Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колесно-верижен трактор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колесно-верижен трактор

    Едно доста прилично и практично предложение . Категорично подчертавам , че нямам абсолютно никакъв селскостопански опит с подобни машини . Хареса ми , обаче подхода и техническото решение .

    По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

  • #2
    Някой пиян мужик пак се е изтропал ...
    освен за снимката, за друго не става.

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Би ли ни благословил с мъдростта и опита си като споделиш, тоест като се обосновеш с технически аргументи за това си твърдение?

  • #3
    Няма никаква странична устойчивост. Дори от клипа когато връщаше назад, му се нагънаха веригите. Абсолютно никакви предимства няма пред колесният си събрат. Като го гледам това извръщение, ако подскочи два пъти на буксуване ще се разпадне.
    На тия трябва да и се намали самогона, че става страшно.

    Коментар


    • #4
      Идеята е супер.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Като идея наистина е супер, но би ли работил с това нещо? Понеже аз виждам само бъдещи ядове.

    • #5
      Гледам на това като помощно средство. За ядовете съм съгласен.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #6
        Най лесно е да сложим "щампа", а нещата не винаги са еднозначни. В тази стара компановка виждам новият момент с бързо преминаване към колесно предвижване и ползването на верижната част при неблагоприятни теренни условия.
        А имам жив спомен как Т150 при силен дъжд (и след откачване на браната) соло с трудност се измъкна до асфалта.

        Коментар


        • #7
          Този чичка хубаво обяснява, но изхождайки от опита си с руската техника мога да предрека, че това няма да върши работа.
          Аи самите руснаци са си измислили поговорката "Хотели лучше, стало как всегда"...

          Има и друго-верижно-колесната техника е задънен клон в автоеволюцията, това са го разбрали още през втората световна. Ама някои хора и до сега правят опити.
          А и това е поредната фирма която прави продукт само и само да има какво да продава.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • gy6ter
            gy6ter коментира
            Редактиране на коментар
            Ориза го жънат с комбайни с вериги отпред .

          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            Има доста комбайни с вериги отпред, Включително и новите Claas-ове. поради голямата дължина на хедера балонните гуми не могат да поддържат равно ниво и постоянно машината се клати наляво и надясно. С веригите този ефект го няма.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            И който има комбайн с вериги-реве.
            Не ми ги разправяйте тези сладки приказки...

        • #8
          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          "...

          Има и друго-верижно-колесната техника е задънен клон в автоеволюцията, това са го разбрали още през втората световна. .
          Защото?
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Защото съчетава недостатъците на двете задвижвания, без да взема хубавото.
            Например-има И гуми които подлежат на спукване.
            Веригите си тежат яко, освен това с тях завиването е по-тегаво отколкото само с гуми. Ако се разчита на завиване като с верижна техника-предницата се натоварва много, там се появява странична сила която не е никак добра за гумите и окачването. Ако се завива като с колесна техника-веригите не искат да завиват така лесно както колелата, и завоя става тегав.
            На клипа трактора завива добре, но веригите са къси. Което е компромис-късата верига позволява по-лесен завой, но няма това разпределение на тежестта на машината както при дълга верига.

            Абе-трън в гъза.

        • #9
          Ми те затова завиват смесено
          Само с гумите до определен ъгъл, а после и с веригите.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            И става дявол на магаре.
            Техниката трябва да е или само верижна или само колесна.
            Това, ако се иска безпроблемна експлоатация де. Иначе всеки е свободен да си чупи главата както си знае.

            Трактора от клипа определено има по-добро сцепление, би имал приложение в някои по-специфични работи, но бидейки доста по-сложна машина-не е оправдано да се купува такова устройство за всички трактори.
            То дори и да ми го подарят такова-пак не бих го взел. Досега нямам случай да не мога да се измъкна от нива с какъвто и да е трактор, а ако става въпрос за работа на полето-ако се окаже, че не става с щатните гуми-значи е много, много кално и момента не е за работа с трактора.

          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            Кольо,не всички терени са като тези в България и има места където компромиса е правилното решение.Факт е ,че почти всички утвърдени производители предлагат и подобни "хибриди".
            А статията доста коректно отчита недостатъците и предимствата-Фермер от 4 февруари 1916г.https://www.bgfermer.bg/Article/5276843

        • #10
           

          Коментар


          • #11
            Има някои особености. Ограничена контактна площ със земята - само под малка количка с две ролки. Задвижващата ролка дърпа връщащата се горна част на веригата и шарнирите на звената се сгъват и разгъват под товар, вместо зъбчатката да дърпа постелената неподвижна долна страна.
            Ще консумира вериги с апетит, и налягането върху повърхността не е като за верижна машина.
            Щом е с оригиналния диференциал и с къси колички, завиването ще е нормално, противно на гореуказаното в темата.

            Коментар


            • #12
              Само да вметна, че колесно-верижното задвижване е идея и разработка преди повече от век на прапоршчика от руската армия, завеждащ техническата служба на императорския гараж, личен шофьор на Николай II, инженер Адолф Кегрес.
              Граф Орлов тества нови разработки.

              Кегрес на разходка със семейството.

              Кегрес ще вози Государя.


              Това въобще не е задънен клон в еволюцията. Светът не е само бял или черен и за всеки влак си има пътници.

              Коментар


              • #13
                Това е толкова сделано, че няма накъде повече. При движение назад се му паднаха веригите.
                Гумено верижните са само за нивата, на твърда настилка гумите заминават много бързо. Обаче, вадят по-голяма производителност от събратята си с гуми при еднаква мощност. Работят и в много тежко условия.
                Това извращение, с тия зъбчатки, успокоителни и обтегачи на веригите се е обърнало от първият 5 градуса наклон.

                Коментар


                • Stbd
                  Stbd коментира
                  Редактиране на коментар
                  Т54В оре колкото голям трактор

                • FiveFinger
                  FiveFinger коментира
                  Редактиране на коментар
                  Виждал съм, как Дт75 оре с 4 по 40. Такива колесни ползват от 120к.с нагоре. Преди много години, едни земеделци бяха вкарали една гумено верижен Джон-ка. Тогава нямаше коя друга машина да му влезне в производителността в техният парк на оран и дисковване. Механизаторите само него искаха да управляват, че отхвърляше повече декари = повече пари в джоба за една смяна.

                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами май теорията с веригите дето хабяли мощността увисва.Щото аз МТЗ 82 не съм виждал да оре с 4х40, нито 952 съм виждал.

              • #14
                Ако вземе Серьога и един двигател да му бодне за вертикално излитане ... И ще е номер едно в ТКЗС-то.
                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                Коментар


                • #15
                  С това улудшение се изключва ползването на предното предаване, което е малко като да наливаш от пусто в празно.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X