Здравеите,какво е това воден аспух,какво му е прдназначението и някаква принципна схема,.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Воден аспух
Свий
X
-
От: Воден аспух
Бракониерите на дърва ползват такива.
На мястото на щатния ауспух слагат тръба, на нея нанизват маркуч, и края на маркуча се потапя в съд с вода. Би трябвало да се чува само бълбукане и шума от веригата.
Ако за това пита колегата де...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Воден аспух
http://www.centekindustries.com/vernaliftfig1.html
http://www.centekindustries.com/pdfs...9%29%20PDF.pdf
Знаеме, как да не знаеме. Вместо да имаш нажежена до червено тръба на ауспуха минаваща през половината лодка, се използва водата от соления кръг на охлаждането на мотора за охлаждане и на ауспуха. Влиза точно зад мотора през едно коляно. После има специално "гърне" за обезшумяване. Вместо метална вата, вътре има водица.
А кажи сега що питаш за да не хвърляме боб тука и да ги говорим напразно. На каква лодка си решил да слагаш моторетка, колко коня е, колко е под водолинията тоя мотор...?
На google "Wet Exhaust"
Коментар
-
От: Воден аспух
Извитете че че Ви оставих наистина да гадаете за какво става дума, та и аз като всеки невярващ българи бях решил да сложа едно моторче от ТДИ пасат на лодчицата си ,та проблема ми беше именно с нагретия до червено аспух, не ми се вкарваше току тъи в зет колоната. Но след дълъг размисъл стигнах до многократно повтарящта се истина защо двигател от лек автомобил НЕ СТАВА за кола.Доста четох за този проблем във форума но без да обидя никои, никаде не видях научно обоснована теория ,някои твърдеше че марине моторите били едва ли не свръх качествени като за спортни автомобили.Истината е (поне така мисля)не може да сложиш двигател от лек автомоби на трактор и да ореш с него макар че са с еднакви к.с.. Сдруги думи от двигатела се изисква да постигне максимална мощност при2000- 3000 об. та при отношение 2 към 1 на зет колоната пропелера да се върти с около 1500 об. това мисля е оптималния режим.Тези двигатели имат добър въртящ момент при именно тези ниски обороти.А и колко е по ниско оборотен даден двигател толкова е по дълго вечен. Ще се радвам да чуя и други мнения по въпроса
Коментар
-
Коментар
-
От: Воден аспух
Качи се на една 12 метрова ветроходна лодка и я виж с колко вьрви с 1000 и с 2500. Максималната скорост при водоизместване е кьм 8.5 вьзла. С 2500 си много близо до тая скорост. Мотора е натоварен на 95% /примерно/. Е от там идва разликата. Не е като при колите. Представи си теглиш ремарке по баир. Е това му е на мотора при 2500.
Коментар
-
От: Воден аспух
Жано 57 излиза от завода с Т5 от Голф ТДИ та ако сметнеш всичко по формула и ще стане,но както каза брата ще вьрви натоварен.Като се пребера ще ти пусна формули.В момента сьм на 50 фита ветроходна около 20 тона с мотор Янмар 110 коня ТДИ и на 2200 оборота вьрво с 7.5 вьзла и харчим грубо 1.5 галона на час.За отправна точка го казвамTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Воден аспух
Ами не знам точно как го изчисляват. Знам, че моторетка около стоте коня я караме на 2500 оборота. Е, вярно, има лодки събират по един тон нафта /ветроходни говоря, моторните събират с цистерни/. Мотора се спира при свършване на горивото. Това на кола няма как да го направиш. Пробвай да ръчкаш на 5000 оборота мотора за 10 дни. Същите тия мотори сложени на генератори работят на около 1800 оборота. По малките работят максимално на 3500. Искаш ли да има живот в тая моторетка, никога повече от 3000. Как ще изчисляваш винта не те знам, с мръсна gas не трябва да качва над 3000. Това го казвам като човек, който само кара. Не съм инжинер, не ги и смятам. Знам какво пише на оборотомера като карам.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар