Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Челен товарач за ТК-82

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Челен товарач за ТК-82

    Здравейте обмислям покупката на челен товарач АТОМ 3080А за ТК82. Моля да не се счита за РЕКЛАМА!! Товарачите ги правят във с. Песнопои Пловдивско. Имали някои тук закупил от там товарач и доволен ли е ? Цената е добра. Но ме интересуват мнения. Казахами че 1200кг дига без проблеми но да не вдигам повече от 1300кг. Мен ми трябва да местя бегове да зареждам сеялките и торачката. И във склада да бута зърно да товари камиони. Със рампа естествено защото вдига 3.80м. Ако има някаква по-добра алтернатива споделете. Гледах едни руски но са доста по-скъпи и ми излгеждат кекави. Във Стара Загора беше дилара но не помня име на товарача. Ще се радвам ако изкажете мнение по-темата.

    Поздрави

  • #2
    Аз имам челен товарач на болгара, оригинален - руски. Вдига 1т без проблем, единствено съм сложил оригиналните тежести на задните джанти. Сеялка от новите няма как да се зарежда, защото са прекалено високи, става за зареждане на СЗУ с биг-бегове. За товаране на камиони ще е трудно, защото кофата ще е малка.
    Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
    Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от iovkito Преглед на мнение
      Аз имам челен товарач на болгара, оригинален - руски. Вдига 1т без проблем, единствено съм сложил оригиналните тежести на задните джанти. Сеялка от новите няма как да се зарежда, защото са прекалено високи, става за зареждане на СЗУ с биг-бегове. За товаране на камиони ще е трудно, защото кофата ще е малка.
      Не мисля че ще имам проблем със зареждането на сеялки. Сея със Amazone D9. Не е висока. Казахами като обърна вилиците вдигало 4.20м. Мисля че ще е достатъчно. За товаренето на камиони кофата събирала 800кг пшеница. Играчка ще е определено но няма да се моля на някои да доди да натовари. За пролетна сеялка ме притеснява малко заради секцийте. Още не съм си избрал пролетна сеялка във процес на закупуване съм. Но едни колеги тук имат зетор със товарач и зареждат спокоино. Троктора си е със оригиналната тежест на задните гуми. Единствено ме притеснява малко че товарача не се хваща за задния мост. Ами се хваща само за гредите и кутията.

      Поздрави

      Коментар


      • #4
        Видях снимки на сеялката, не е толкова ниска. Продават се биг бегове, които са по 500-600кг и са по-къси, те са по-удачен вариант за трактори с по-малки товарачи. За товаренето на камиони, нищо няма да направиш, но сам ще се убедиш в това.
        Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
        Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от iovkito Преглед на мнение
          Видях снимки на сеялката, не е толкова ниска. Продават се биг бегове, които са по 500-600кг и са по-къси, те са по-удачен вариант за трактори с по-малки товарачи. За товаренето на камиони, нищо няма да направиш, но сам ще се убедиш в това.
          Сеялката е висока 1.50/60м. За нея не ме притеснява повече за пролетна селяка ме притеснява дали ще може. За товаренето не е голям проблем има възможност да се товари и със шнек. За беговете за семена ползваме бегове от яра дет сме вземали торове. Долу горе 700/800кг излиза един бег третирано семе.Те също са къси не са дълги като тия дето сега се продават за 1тон семена. Тази година си купих един бег фаладо 1т. Тои наистина е висок и няма как да стане със него. Та тои беше сигугрно 2м висок А за тия бегове по 500/600кг за който говориш пак такива ли са със четири дръжки. Или имаш предвид тия от торта.

