Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрически малък мотокар (мини електрокар)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Тоя проблем с "неравния терен" няма ли сравнително евтино и дълготрайно решение? Тогава и опциите ти се увеличават. И ние се мъчехме с едни дупки по двора... след няколко разбити колички и доста псувни, за 3-4 бинки напрао се родихме.
    Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

    Коментар


    • #17
      Покрай тая тема се сетих за една забавна случка от края на миналия век...
      Тука в едно предприятие товарят хладилен камион /ама истински TIR/ със стока на палети. Полуремарке на ресори, съответно задницата висока и рампата с ъгъл възвишение на макс. Елкара нов, каристката и тя нова и мноого излишна маневра. Към края вече и токът взе да свършва. Айде за подема долу-горе има, ама на рампата - ужас. Стоката нетрайна, шоферът гони граници, а па минава полунощ Е на последните палети почнахме да се събираме мъжаги да помагаме на баира, хаха и за последния бяхме 7-8 магарета вече. С много викове и псувни го натикахме де, после падна смях и бъзик. Факт е значи че сговорна дружина планина повдига. Факт е и че скоро след това женицата стана нещо като виртуоз

      П.п.Това с кабела отзад явно е практика тук-таме. Тука в един строймагазин товароразтоварната дейност в склада от много години се върши от стар български елкар с кабел. Преди десетина години в службата също умувахме за тоя начин, но ни се отвори една възможност и одма взехме ново мотокарче. Елкар с батерия, както подчертаха колегите е предимно за редовна работа.
      Последно редактирано от jordanov sv; 29-05-24, 10:24.

      Коментар


      • #18
        Аве Мишев, чета нещо си в един съседен раздел и ми изскочи една твоя тема от миналата година дето питаш за елколичка. Там как станаха работите? И да не би за един и същ обект да си чешем езиците?

        Коментар


        • #19
          Не - става дума за друг обект - това с количката е за преодоляване на наклона на подземен паркинг използван за склад. Наклона е доста остър и не съм сигурен и мотокар дали ще го преодолей ... Няма оправия - ще местим склада оттам...

          Това с кабела - казват че е идеален вариант когато движението на мотокара е ограничено (до 20метра) и няма често разтоварване (както съм аз). Казват че заради цената (3-4 000) може да се вземе като втори резервен - и влиза в употреба при акции - комбинира се с газовия...

          Ама докато търся - някои от моите клиенти разбраха че търся и ми "набиха" канчето - казаха да забравя за електрокара - прекалено грижи за малко работа - и да си взема обикновен бензинов мотокар за прецизна работа - ценово биле 7-9 000 лв в отлично състояние с нови гуми и прочие...

          Бензиновия мотокар харчи бензин но е около 2-3 000 по евтин от газовия - но за няколко пъти месечно бил идеален. Отделно че бензиновите нямат много навъртени часове.

          Така че Стефан дето по напред каза за газовия мотокар - като цяло бил прав!


          Посочиха че в Пловдив имало 2 фирми които имат разнообразие от мотокари не са от най евтините но са сервизирани има някаква гаранция и изглеждат прилично...
          И в Кърджали имало някаква специализирана фирма - пак такива...



          Коментар


          • #20
            Доколкото знам, "Балканкар Рекорд" продължават с мъките. За подобно нещо с тях трудно ще се спазариш на разумна цена. Преди трийсетина години, от този мастодонт излязоха хора с контакти, познания и желание, направиха си собствени фирми и дефилираха дори по панаири и на външен пазар. Къде със собствен продукт, къде с рециклиран, къде с поддръжка и сервиз на вносни машинки... дори познавам някои от тях. Проблемът е, че ти търсиш нещо за без пари, дето и толкоз работа да върши. Сиреч, еквивалента на две, добре сложени момчета, ама да не се разваля, да кара на ляб и вода, да не мрънка за пари, когато няма работа, но да е на линия при нужда... За такова нещо ти трябва солидна консултация от знаещи хора и, по принцип, е по- трудно, отколкото да купиш машина, дето да работи яко и да си вади парите.
            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

