Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Руска фреза с ремарке... Някой знае ли какво е това чудо..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Руска фреза с ремарке... Някой знае ли какво е това чудо..

    Здравейте колеги, днес в един гараж на вилата на приятелката ми намерих това чудо на техниката... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220926_122241.jpg
Прегледи:831
Размер:223.9 КБ
ID:6891913 има си ремарке със спирачки че маи е и самосвал, рало някакви подобни на вилици рала, едно което предполагам че прави бразди, колела подобни на тракторни но метални, големи и малки таралежи за на мястото на гумите, маи и косачка че и други неща. От 30 години стои затрупано а е чисто ново на не повече от 2 декара. Трябва да изчистим спешно гаража и го готвехме за скрапа, но баща ми си го хареса та утре ще го вадим. Въпроса ми е някой има ли идея що за марка и модел е? На ремаркето пише че е руско произведено 1992, маи има 2 скорости. Задна не видях предавките маи са с ремъци. Чудя се двутактово или четиритактово е колко масло да му налея и къде? И вообще как се ползва и става ли за нещо или да го пращаме за скрап?
    утре ще направя по хубави снимки ако трябва.... Благодаря ви!
    0-

  • #2
    Двигателя най вероятно е характерния за руснаците един цилиндър от Запорожец . Къде се намира ? Ако все пак решите да го пращате на скрап измислете му някаква цена .
    Последно редактирано от sek.1; 27-09-22, 07:52.
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #3
      Виж свеща, ако е с къса резба и керамичния изолатор е на нивото на резбата най-вероятно е двутактово, а за скрап не мисли, измисли му цена и със сигурност ще замине ......чакам и снимките
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134539.jpg
Прегледи:671
Размер:319.3 КБ
ID:6891968 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134539.jpg
Прегледи:648
Размер:319.3 КБ
ID:6891975 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134539.jpg
Прегледи:645
Размер:319.3 КБ
ID:6891979 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134528.jpg
Прегледи:661
Размер:286.8 КБ
ID:6891969 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134539.jpg
Прегледи:649
Размер:319.3 КБ
ID:6891981 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134524.jpg
Прегледи:655
Размер:372.8 КБ
ID:6891971 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134521.jpg
Прегледи:662
Размер:385.8 КБ
ID:6891972 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134514.jpg
Прегледи:652
Размер:499.7 КБ
ID:6891973 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134512.jpg
Прегледи:660
Размер:405.2 КБ
ID:6891974 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134539.jpg
Прегледи:645
Размер:319.3 КБ
ID:6891982 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134507.jpg
Прегледи:645
Размер:328.9 КБ
ID:6891976 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134510.jpg
Прегледи:662
Размер:394.4 КБ
ID:6891977 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134501.jpg
Прегледи:648
Размер:468.0 КБ
ID:6891978 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134539.jpg
Прегледи:645
Размер:319.3 КБ
ID:6891983 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220927_134539.jpg
Прегледи:653
Размер:319.3 КБ
ID:6891984
        Прикачени файлове
        0-

        Коментар


        • #5
          Има още части но не сне стигнали до тях... Двигатела е 4 тактов.
          0-

          Коментар


          • #6
            На мен мотора ми прилича на Бригс.Само ауспуха и карбуратора май са руски.
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • #7
              Вероятно е мотоблок Луч МБ-1 с двигател ДМ-1
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                Вероятно е мотоблок Луч МБ-1 с двигател ДМ-1
                Да, май е това.
                https://tractorreview.ru/tehnika-dly...teristiki.html
                יעבור
                «И това ще мине»

                Коментар


                • #9
                  Днес баща ми му смени маслото и го запали, но не държи ниски обороти. Явно карбуратора е за ремонт. По интересното е че се скъса въжето и нямаме идея как се сменя.... Някаква идея къде в софия продават части за това чудо? За сега му наляхме м10д но ако започне да се ползва искам да му сложим по хубаво масло... Но какво да е? Общо взето машинката се реши че няма да ходи на скрапа, ще я стягаме за на баба градината и ще има да оре около 400 квадрата на сезон.
                  0-

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Цъкнах на линка и се досетих, че това е една от марките, която са намерили специална и уникална формула на масло за V-Twin двигатели.
                    Безспорно условията в които работи маслото в двигател с въздушно охлаждане не са същите както в такъв с водно охлаждане.
                    Обаче оптимизирани "формули" за V-Twin, боксер или редовак могат да бъдат измислени само в маркетинг отделите.
                    И се прилагат само и единствено върху етикетите.

                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не нам каква формула са намерили ама маслото им държи в боксер въздухар на страшно високи температури . На Жоро сина му с такъв кош и рама от М 72 а двигател от BMW R 80 отиде до Англия и се върна безгрижно . Та той каза че в Лондон е влизал в такива задръствания с мотора че цилиндрите така са се напичали че не можел да си държи краката на стъпенките зад тях и двигателя нямал никакви признаци на затягане или влошаване на мазането въпреки якото прегряване . Жоро с неговите боксери с това масло е направил много хиляди абсолютно безгрижно . Аз го сипвам от няколко години на всички въдухари които ми минават през ръцете . В сервиза на Камен пак от години го сипват на всички мотори освен ако клиента или самата марка не изисква конкретно масло . Та тука вече не е реклама а личен опит . А горе колегата дето твърди там че няма много значение какво е маслото . Каква е работната температура на ДВГ с водно и каква на такъв с въздушно ?
                    Последно редактирано от sek.1; 30-09-22, 09:17.