          А за пролетна селяка ако не става от зад да се зарежда от страни ще стане. Мисля че ще свърши работа. Ще икономисаме хамалогията

          Поздрави

          Коментар


          • #6
            Има различни размери. Тази година ползвах къси чували, с 1 дръжка(като от тор), които събират 1 тон, просто са много по-широки. На есенните сеялки проблемът идва в това, че чувалът се вдига до най-горната точка и тогава се приближава много до трактора, а с предните гуми започват да опират в задната част на сеялката. Може и странично да се подходи, но трябва да се внимава с маркирите.
            Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
            Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от iovkito Преглед на мнение
              Има различни размери. Тази година ползвах къси чували, с 1 дръжка(като от тор), които събират 1 тон, просто са много по-широки. На есенните сеялки проблемът идва в това, че чувалът се вдига до най-горната точка и тогава се приближава много до трактора, а с предните гуми започват да опират в задната част на сеялката. Може и странично да се подходи, но трябва да се внимава с маркирите.
              Да ще го измислим. Само и само да няма хамалогия. Като цяло ме интересуваше дали някой има такъв товарач. Доволен ли е но явно няма колега от форума със такъв товарач.

              Коментар


              • #8
                И да има, най-вероятно никой нищо да напише. Напоследък забелязвам някаква тенденция, всеки се е покрил и нищо не споделя с никого. То си е малко типично по български това, аз поне не го разбирам.
                Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                Коментар


                • #9
                  Аз имам фадромно устройство качено на МТЗ-80,голяма мъка е.Ползвах го основно за бегове с които зареждам торачката,мъка от всякъде(кофата не се сваля и няма видимост).За насипни товари е много бавен,и малко взема,няма и височина достатъчна,за камион се прави рампа от пръст за да стига.Взех му вилици и щях да правя някаква стойка да ги закрепвам на мястото на кофата,но така си стоят.Трактора не е пален от три години,напрвих си кран и реших генерално проблема.Закачва се отзад на навеса,вдига стрелата като е разпъната (ход 1,0м)на 5,60м,1200кг носи без да е подпрян крана.Супер доволен съм,оператора сам си нанизва беговете от ремаркето,не е нужен втори човек да ги закача.Някъде из темите,трябва да има снимки на устройството.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #10
                    Аз на болгара съм махнал кофата и съм си направил един квадрат, който се захваща за челния товарач с оригиналните щифтове, на който има заварено ухо за кука. Много е удобно за биг бегове, а и за разместване на някакви леки железа из двора. С кофата съм пробвал да вдигам чували, но ми се струва много опасно, да не говорим за липса на видимост и маневреност. Вчера за 1 час пренаредих 50 биг бега от единия склад в другия, с тази кука е по-лесно, защото с палетните вилици се нареждат по-трудно в близост до стените.
                    Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                    Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                    Коментар


                    • KingofROAD
                      KingofROAD коментира
                      Редактиране на коментар
                      Противотежести отзад на навеса не могат ли да се сложат?
                      Колегата HTZ160, ако не се лъжа, също има Болгар ТК82 с челен товарач, и е запълнил задните джанти с бетон. Това може и да не е най-удобния ватиант, но за работа с челен товарач опредлено трябват подсилени гуми отпред, и противотежести отзад. За да се разпределя по-равномерно теглото на трактора с пълна кофа, или товар на товарача. Иначе задницата олеква гадно, и сцеплението й намалява. А предницата пък се претоварва, и понякога баланса е на кантар. И задницата подскача гадно...

                  • #11
                    Не използвам противотежест на болгара, чувалите са по 600кг, настилката ми е бетон и вече по полета не ходя с този трактор.
                    Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                    Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                    Коментар


