Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yanmar F165

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    На есен с плуга сега с фрезата.
    лозето след като го орежа /още несъм / го изоравам после с фрезата . Миналата година с култиватор с и според мен става по-добре, мисля че качвах снимки. Пръскам за трева само по редовете това което не е обработено
    Добавка не съм слагал дори за първи път чувам за такава против бактерии
    088455338две
    "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
    Джамбазов 2010г..

    Коментар


    • #17
      Тъй-тъй, наесен може и да си спестиш плуга, май. Що е то оран на лозе и кога се прави - мисля го коментирахме в лозарската тема.

      Коментар


      • #18
        “На есен с плуга сега с фрезата.” се отнасяше за нивата от снимката защото колегата попита
        На лозето есента кво оране след бране никви стопански дейности само чакаме да стане виното

        Ха наздраве между другото
        088455338две
        "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
        Джамбазов 2010г..

        Коментар


        • #19
          Ха наздраве по обяд
          Стопанските дейности в лозето след бране никак не са за пренебрегване... Да не говорим че някой от едновремешните дядки ако те чуе направо ше те овика...
          След брането са станали пътеки, хубаво е това нещо да се разработи, щото башка ползите дето ги пишат още в на Колю книжките ами си и гарантираш едно добро влагозадържане. А лозето с дълбоките корени ги усеща тез неща.

          Коментар


          • #20
            Купих си маслен,горивен,въздушен филтри+atf dextron ll (за предния и задния мост)+филтър за алтернатора ,че е супер зле+масло за двигателя.Земята по Черноморието е страшно суха и не е подходящо да ходя и да се фрезова за съжаление.

            Коментар


            • #21

              Коментар


              • #22
                ​ image widget

                Коментар


                • #23
                  Забрави вече за фрезоване.

                  Коментар


                  • #24
                    Обслужих машинката. Купих от две различни места маслен филтър. Единия от предстваителството на КУБОТА в Сф, другия от голям вносител в Карлово. И двата се навиват , като резба (М10) стават , като диаметър на гуменото уплътнение съвпадат, но в един момент като поработи машината и почва да тече масло, все едно не е завит добре или не съм сложил с пръст масълже на новата гумичка. И накрая понеже поваля и пофрезовах малко си върнах стария маслен филтър. Новите филтри с по-малки (в диаметър, въпреки че съвпадат в частта с гумичката) и по-къси. Явно са ми продали неточни.
                    Иначе като първо впечатление - стреснах се ,че нещо не е в ред защото като забих фрезата (дори плавно спускане) след секунда,две и с мотора гасне, дори да съм натиснал педала до долу. След това вдигам по-малко и вече фрезова, но не на най-дълбокото ниво( което всъщност не знам колко е) което ме навежда на няколко мисли:
                    -въпреки че поваля 2-3 часа само ,влажността в почвата е само повърхносна , да речем 10на см. Отдолу си е твърдо.
                    -отпред няма тежест, което може и да няма голямо значение
                    -почвата не е фрезована скоро.Вероятно и това има значение

                    Фрезата е поосакатена - има липси на едни колелца ,който задават дълбочината+липсва модула ,който контролира страничните наклони. Т.е. аз мога само да повдигам и свалям. Не знам дали и това не е проблем. Понеже последно е влизал голям стар руски трактор има коловози в редовете и те влияят на малката фрезичка. В единия край лопатките са в почвата, а в другия някой път висят във въздуха.

                    Коментар


                    • jordanov sv
                      jordanov sv коментира
                      Редактиране на коментар
                      Нещо подобно съм ти подсказал още в пост №6. Тежести слагай отпред, отзад на фрезата плъзгачи или колела някакви опорни. По принцип с фрезата трябва да работи безпроблемно, силата на тия машини е във фрезоването... Ча па толкова да е утъпкано, че да гасне... не знам... Скорости някакви има ли?
                      А иначе - сега като фрезоваш и малкото влага я изкарваш във въздуха. Лятото целта трябва да ти е да подрежеш корените на плевела и да разрушиш почвената кора, като след тебе трябва да е равно. Наесен правиш някаква по-дълбока почвена обработка, евентуално, даже може и да не е всяка година.

                  • #25
                    От вътрешната страна гумите се оказва ,че имат големи цепнатини,та едната спада значително и това не наведе до търсенето на нови. Цените са окло 260-290лв Сдобихме се и с култиваторче с 5 работни органа ,но не съм го изпробвал защото едната гума се оказа пукната. Предстои закупуването на нови 2бр задни,а когато се наложи и предни.
                    Ходих на 3ма различни гумаджии и казаха,че не става за вулканизация. Е може би става но е прекалено скъпо вероятно и по-добре нови гуми защото и другата има цепнатини.

                    Коментар


                    • #26
                      Купих нови гуми външни ,но то се оказа егати приключението... направо не ми се разправя, само ще напиша ,че последните са мисля китайски. Първоначално бях взел руски. Сега пък счупих вилката между фрезата и ВОМ-а. Специалистите да си кажат мнението дали да го нося тука в София за заварка и слагане на ново каре или направо нова вилка. Благодаря.


                      Коментар


                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Това е двойно каре, не може да го смениш с какво да е. Купувай ново.
                        Добре е да има предпазител на кардана. Един механизъм, вътре е с прищракваща муфа. Или с феродов диск между два метални-нещо като съединителите на колите. Има пружини и при двата вида, и с натяга се регулира при какво усилие да се задейства защитата(приплъзването). Пази от точно такива повреди.

                    • #27
                      Опитвам се да кача крако видео ама не става нещо....

                      Коментар


                      • #28
                        Изпитвам огромно затруднение, защото не мога да намеря такова чудо.Не съм навит на заварка, въпреки че днес от едно място предложиха.Значи тракторчето е произведено някъде края на 80те и съответно НЯ-МА. Даже в официалния представител вдигат ръце. Предпазител на кардана има ,но не за такъв малък трактор, един продавач даже каза ,че нямало място къде да се събере и мисля е прав. мисля си някъде по Гърция ако има складове за такива неща да се пробвам, баси случая...

                        Коментар


                        • Кольо
                          Кольо коментира
                          Редактиране на коментар
                          По джиповете има двойни карета, не може ли да се побългари нещо?
                          Или с полуоска от кола с нейните си карета с равна ъглова скорост-те са с по-голям ъгъл на работа...
                          Абе не може да няма начин.

                          Между другото-не отписвай заварката 100%. Понякога заварени детрайли които уж не трябва да се заваряват издържат повече от нови. Така си направих ВОМ на раздатката на Франко, и така я продадох. Колко лебедки е дръпнала със заварения вал... А и заварката беше на такова място на вала, че всичкото усилие за задвижване на джипа си минаваше през нея.
                          Има и достатъчно примери на заварени полуоски на коли които си работят докато колата се бракува...
                          Та и заварката е вариант, ако няма друг начин.
                          Обаче заварчика трябва да знае какво прави.

                        • 19R
                          19R коментира
                          Редактиране на коментар
                          Не знам дали може да се пригоди.Щом казваш - значи може, но аз не мога. От едната страна имам 16 шлици(от към фрезата) ,а от другата 6 шлици. Днес в един магазин тук в СФ, видях такова карданче,но не беше с двойно каре като моето , а с единично и на всичкото отгоре нямаше 16 шлици ,а продавача го нарече лимонка май.

                        • Кольо
                          Кольо коментира
                          Редактиране на коментар
                          Лимонка е профила на телескопичните тръби. С два ръба срещуположно, и като го погледнеш насреща прилича на лимон-с двете пъпки отдолу и отгоре.
                          Вече май не се произвеждат много, масовите са с три ръба.

                          Не знам защо са слагали двойно каре там. Обикновено се слагат защото имат по-голям ъгъл на работа. Ако просто са имали такъв кардан и са го сложили вместо да купуват обикновен-сега си създаваш главоболия. Погледни дали и обикновен кардан няма да ти върши работа. Има такива с повишен ъгъл-познават се по издължените вилки, ама и те не са кой знае колко добри, ако ъгъла е голям.
                          Ама виж там, пробвай...
                          Вилки с всякакви шлици има. Ако няма-ще сложиш преходник, това не е толкова трудно. Макар, че 16 шлица досега не съм виждал. Обикновено са 6 или 21. Има и с 8-на старата съветска техника, ама така и не се наложи като стандарт. Обаче кардани и отделни вилки има. Та и с твоите 16 би трябвало да има.

                      • #29
                        Пробва ли в Скайтрак , ако ходиш на място потърси Злати
                        088455338две
                        "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                        Джамбазов 2010г..

                        Коментар


                        • #30
                          Първоначално публикуван от Jivko Преглед на мнение
                          Пробва ли в Скайтрак , ако ходиш на място потърси Злати
                          Пробвах, нищо засега.... Ти имаш ли на твоя някакъв предпазител както обяснява Кольо?

                          Коментар


                          • Jivko
                            Jivko коментира
                            Редактиране на коментар
                            Не

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X