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Може да е добро, аз нямам впечатления от тази марка.
                    Както и от много други де, но ставам леко мнителен като прочета по етикетите подобна безсмислица.
                    Понеже твърдението, че продаваш масло оптимизирано за V-Twin е точно на 1 крачка от уверението, че държиш технология за извличане на злато от мътеница.
                    И това да идва от някакъв голям химичен концерн с капацитет за такъв развой пък то е "прозрение" на една от десетките "пълначници" на пазара.
                    Важно е да се продава, де.

                • #10
                  Това е руски мотоблок. Двигателя му 4-тактов, подобен на Бригс, не мога да кажа колко. В ранните 90-те имаше един-двама съседи, които имаха такива. Общо взето, не ги харесваха. Ненадежни излязоха. Имаше и някакви проблеми с инвентара, но не знам какви. Малък бях тогава и акъла ми беше другъде

                  Баща ми тогава си купи българска фреза с оригинален Бригс. Още работи.

                  Орането с тия неща изисква плуг, метални колела и допълнителни тежести. Също и друго ремъчно колело, за да падне скоростта. Ако я имате в инвентара - добре. Иначе на бързата скорост няма да стане. Само ще фрезова. Не помня имаха ли механични скорости тия, ама май нямаха ...

                  Коментар


                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Поне на тия бригсове дето са ми минали през ръцете много не прилича . https://www.youtube.com/watch?v=_VVq...l=KaskaderMike

                  • gy6ter
                    gy6ter коментира
                    Редактиране на коментар
                    Редуктора е двускоростен ,скоростите се сменят с една ръчка дето стърчи отдясно ,под филтъра .Имам такъв , с двигател хонда ,но не съм знаел,че е руски .

                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Най вероятно просто руския двигател е изхвърлен и е сложен Хонда . Преди ерата на евтините китайски машини това беше нормална практика .
                    Последно редактирано от sek.1; 28-09-22, 08:23.

                • #11
                  Двигателят е руско подобие на Бригс, но както винаги, като копират индигото им се размества. Не, че Беригс е много добър, но това е отврат.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Винаги съм се отнасял много скептично към тези сравнения . Жигули (Лада) е Фиат ама не точно . Двигателя на Москвич 412 е БМВ ама не чак толкова . На фрезите 675 и 676 им викат руски Декел ама с Декел нямат дори и оптична прилика . Та и това е руски Брикс ама не точно .
                    Последно редактирано от sek.1; 28-09-22, 07:41.

                • #12
                  Аз имам фреза Болгар МБ1 с двигател Бригс. На точно 30 години е и още я ползвам. Сменям маслото и въздушният филтър веднъж годишно, още работи. Бензин не източвам зимува си с него.
                  Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                  Ford Fiesta 1.4 Tdci

                  Коментар


                  • #13
                    Днес го запалихме, работи, ама маи съм сипал повече масло... До къде трябва да е, има някаква пластмасова пръчка с тапата на пробката. До пъба на пробката събра литър и 300 но като работи изхвърля доста през отдушника. Иначе пали от четвърт и изобщо не пуши. Форсира се нормално.
                    0-

                    Коментар


                    • Juiced
                      Juiced коментира
                      Редактиране на коментар
                      на Бригса е около 600мл , купуваш едно шише и директно цялото.

                  • #14
                    Има си фабрично две ремъчни колела малко и голямо с два ремъка тесен и широк. Утре ще търся да ги купя, че наличните са се опекли от стоене. Има и метални колела подобни на старите трактори с метален грайфер. Чудя се в скоростите и изобщо в трансмисията какво трябва да слагам масло или грес? И изобщо с червяк ли е или с верига?
                    0-

                    Коментар


                    • коко келеша
                      коко келеша коментира
                      Редактиране на коментар
                      Няма начин в предавката, която е затворена в червената кутия да се сипва грес. По-вероятно е да се действа като при моторите ако няма гарнитура между двете черупки на редуктора. Времето загубено за ремонт никога не е било скъпоструващ продукт при братушките.

                  • #15
                    Първоначално публикуван от badboy86 Преглед на мнение
                    .... Чудя се в скоростите и изобщо в трансмисията какво трябва да слагам масло или грес? И изобщо с червяк ли е или с верига?
                    Колега, ти под "скорости" какво разбираш ? Щото твоя мотоблок е с ремъчни предавки , двускоростен , с реверс. Демек 2 предни и 2 задни скорости . А както е известно - да смазваш ремък не е добра идея .

                    Що се отнася до маслото , тия приказки за "специалните" масла дето ги слушаш по- горе , за конкретната съвецка техника не важат . По простата причина , че по времето , когато този двигател е конструиран - съвецките колеги не са и чували за тях . За това и в ръководството на мотоблока си пише М10Д .
                    ...иначе масло има единствено в картера на двигателя , така че и да искаш - няма къде на друго място да му сипеш.

                    ПС. Апропо , като му е скъсано стартерното въженце - как го запалихте ?

                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • коко келеша
                      коко келеша коментира
                      Редактиране на коментар
                      С бутане ))))))))))

                      П.П. Владо, на туй, затвореното в червената кутия, може да не му викат "скорости", но се се маже с нещо :mrgreen
                      Последно редактирано от коко келеша; 30-09-22, 13:31.

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X