                    • #12
                      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                      Аз имам фадромно устройство качено на МТЗ-80,голяма мъка е.Ползвах го основно за бегове с които зареждам торачката,мъка от всякъде(кофата не се сваля и няма видимост).За насипни товари е много бавен,и малко взема,няма и височина достатъчна,за камион се прави рампа от пръст за да стига.Взех му вилици и щях да правя някаква стойка да ги закрепвам на мястото на кофата,но така си стоят.Трактора не е пален от три години,напрвих си кран и реших генерално проблема.Закачва се отзад на навеса,вдига стрелата като е разпъната (ход 1,0м)на 5,60м,1200кг носи без да е подпрян крана.Супер доволен съм,оператора сам си нанизва беговете от ремаркето,не е нужен втори човек да ги закача.Някъде из темите,трябва да има снимки на устройството.
                      Поръчах въпросния товарач. Кофата му се сваля лесно и се слагат вилиците. А когато не ти трябва махаш вилиците или кофата и имаш добра видимост. Единствения минус е че трудно се откача от самия трактор. Със 4 чопа е но е играчка. Но предполагам сваляне ще се наложи при евентуален ремонт. За кран не ми е удачно мислил съм го по-евтин вариант. Но не може да набутва във склада. При евентуална нужда от противотежест ще използвам предните тежести на трактора. Така или иначе трябва да ги сваля. Ще им направя друга стойка и ще ги закачам на навеса. Мисля да оставя оригиналната стойка отпред. Ако се наложи за дърпане бутане на ремарке или нещо друго. За рампа на скоро се със уредих канал метален като естакада е около 1.20м висок. Перфектно ще е за товаране на камиони ако се наложи

                      Поздрави

                      Коментар


                      • #13
                        Честита Коледа, бъдете живи и здрави!
                        Няколко пъти ми попадат клипове на тези колеги, много използват техния челен товарач:
                        https://www.youtube.com/watch?v=jzlDSybqt0w
                        Това ли са реалните възможности на комбинацията беларус и челен товарач: скорост, височина?
                        След 9:48, в този клип се появява интересно приспособление за по-високо повдигане, мисля, че тази кука би дала добра възможност за повдигане на биг бегове по-високо.

                        Коментар


                        • #14
                          Надялкай маааалко скийншотове де. Да се види добре за какво иде реч. Предните гуми на техния беларус са подсилени. може и да не е 4х4. Освен приспособлението, някой забеляза ли с каква противотежест отзад се работи? Разпределението на теглото е много важно, челния товарач понякога лесно се окантарва на предния мост, който и по начало е по-слаб от задния...

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SCR00004.jpg
Прегледи:436
Размер:88.3 КБ
ID:6802459Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SCR00005.jpg
Прегледи:435
Размер:52.2 КБ
ID:6802460Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SCR00007.jpg
Прегледи:435
Размер:80.2 КБ
ID:6802461

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SCR00009.jpg
Прегледи:442
Размер:64.0 КБ
ID:6802462Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SCR00010.jpg
Прегледи:482
Размер:47.0 КБ
ID:6802463Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SCR00011.jpg
Прегледи:462
Размер:73.7 КБ
ID:6802464
                          -Чем занимаетесь по жизни?
                          -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
                          -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

                          Коментар


                          • #15
                            ЮМЗето е 4х4 и вероятно 80 коня, вкараха и в България малко такива. Приспособлението си е стандартна приставка точно за бик бегове. Куката е добре, но ако се сложи една топка отгоре на върха на гредата ще се спечелят още 30ина сантиметра и повече полезна височина, ми се струва.

                            Коментар


                            • Kirilpm
                              Kirilpm коментира
                              Редактиране на коментар
                              Това си е баш ЮМЗ

                            • jordanov sv
                              jordanov sv коментира
                              Редактиране на коментар
                              Тракторът е ЮМЗ от началото на края на ЮжМаш. Мисля че го водеха модел 8270 или 8280, нещо такова. Почнаха да слагат тогава освен рибински двигатели и от МТЗ, даже някакви Ивеко и т.н. За тука си бяха в стандартно червено и черно, за техния пазар разни шарени.

                            • KingofROAD
                              KingofROAD коментира
                              Редактиране на коментар
                              ахам, някакъв нов модел уж... ясно
                              МТЗ-тата които съм виждал от ТЗВ бяха със сини кабии...

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X