Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрически малък мотокар (мини електрокар)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Електрически малък мотокар (мини електрокар)

    Можете ли да ми дадете насоки / съвети или да ме вкарате в час за малък маневрен евтин електрокар...
    Изобщо не ги разбирам тия неща но си систематизирах какво искам(и не искам)

    Ще се ползва за товарно разтоварни палети - теглото на палета ще е максимум до 300 кг да вдига на височина до 2 метра напълно достатъчно ми е...
    С вилици отпред за различни палети - върху палетите - разнородни кашони ще е...
    С големи гуми (като за електрокар) - защото пода е сравнително неравен - (да не е с малки като с палетна количка)
    Желателно с 4 гуми - но може и с 3 щото е по евтин и по маневрен(мисля) а и няма да се кара толкова много....
    Електрокар - щото ще се ползва инцидентно - може би веднъж на месеца - трябва да разтовари голям камион или контейнер - предполагам за 2 часа...
    Може да не е нов - няма да го късам от работа - цената е важна в този случай...
    Може и да е втора употреба на ниска цена - ще му купя нова батерия и пак ще стане...
    Може и да не му работи мачтата - да не излиза нагоре - щото едва ли ще вдигам повече от на камион - тоест 2 метра е предостатъчно...

    Сталкер не ща - защото е с малки гуми за идеално равен под а и цената му е като на малък електрокар.
    Моторизирана палетна количка не искам - по същата причина...
    Разгледах предложенията на пазара - и не мога да си харесам... Има нови но са скъпи от 15 бона нагоре... Няма да му избия парите....
    Втората употреба - не видях нещо подходящо за мен - готов съм на разумни компромиси...
    Прилагам снимки на това което мисля че е подходящо за мен:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:forklift.jpg (1).jpg
Прегледи:390
Размер:5.5 КБ
ID:6965995
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Small-work-.jpg_80x80.jpg_.jpg
Прегледи:377
Размер:8.5 КБ
ID:6965996
    И това става:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:-lifting-and-handling.jpg_80x80.jpg_ (2).jpg
Прегледи:385
Размер:12.1 КБ
ID:6965997

    Електрически ми се струва най подходящ - щото е предимно на закрито - ползва се един два пъти месечно по 1-2 часа и за леки товари...и си мисля че с електроника и батерии ще се оправя...
    Ако е бензин газово - имам притеснения че няма да се оправя ако има проблеми щото не им разбирам..
    Абе дайте идеи варианти .... или конкретни предложения с цени...щото съм много слаб по тази част...

  • #2
    При твоите изисквания май най добре е да си вземеш нещо китайско от този род
    https://www.aliexpress.com/item/1005...martRedirect=y

    Щом ще ти трябва рядко не си струва да набиваш пари в маркова машина и да ти стои така. Все пак си прецени дали в бъдеще няма ситуацията да се промени и да ти дотрябва голяма машина с други параметри.

    Коментар


    • #3
      Малка машина ми трябва - категорично...
      Но имам много питанки...
      Литиево йонна батерия или нормална някаква "киселинна" ?? Според оскъдни мнения - всяка батерия има определени цикли - и ако трябва дозаряд само - не се брои докато оловния даже и на дозаряд ще си брои - обаче пък е доста по евтин...
      Литиевите батерии - от какви елементи са? Може ли да се прави ремонт? Да се подменя елемент?
      60 волта добре ли са?
      Дали ще има достатъчно тяга (енергия) да разтовари един камион?

      От Алито не бих рискувал да си купя - този сайт се напълни с полуизмамници и не е това което беше...
      Няма ли никой в България който да ползва малък електрокар??
      Нали сме произвеждали навремето? Но като ги гледам - големи тежки машини и направо се чудя тия акумулатори как ще задвижат това огромното нещо...
      Затова си мисля че малките мини електрокари са по леки и по малко енергия искат - тоест електрокара е баш за малките --- големите да си седят на дизели перкинси и прочие...
      Всякакви мнения ме интересуват ...

      Коментар


      • #4
        Един електрокар/мотокар трябва да е тежък - грубо казано ако вдига 2,5 т - тежи 2,5 т.
        Фиат Купе
        Опел Фронтера В
        Мицубиши Паджеро Пинин

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
          Един електрокар/мотокар трябва да е тежък - грубо казано ако вдига 2,5 т - тежи 2,5 т.
          Ако вдига 2,5 тона тежи поне 3,5.
          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
          Враца

          Коментар


          • #6
            Огледай се за мотокар на газ "газокар" - най-непретенциозен е. Предвид рядката употреба - акумулаторните може да не са оптимално решение.
            Принципно мотокара е проектиран за ежедневна употреба.

