Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Челен товарач за ТК-82

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от KingofROAD Преглед на мнение
    Надялкай маааалко скийншотове де. Да се види добре за какво иде реч. Предните гуми на техния беларус са подсилени. може и да не е 4х4. Освен приспособлението, някой забеляза ли с каква противотежест отзад се работи? Разпределението на теглото е много важно, челния товарач понякога лесно се окантарва на предния мост, който и по начало е по-слаб от задния...
    Мислех си за такъв товарач бях ги гледал. Но като говорих със приятел който може да го внесе и като сметнахме сумата излизаше около 10000лв. Което не си заслужаваше. Като ходих да гледам товарача ме пратиха при един кравар във същото село. Тъкмо си получаваше торта АН. По два чувала сваляше от тира едно временно без противотежест отзад със тк82. Аз ще го слагам на същия трактор.

    За тази кука която говорите също си го мисля. Но ще си я напарвя сам най-вероятно. На стоиката за вилицте ще я направя да се хваща. Та товарача е по-ръчан края на януари ще си го получа. Отзови ще има след това Сега остава да подготвя трактора. Трябва да преместя акомулатора защото е от лявата страна хванат за кабината и ще пречи. И бутилката за въздух.

    Поздрави

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Два чувала по 500 кг? или по 1 тон? Без противотежести евеентуално може да се работи на добре подравнена площадка. Иначе ако се заклати или залюлее трактора по неравности или дупки, и с два чувала на товарача, май ще има силни усещания.

      Колегата HTZ160 (или нещо такова беше като никнейм) от Калояново ( с писта Дракон) на нееговия ТК82 беше запълнил задните джанти с бетон отвътре. Руснаците на клипчето не са прости. Товарача не го ползват само да вдигат двигатели, а още много други хамалогии отнасят с него. Това донякъде се и вижда ...
      Последно редактирано от KingofROAD; 30-12-21, 15:01.

    • jordanov sv
      jordanov sv коментира
      Редактиране на коментар
      Бигбеговете с тор масово са по 600 кг. Лесно ще ги сваляш от "тира" - височина метър и малко да речем, особено на равна площадка с твърдо покритие. За вдигане на високо и на неравности е хубаво да има още баласт.
      На нашето пристанище товарят много тор. Старите мотокари Рекорд нямат проблем с по два ББ и удължители на рогата че да могат да товарят камиони едностранно. Взеха наскоро един нов китайски, уж малко по-голям, ама при същия товар надига задницата.

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Точно това имам предвид. С бигбеговете на равна площадка, може да стане без противотежести. Но ако се работи с кофата, насипни строителни или др. материали (особено по-влажни) задницата ще подскача на всяка малко по-голяма вълна по терена. Невинаги можеш да прецениш точно колко пясък, баластра, пръст или др. подобни, загребваш на всеки заход. Понякога точно може да си на ръба на кантара...

  • #17
    За много години да сте живи и здрави повече берекет през новата година Сега по-темата Чувалите бяха по 600кг по 2 чувала си сваляше неравен терен една поляна и ги вкарваше във дам който е на един страничен наклон. Естествено не ги вдига на високо. Мен ми стига 1 бег 500/600кг да може да го вдига спокоино За противетежестта не е проблем както казах по-горе. Трактора е със цял комплект тежести от пред който ще се свалят. И не е проблем да се направи друга стойка и да се закачат отзад.

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X