Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колесно-верижен трактор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Че си оставят ръцете при изработката ми е познато (имам опит с 75ците,с Ц100 и 170 ката - Кировец),но че имат опит с машини за тежки терени е факт.
    Този "модул" не се е родил от нищото и като гледам конструкцията е предвидено и движение по силно пресечен терен ,а не само в блока.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
      Че си оставят ръцете при изработката ми е познато (имам опит с 75ците,с Ц100 и 170 ката - Кировец),но че имат опит с машини за тежки терени е факт.
      .
      Абсолютно е така и от памтивека се знае че 90 % от дефектите на руските машини излизат още при разработката и тогава трябва да се хванат. Заради тях се е родила и процедурата "Предпродажбен сервиз" и ако тогава се случат грамотни хора нататък няма грижи. Само трябва стриктно да се спазва тяхната поговорка - машина и женщина любит смазку, чистку и ласку.

      Коментар


      • Самодържец
        Самодържец коментира
        Редактиране на коментар
        Сега разбрах от къде са копирали всички предпродажбения сервиз.

      • Пенчо
        Пенчо коментира
        Редактиране на коментар
        То разработка и предпродажбен сервиз, май го има при руските машини!

        Имам малък опит със 6 броя новозакупени ладиниви през далечната 1998 година. От шесте само една успя да стигне до крайната дестинация - Сараево.
        Две умряха още преди да стигнат Калотина, една в Ниш и две около Белград.

        Та така.

      • icos
        icos коментира
        Редактиране на коментар
        Преди някъде петнйсетина годин шефът реши да оригиналничи и купи две "Газели". И двете предадоха богу дух преди да успеят да покорят отсечката от гаража в Горубляне до КАТ Дървеница. По спомен едната хвърли водна помпа, другата алтернатор.

    • #18
      Смазку има през целият не толкова дълъг живот на експлоатация. Тече като лейка от нов. Сменяваш гарнитура, кара 2 месеца и пак същото ..

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Ъхъ.
        Като взех сегашния трактор се бях ентусиазирал да го направя кукла и да няма течове. Хем си знам за руската техника, ама пак имах мерак. Амиии след два-три месеца борба, миене със струйката, и изхабени няколко бутилки обезмаслител, сменени един куп гарнитури и О-пръстени-пак си тече, и се отказах. Хубаво поне, че маслото е евтино.

      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Баси моя дръгел ще да е някакъв уникат?По двигателя и хидравликата няма капчица.

      • FiveFinger
        FiveFinger коментира
        Редактиране на коментар
        Евтино, ама ставаш в ръцете и дрехите на коминочистач. И така всеки ден, по цял ден. Дето има една приказа, добри са, ама да не ти влиза в двора ...

    • #19
      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
      Този "модул" не се е родил от нищото...
      То се вижда, че не се е родил от нищото. Опорните ролки, двата ленивеца, веригите- май всичкото е реквизирано от някой блаженопочивш ДТ-54


      Първоначално публикуван от FiveFinger Преглед на мнение
      Смазку има през целият не толкова дълъг живот на експлоатация. Тече като лейка от нов. Сменяваш гарнитура, кара 2 месеца и пак същото ..
      Проблемът при руската техника е ако изведнъж спре да тече. Свършило е маслото значи
      And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

      Коментар


      • #20
        Здравейте, веригата си е верига, съд своите си хубавини и капризи. Интересно ми е какво става с оборотите на предния и заден мост, как са синхронизирани, ако предния мост и тои тегли за по-добра управляемост, в такъв случай звездочката не трябва ли да е с диаметър близък на гумата? Сравняването на МТЗ и ДТ75 единия е теглителен клас 1,4т а другия мисля че е около 4+т. А и на ДТ75 май двигател по-малък от 120к.с няма отдавна.

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Изобщо не е бъзик,точно това са направили-свален кардан.

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Сериозно ли? Не съм обръщал внимание, написах го като бъзик.

        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          На 3.41минути се вижда. То няма друг начин с този "модул".