            Коментар


            • mishomishev
              mishomishev коментира
              Редактиране на коментар
              Заливането на пода с бетон не е опция ама от любопитство мога да направя груба калкулация за 1000м2
              Подчертавам че бих го направил по моя начин - а не по общоприетия...
              Почиствам стария под и преценявам че новия трябва да бъде минимум 10 см дебелина - като ще сложа най евтината скара може би 6 ца...
              Защото основата е доста здрава няма да носи нищо скарата ще бъде само заради пропукванията а дебелината защото по малко ще е като коричка и може да се отчупи...
              Та за 1000м2 х 0.1 (10 санта) това са 100 кубика бетон...по 185 лв това са приблизително 18 500 + фибри мибри и други алабализми - 20 000
              Бетона ще го взема В30 или В35 който е по скъп (но незначително) но пък ще го направя рядък и ще го излея директно...
              Като го излея рядък - понеже отдолу също има бетон - той почти ще се самонивелира и отгоре ще изплува "каймака" - с прецизно заглаждане - и по циганската технология - ще постигна равен под без да обработвам допълнително като шлайфане и други - което между другото е доста по скъпо...
              И груби сметки : 20 000 бетон + 7 000 скара(и други) - малко механизация 2 000 - ей ти ги 30 бона без труда...
              За труда : предварителна подготовка с двама общаци един ден около 200 кинта...
              Заливане : Водещ майстор - 500-600 лв надница + двама общаци 2х100 - за един ден ще свършим - да речем 1000 лв
              Още 2-3 000 неизбежно ще бъде непредвидени разходи (даже и повече ще отидат)
              Ами 35 бона ги връзваме от воле...
              И какво получаваме накрая? Под походящ за палетни колични и сталкери - ама пак трябват мотокари нали??
              Ако са верни приказките (мисля че са) за 35 000 ще вземим 4-5 мотокара...
              Мойта логика - мотокара освен в склада ще се движи и малко по асвалт на двора (и улицата) - тоест неизбежен е...

              А пък аз имам идея как да направя неравния под приличен (без прах) почти без пари - но ще си остане грапав...
              Така ми са мислите Тропчо - ама може и да бъркам някъде...

            • Тропчо
              Тропчо коментира
              Редактиране на коментар
              1000 кв.м. са 250 м. пътека, широка 4 м. Сериозен склад ще да е. И разтоварвате на улицата? Явно си има спецификите и особеностите тая работа.

            • mishomishev
              mishomishev коментира
              Редактиране на коментар
              А не не ... реално това е хале 18 на 50 и нещо метра ... когато спре голям контейнер това е 17 метра камион . Той влиза на 90 % в двора и 10% на улицата ... приблизително... зависи как се "счупи" - както и да е... разбра ме...Понякога се случва камиона да разтовари и без да влезе в двора... Това означава мотокара да върви тези 17 метра по асфалт в двора...
              Абе вече е ясно че ще е мотокар бензинов или газов ... натам вървим упорито...

              Заливането на пода - ми е последна опция - за тези пари - бих повдигнал височината с 50-60 санта (има такъв вариант) . Това е най доброто решение - защото тогава мотокарите може да отпаднат тъй като целия камион влиза директно в халето - и просто само събаряш от контейнера и влекача върви с напред с по 10 метра...

          • #21
            Абе търси си направо някое здраво мотокарче и си свиркай. Гледай само ако е дърто да има виличен изравнител /тва е опцията вилица наляво-надясно/ че както викат и колегите това помага.
            Ся, понеже си визионер, може някога и рампа да сглобиш щото мотокара да влиза направо вътре в контейнера. На две места тука има такива, едната е правена на място. Но другата е поръчвана в Турция и голям мотокар се качва слиза по нея с товар и т.н. Собственикът си я купи, доколкото знам, след като пострада при трудова злополука при разтоварна дейност.

            Коментар


            • #22
              Що не вземеш някой втора ръка на газ? Не смърди толкова.

              Коментар


              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Това много зависи какъв е газокара . Примерно на ЮХ ; Линде ; Тойота и тнт можеш да дишаш на ауспуха .

            • #23
              Мишев докъде я докара? взе ли нещо?

              Коментар


              • mishomishev
                mishomishev коментира
                Редактиране на коментар
                Ми.... просто ме е срам да ти кажа какво стана...

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X