблема е, че това отнема много време, нерви и пари. Най често излиза по-скъпо от оригинален мотор.
                  Ако се гони ефтино с много личен труд който не калкулираме, има рашения за всичко.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #24
                    От: Воден аспух

                    Една от лодките ми е подобна на твоята,Bayliner Capri 188к.с. . и върви със 70-75 км с двама души срещу слаб вятър ,та си мислех дали не е малко.но нямам мачта за теглене на ски и др. а и нямам представа какво претставлява ,ако имаш някакви схеми ,ще ти бъда благодарен ,но на мен ми е доста голяма а и покраи моя град няма капка водаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0049.jpg
Прегледи:1
Размер:180.6 КБ
ID:5277461

                    Коментар


                    • #25
                      От: Воден аспух

                      Каприто е по-плитко и по-леко. А това е и по-малко. На тиха вода върви доста повече от мойта.
                      Мачта за ски не ме кефи. Пречи и е калпава работа. Аз ползвам клетка. За ски по принцип не трябва. Те се връзват на кука отзад ниско. За уейк трябва да е вързано въжето високо и за начинаещи на фигурна ска. За дебели, дърти и мързеливи като мене също. Иначе не ми устискват ръцете кога съм със слалома. Клетката ще ти я снимам като стигна до нея, че съм я свалил за зимата. Имаче кораба не влиза в гаража. Много е високо.
                      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                      Вальо. О888 557Ч7Ч
                      Silverado 1.3 i

                      Коментар


                      • #26
                        От: Воден аспух

                        Колеги имам следния въпрос

                        тая лодка вече 20 години се кара с един ладов двигател (1,5s 2103), но вече двигателя сдава багажа и решихме да го сменяме с двигател от Fiat 131 2.0 двувалка.
                        Проблема е че до сега лодката беше с едно охлаждащо гърне (правено) в което се сипваше директно вода от водоема и след това гърне газовете вървяха в гумен маркуч (успешно се охлаждаха до 50-60 градуса). Според човека от който взимаме новия двигател това гърне доста пречи на правилното празнене на цилиндрите и съответно заради него се качва разхода и се губи мощност. Другият проблем е че гърнето най вероятно ще е малко за новия двигател.
                        Въпроса ми е как може да си направим този воден ауспух и какво точно представлява отвътре. След него може ли да си сложа гумения маркуч без да има опасност да го стопя и ще пречи ли този воден ауспух на излизащите газове?

                        За сега идеите ни са да използваме автомобилно гърне за заглушаване и след това водна риза за охлаждане на ауспуха, но тези решения крият доста проблеми - изходящите тръби и самото гърне няма как да се охладят поради сложната им форма и под капака на двигателя става фурна. Въпросното водно охлаждане на ауспуха мога да го направя за последните 60-70 см което се надявам да свали температурата на тръбвата до толкова че да не топи коритото там от където излиза.

                        по-късно ще кача и снимки на старото гърне.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Воден аспух

                          Не е по темата, но откъде се снабдихте с този мотор ? Той не е ли около 130 коня ?
                          Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                          имат право да гласуват на избори.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Воден аспух

                            http://viewer.zmags.com/publication/...a#/dde28f6a/64

                            Гледай от страница 64.

                            Нещо не разбирам. Как така си пълниш гърнето с вода от язовира? Как охлаждаш двигателя? Ако ползваш вода от язовира за охлаждане, къде отива водата след преминаване през мотора?
                            Правилния начин е на страница 64. Обясни при теб как е.
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #29
                              От: Воден аспух

                              Линка на Ник е основно за яхти.
                              Ето ти едно видео на което се вижда решението за малка моторница.
                              Черното нещо от което излизат газовете и водата е аспуха във водна риза и там където тръгва надолу водата влиза във вътрешната част където са изгорелите газове. После вода и газове отиват в маркуча, от там през средата на винта - и чао..

                              http://www.youtube.com/watch?v=pY4D4AcOvLM


                              И още един по-модерен.
                              http://www.youtube.com/watch?v=b7Kr5...eature=related
                              Последно редактирано от drukman; 08-07-11, 02:52.
                              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                              Вальо. О888 557Ч7Ч
                              Silverado 1.3 i

                              Коментар


                              • #30
                                От: Воден аспух

                                благодаря на NIKSD за книжката -- доста полезна е
                                моят ауспух до сега представляваше това

                                като принципа на работа е следния

                                водата постъпва в системата точно след винта и съответно на входа имам налягане достатъчно за да водата циркулира и без водна помпа. С крана се регулира количеството вода което в следстие на полученото входно налягане директно да влиза в ауспуха и посредтвом този кран се регулира температурата на ауспуха.
                                Входа и изхода на вода от двигателя е свързан на мястото на радиатора, а изходите за парното на купето са запушени.
                                Преди да загрее двигателя обаче, термостата е затворен и вода от двигателя не излиза и ауспуха се охлажда благодарение на крана на входа. Това не мога да разбера как двигателите от клипчетата в youtube нон стоп хвърлят в ауспуха вода която излиза от охлаждането при положение че докато достигне 100 градуса охлаждането работи на малкия кръг и вода нито влиза, нито излиза -- просто циркулира вътре докато не отвори термостата?

                                иначе мисля да не променям принципа на работа на моя ауспух а просто малко да преправя гърнето дето съм снимал най-горе(да копирам това от 64-а страница), защото мойто е доста прогнило и не става с кърпене.

                                ако някой има заележки към системата ми или има някакви идей да споделя, защото в понеделник-вторник ми се ще да реализирам проекта и да ходя да се возя

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X