      • #21
        Като плюс на това изврещение може да се отбележи, че верижното задвижване играе краен редуктор и предполагам разтоварва трансмисията. Но пък трябва да го караш на пи-висока предавка и/или обороти, танто за кукуригу
        And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Аз съм напълно съгласен, че го разтоварва, тя веригата и сцепното тегло му увеличава, сигурно и по-добре ще оре с нея, но въпросът е за чий?Първообраза на това е универсален трактор 80кс със задно предаване - той си работи прекрасно напук на форумните капацитети.Оттам нататък повечето подобрения и улучшения все повече и повече го скарват с надеждността.С каквито и вериги да го накичат дизел няма да стане.

        • icos
          icos коментира
          Редактиране на коментар
          Еми мъчих се да намеря един плюс. Щях да сложа и мобилността, позволяваща да се ползват гумитеза придвижване по асфалт, но като загледах клипа забелязах, че един трактор вдига/сваля веригите и се врътка напред-назад, а съвсем друг оре. И на тоя дето оре има бая разлики. Демек продават маркетингови шашарми в стил "Космодиск". БТВ и на двата типа ще е цяло чудо ако издържат ден работа без да хвърлят верига.

        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          То сигурно има плюсове, който е работил с него нека да каже....
          Ама като ги сложиш на един кантар с минусите, мисля че накрая ще излезем яко на минус.Ако ще поддържам едновременно и колесен и верижен трактор бих предпочел да се бръкна дълбоко в джоба и да купя и двата, то това е най-хубавото на руските трактори - цената.

      • #22
        важното е, че 5-летка за 3 годИн се изпълнЕва и пак са първи нищо правенето ...

        Коментар


        • #23
          Моля извините какво е това неприветливо отношение, АТВта, Буханки, мотоблокове с верижни приставки може, МТЗ не може. Ако бяха сложили верижна приставка и на предния мост, разработката ще има по-завършен вид, ако е за проучване на пазара, събиране на мнения, и дали има интерес и така може. Сетих се за разказа за "Царя и Тулските майстори". И за конструктора на двигателите на ЛА5 как като видял бутало от някакъв лицензионен авиационен двигател и за една нощ конструирал двигателя, сутринта като дошли колегите всеки нещо донадил.

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            То ако имаше верижна приставка и отпред, направо да го бяха направили верижен
            Това нещо е върла глупост и едва ли ще се продава някъде, но пък покрай него се заформи сериозна дискусия и се изписаха още толкова глупости

          • мариновдт20
            мариновдт20 коментира
            Редактиране на коментар
            Да подгъзуваш на верижен еле па зимата си е забавление, а така кеф ти гуми кеф ти приставки, колко държи тракторната гума на лед и сняг. Приставките ако са само отзад при крив завой може да помагаш с лявата или дясната спирачка.

        • #24
          Лошо е конструирана тази верижност. Може на МТЗ и още как, но има грешка в проекта.

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            На всеки трактор може, техниката е напреднала, а тези нещаса си доста стари, и не предсътавляват трудност да се проектират и направят.
            Въпросът обаче е за чий ни е?
            Който иска верижна машина-и днес в Русия произвеждат верижни трактори, ама са си изначално верижни. И са си пълноценни верижни машини.

            Това с този модул е нйаправено за продажба, не за да покрие някаква ниша на пазара. Пълно е с такива продукти-направени за продажба, а без никаква практическа стойност.
            Тук само мащаба е малко по-голям, не е като космодиск.

        • #25
          И още нещо сделано . Хареса ми решението с монтажа на подрамата и ролките . Че има недостатъци , спор не може да има . Надявам се човечеца да си ги види и отстрани . Браво , обаче за ентусиазма !

          По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

          Коментар


          • #26
            Конкретната конструкция не мога да я коментирам. Но такива трактори има и нЕма как да ме убедите, че у КЛААС са идиоти.


            Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

            Коментар


            • #27
              Това с Клас Аксиона е направено основно за западна европа където силажират царевица в разни полета приличащи на блата.Има и модел на Кейс с тяхната верига ,която ползват на Щайгъра. Там /западна европа/ и силажокомбайните са с Тератрак вериги ,а предния мост е оставен с гуми ,защото успех пожелавам на всеки ентусиаст да успее да завие в кал с верига. Точно това е и причината при комбайните жънещи ориз задните гуми да се сменят с такива с по-голям диаметър и понякога малко по-тесни ,защото идеята е те да се впият в калта и деиствително да са управляващи, той като ако са верига просто ще се плъзгат върху калта. Тоест трактора горе е страхотен ,но е страхотен ,за това ,за което е направен. И всички верижни трактори са такива. В youtube канала на Millenial Farmer имаше клип от лятото от жътвата на царевица ,неговия комбайн е JD със сдвоени предни гуми ,докараха му един нов модел S серия с верига. Всичко беше отлично докато не започна да жъне едни наклонени полета и верижното задвижване стъпваше толкова леко отгоре ,че започна да се плъзга странично и да бяга от редовете и то толкова сериозно ,че се плъзгаше за секунда по метър два и спираха докато чудеха как и какво да направят. Докато комбайна с гуите тъпчеше много повече естествено ,гумата потъваше в калната почва и странично плъзгане нямаше.Това което искам да кажа е ,че идеална задвижваща система - няма. Всяко нещо си иска условията и си има предназначение.Въпроса е ,че има някои страни ,в които земеделието е семейно ,субсидиите са от по 500-600 евро на хектар , млякото им се изнася под формата на сухо за България,Румъния и разни други последни дупки на европейския кавал и бай Мюлер не го интересува нито износването на веригата ,нито ,че е по-сложно изпълнение и скъпо за ремонт и пддръжка. Интересува го да си силажира царевицата без проблем в калта,за да си храни кравите и да си изнася сухото мляко.

              Коментар


              • jordanov sv
                jordanov sv коментира
                Редактиране на коментар
                За Румъния сигурен ли си че внася мляко?

              • htz180
                htz180 коментира
                Редактиране на коментар
                Romania’s dairy factories collected 705,800 tons of cow milk in the first nine months of this year, down by almost 70,000 tons (9%) compared to the same period of last year.

                Instead, Romania’s milk imports went up by 6,300 tons (11%), reaching 64,200 tons, according to data released by the National Statistics Institute (INS).

              • santaclash
                santaclash коментира
                Редактиране на коментар
                Имам някакви спомени от времето на САПАРД още, когато се правиха първите статистики за нашето земеделие и животновърство-първото преброяване на зем. стопанства, на добитъка...защото години наред не се знаеше след соц-а какво е останало.
                Специално в млякото добивите ни се различаваха с Германия в съотношение примерно 1:50. В румъния разликата беше примерно 1:40-1:45 и от нашия регион нямаше ни една държава, която да е нетен износител на мляко. Най-вероятно и сега няма. Просто субсидиите за земеделие на запад са с фантастични мащаби. Стигат и за техника, и за модерни стопанства. Тук покриват горе-долу изхранването на животните. Другото е на мускули.

            • #28
              Не е само за мокри полета с царевица. Веригата в случая дава две предимства: първо, могат да се теглят по-големи съоръжения отзад с по-малък трактор и с по-малък разход и второ, утъпкването на почвата се намалява наполовина, в противен случай трябва по-дълбоко копане за да се разроха по-долния слой почва. Второто е доста съществено за глинеста почва например.

              Коментар


              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                Не знам дали си виждал какво се случва с нормалните вериги(не гумените) в глинеста и песъклива почва.Имам секачи направени от такива чопове, износени потреаващо за потресаващо малко време.

            • #29
              Ооофффф...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #30
                Ооофф, обаче по междуселските пътища до нас се излива вода от нивите и не че един трактор ще оправи всичко, но е добре когато се прави още едно нещо в тази насока.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X