Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колесно-верижен трактор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Реалното приложение икономически оправдано на подобно финансово харикири е само и единствено в полета с царевица за силаж или подобни ситуации където ти трябва управляващ преден мост за да не затънеш в калта. Ако човек търси намаляне на тъпкането на почвата ще си купи RX на джон диър или Steiger на кейс ,който за разлика от класа горе освен вериги имат и достатъчно МАСА и коне за да дърпат по-голям инвентар. В канада масово се сее с 40 футови директни сеялки ,като JD 8RX спрямо щайгъра на един хълм просто умря. Защото има площ на веригата ,но няма маса спрямо Кейс-а и си стоеше на място и си боксуваше с веригата. Отделно като се напълни отвътре веригата с кал особено зимата и като замръзне през нощта ,на другия ден става изключително приятно. Веригите имат своите недостатъци ,ако бяха нещо чак толкова добро ,нямаше в щатите да сдвояват с 2 и повече гуми тракторите, а щяха да поръчват верижни. Само ,че eдна 8-ма серия RX на джон диър сравнена с същата 8-ма серия със същия мотор и скорости със сдвоени гуми ,просто е безполезна ,защото стъпва на толкова голяма плащ ,че не успява да направи достатъчно сцепление с почвата.

    Коментар


    • #32
      Има доста разлики в земеделието на САЩ и Европа, за Канада предполагам е подобно на щатското, но тракторите са на ски
      "Финансово харакири" всъщност ще е да си купиш два пъти по-скъп и два пъти по-тежък трактор, и по този параграф Клаас е по-подходящ вариянт, освен това се управлява по-лесно с обикновените гуми отпред. В наше село не се оре по хълмове, а огромните бегемоти са рядкост. Затова пък наводнения се случват и на дневен ред стои въпроса за това как земята да може да попива повече дъжд. Дали Аксионът с веригите ще навлезе повече ще проличи след време, моделът се предлага от около една година.

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Трактори със смесено задвижване има не от вчера, ама като в оня виц - гледам не ги карат много.

    • #33
      Абе тези вериги са такъв трън в гъза, че няма накъде.

      Тук има един бандит дето има само комбайни, всичките големи, и ходи само на услуги. Ходят комбайнерите му де, той си седи в офиса...
      Та по-миналото лято ми жъна злощастната рапица, и като му плащах се поразговорихме малко, та от Тера Трак на Клаас само оплаквания чух. Иначе си вършат работата прилично, ама като поддръжка били майко мила. Съжаляваше много, че е купил такава машина, и май вече я е продал.

      Веригите са си специализирана техника, и може да се наложат само там където условията изискват специалните им качества. Всичко друго им е минуси в сравнение с пневматичните гуми.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #34
        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Абе тези вериги са такъв трън в гъза, че няма накъде.

        Веригите са си специализирана техника, и може да се наложат само там където условията изискват специалните им качества. .
        Постепенно ще се наложи извода ,че всичко опира до условия и икономическа целесъобразност.
        Комбинираното задвижване ще си има своето място и ще си остане с недостатъците спрямо верижното и спрямо колесното,като в определени условия пак ще е за предпочитане. Това е и "мотива" на всички производители .
        Пс. Коле, знам че ситуацията ти е позната,но и в дърводобива когато някоя машина се окопае или просто трябва да се изтегли на определена дистанция при равен тонаж на теглещата машина- работата става с верижната. Затова на проблемни участъци си возехме като "кашончета" ДТ 75 цата или Стотака. А имаше обекти на които просто им "оставяхме време"(икономическа целесъобразност) да станат достъпни (да изсъхнат),че колесните всеки път малко не им достигаше, дори с вериги.
        В земеделието частично се компенсира чрез монтаж подходящи като размер или брой гуми или с тези гумено верижни Мутанти.

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Ако имат лебедки-няма да им трябва верижна техника...

        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Лебедки имаше на тракторите.
          При работа в гората на подвоз номера с лебедката е бавен и на определени участъци неприложим. Без лебедки в нашите гори дърводобива на плътна дървесина е невъзможен.
          Пс. На 75цата лично "присаждах" лебедка, за по голяма уневерсалност .
          Отделно в камиона носех въжета и с блокаж и между гумите съм излизал от "батака",но само назад, което не е решение. ( Познай как се размотаваше после въжето.) А в нивата, ако трябва малко по добро сцепление как е............
          Последно редактирано от petkov_bb; 25-03-21, 11:16.

      • #35
        Ето малко верижна техника в нива. Хем са с истински вериги, а не педалските гумени ерзаци...

        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          При такива Главочи,никакви вериги не помагат!
          Уникално невежи хора. И много зяпачи!

        • jordanov sv
          jordanov sv коментира
          Редактиране на коментар
          Хаха той тоя клип малко като оня с Тойотата на брега...

      • #36
        Не е ли малко кално за оран?
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Е, то в другата част на нивата си е нормално, ама там си имат такива бездънни блатца тук-там.

          Просто исках да покажа, че и верижната техника не е панацея. Всяка машина си закъсва когато попадне в подходящи условия.

      Активност за темата

      Свий

      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X