            "Електронните " мотокари си искат лицензиран от производителя тестер за почти всичко. Не са така "отворени " като газокарите.

            Коментар


            • #7
              https://www.apexservice.net/product/...n-osaka-rough/ - нещо от този род,имаме при нас няколко ел.колички,не като тази,работят по цял ден и,за китаец се държат прилично.

              Коментар


              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                mishomishev - това е може би по-добрият вариант, предвид рядката употреба, но и по-добра товароносимост, ако все пак се наложи нещо
                по-тежко да се вдига. Добре е да има запас...Акумулаторите му са 12V/120Aч, ще става и за даване на ток, ако някоя кола/камион, не може да запали...

              • gy6ter
                gy6ter коментира
                Редактиране на коментар
                https://balkancar.online/samotovares...er-reddot.html - това също,но вече терена дали,ще позволява .

            • #8
              Стакера на gyster за неравен терен мисля че ще свърши работа - под неравен терен при мен ще е от камиона който е на асфалтиран двор до склада вътре е неравен бетон - така че с тези гуми колелета - мисля че ще стане..Откъм запас за батерия също мисля че ще е добре - защото по малки батерии литиевойонни и ...става
              Ама цената съм сигурен че ще мине 10 бона - гаранция...
              Ако отиваме на 10 бона - то тогава стар български електрокар(има такива) продават за 2500-3500лв - вземам му нова батерия 4 000 ???? и отиваме на 8 бона...
              И според мен - комбинацията от нова батерия и стар електрокар (няма електроника и режими) - е добра ... сякаш...
              Просто ... българския електрокар един такъв очукан грамаден масивен тежък --- как ще кара с тая батерия (PcS май се води) продължително време? Много желязо много нещо а такава мъничка батерия ?? От друга страна - гаранцията на батерията била 3-5 години ??? Не намерих никъде из нета конкретна цена - само запитване...голяма тайна голямо нещо...
              Според мен - колкото е по просто едно нещо - толкова по надеждно...

              Та какъв е проблема с старите български електрокари ?? с 24 или 48 волта батерия?


              Газокара - трябвало да имаш място за съхранение на газ и прочие.... изобщо има си сериозни изисквания --- ама ако се появи на сметка отнякъде...

              Коментар


              • gy6ter
                gy6ter коментира
                Редактиране на коментар
                Ще питам за цената,но мисля,че трябва да в е по-ниска,като знам цената на количката им.

            • #9
              А не може ли да вземеш да си спретнеш един малък акумулатор сам с ЛиЙо клетки и да вземеш стар БГ мотокар, батерията 2-3 бона и кара 2-3 бона и си готов и внуците ще има да го ползват.

              Батерита не ти трябва да е 200 киловатчаса, някакви малки колкото да свършиш работа, защото ЛиЙо се зарежда много бързо и може за 20-30 мин зареждане после пак да си в играта.
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #10
                Е, айде ся, български елкар, грамаден, тежък... Има малки, т.нар. вагонен тип /както и мотокарчета де/, поне така им викахме навремето. Ако мачтата е ниска и не вдига по-високо от водача нямат клетка. Въпросът е да се намери някъде.
                Преди 2-3 години гледах в един завод в Ст.Загора едно такова българско как работи от рампа в камион. Беше на леки товари и му бяха махнали баласта - машинистът вика че така било по-лесно за каране

                Коментар


                • #11
                  Цена за батерия 40V с връщане на старата за Балканкар 3700 с доставка и монтаж без ДДС. Цена от Септември 23г. Това нещо няма хидравлика и е малко тегаво за прецизни операции. Иначе върши работа, частите са по две за лев, ако не са изчезнали поради възрасттта на електрокара. Малко рядко ползване и батерии и на мен не ми се връзат, ще падне точно когато ти трябва. А някои батерии се карат до изтощаване, например на Балканкара. Имахме един мотокарист го зареждаше като телефон, когато му скимне, та след година връщахме батерия да я посафиресат, с плащене на услугата естествено.
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар


                  • #12
                    На стар български електрокар познат беше присадил трифазен траф, изправител, дълго кабелче и така си вършеше спорадичните дейности в склада. Включва го в контакта, и газ (ток). Само пази да не сгази кабела.
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #13
                      Гущер - я питай за цената...

                      Май всички сте прави Наистина обърнах внимание - мотокара трябва да е тежък за да е стабилен и да вдига - друг е проблема че това иска енергия

                      Асен Кушлев също е прав май--- днес един от мойте познати директно ми каза да се откажа от оловно-киселинните батерии защото: Ама то това не е за теб - защото ще го ползваш рядко а батерията иска грижи-електрокар се ползва където не може друг и всекидневно-взел си батерията - трябва да я избиеш...
                      Старите електрокари също не биле за мен защото : Ти луд ли си ве? Знайш ли че това е с контактори - изведнъж тръгва няма плавност не е за теб това е да местиш греди.. Търси си с плавен ход за прецизна работа - иначе ще има съборени палети или непрекъснато трябва да са укрепени...
                      По новите електрокари биле с електронно управление и там хода бил по плавен и нормален - ама пак си остава въпроса с батерията...

                      Ицо също е прав...
                      Днес говорих и с човек който наистина ползва електрокар с кабел Просто сложил зарядното в електрокара и пердаши с кабел - това за стар български електрокар.И ми обясни- старото зарядно е 380 волта с огромен запас тежко и е 80 волта--- директно сложено на мястото на акумулатора. И трифазния ток - дотам било около 15 метра. И каза че не го мисли...
                      Ако е ограничено мястото (а то е) 20-25 метра - директно с кабел - дърпа около 4-5 киловата при натоварено положение от трите фази - което е съвсем приемливо...
                      Цената е 4 300 - приемлива за мен - ако приема компромиса с кабела и втори път липсата на прецизност -заради контакторите - тръгва изведнъж...

                      Коментар


                      • mishomishev
                        mishomishev коментира
                        Редактиране на коментар
                        gu6ter : попитах

                        И какво? Каква е поне приблизително?

                      • gy6ter
                        gy6ter коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не я знам още,хванах го в движение,не е продавал още такава машина.Надявам се утре.По моя преценка трябва да е между 6 и 8 хиляди лева без ДДС,ама ...

                      • gy6ter
                        gy6ter коментира
                        Редактиране на коментар
                        Докладвам,че цената е около 13 000 лева!
                        Предлага за тази работа дизелов български мотокар.

                    • #14
                      Мишев, лично съм карал такова съоръжение електрокар Балканкар. Вярно, с контактори е, затова ти казах че е малко труден за прецизни операции, но с по-леко боравене с "газта" става. Другия недостатък както ти казах е че няма хидравлика на волана, пак се работи, но е по-тегаво и не си ли нагласиш позицията на вилиците, после е по-тегава корекцията. Няма странично местене на вилиците, а повечето съвременни имат. Това много улеснява. Накратко ще ти свърши работа, но ако е за без пари, но с читава батерия няма как да стане. Отделно си се убедил за батерията.
                      Ford Maverick II 2.3 XLT
                      Ford Mondeo MK5

                      Коментар


                      • #15
                        Понеже видях,че има електрически стакери на цени от порядъка на 5-6000 лева,защо не вземеш един под наем и да прецениш възможностите да се върши работата с него ?

                        Коментар


                        • mishomishev
                          mishomishev коментира
                          Редактиране на коментар
                          Здрасти gy6ter !
                          Ами определено стакер не ми трябва и не е за мен - това е средство за Метро Лидъл и други - където стоката е по по палети на рафтове и пода е идеално равен. При това положение стакера върви в коридорите и сваля/дига палети от рафтовете. С други думи стакера е машина за складиране на височина.
                          Мотокара е друг тип - от контейнера вземаш палета и го носиш в склада и го пускаш на земята - като пътя е смесица от неравен бетон и асфалт.
                          Палетна колична по асфалт карал ли си ?? То става ама за един метър-ще се изпочупи веднага и иска голяма сила.
                          А онази машина дето показа - тя върши работа но 13 000 лева --- един работещ мотокар е 10 бона (средна цена). Мотокара е с по големи възможности - сам разбираш - при съизмерима цена...

                        • gy6ter
                          gy6ter коментира
                          Редактиране на коментар
                          Здравей,безспорно ти най-добре знаеш терена.Знам какво преставляват карите и стакерите,карал съм палетна количка по различни повърхности,но съм чупил коликчка само от претоварване,сегашните им се скапва хидравликата бързичко.Даже разтоварваме и товарим контейнери и като се замисля трябва да проверя тези стакери които сами се качват и слизат от камиона .
                          При мен има поне 20-тина колички,но от няколко години започнах да вземам електрически,последните с две литиеви батерии на количка ,една се зарежда,една работи Цената на машината ме шокира ,очаквах доста по-малко.
                          Човека предлага рециклиран дизелов балканкар,ако те интерисува мога да кажа цената.
                          Между другото стакер за неравен терен излезе и от някакъв китайски завод на цена 3-4000 долара.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X