Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Окомбайних се 2. Или трети опит за собствен комбайн.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кейса е много добър комбайна особено 2188 и още повече 2388 но сравнени с Доминатора просто няма логика да купиш тях. Обслужването на кейса е в пъти по-скъпо ,части имат 2-3 фирми в България ,повечето части ще са ти внос и ще ги чакаш , гресьорките са цолови и струват по 2-3 лева парчето ,като цяло всички части са адски скъпи сравнени с на класа. Доминатора е правен като всеки клас от вестник и най-много ги мори гниенето. От там нататък ако намериш запазен комбайн после дори при авария имаш над 10 фирми продаващи оригинални части и отделно от Украйна има старшно много части от лошо качество до качество като на оригинална част ,но на по-ниска цена.За мен най-важното е поддръжката на комбайна и избора точно поради това винаги отива към Клас. Аз жъна с Massey Ferguson 36 ,с който жъна по стечение на обстоятелствата - взех го на изплащане и за много малко пари от големия арендатор при нас.Но ако трябваше да търся да купувам комбайн със сигурност ще е клас. Не защото е по-хубав. Напротив класа отстъпва по толкова много неща на фергюсъна ми и като технология и като изпълнение за времето си. И като електроника и като качество и като дебелина на елеватори и ламарини. НО частите ги внасят 2 фирми.Почти всичко чакаме от Франция ,цените са умопомрачителни. От една година купувам части само от дълар на MF от Украйна където цените са 3-4 пъти по-ниски. И за да не се вкарваш и ти в този филм си намери един запазен клас и ще те изкара още дълги дълги години. Познавам хора със земя и пари за един лексион например ,но си внасят от Германия запазени Доминатори било то Мега или не.

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      За българия наистина Клаас е марката. По мои наблюдения-над 50% от всички комбайни тук са Клаас. Защо е така-друг въпрос. Обаче поради многото машини от тази марка има и много търговци на части, та се намира почти всичко.

      Колега, казваш за Украйна.
      Я кажи как се поръчват части от там, че наистина по сайтовете има доста неща, и понякога на доста приятни цени.

  • Ами от Украйна нещата стоят по следния начин. Един приятел мой от Шабла се познава с няколко украинци ,има и хора от Шабла и Варна ,които пътуват редовно с бусове до Одеса и извършват и доставка на части. Звъним им казваме каква е часта ,лагери ,тампони вилки и прочие.Всичко ,което не е много голямо го карат като взимат по 10-20 лева за транспорт те.Също и по автобусите от Одеса за Варна се праща ,но просто трябва да имаш конкат там да се погрижи някой за организацията. Харесвам си ги нещата примерно - фибъра за водната помпа на MF при мен е 120 лева оригиналния ,в украйна е 30 лв , оста на водната помпа тук е 300 лева ,там е 60 , лагери необслужваеми с пластините тук са по 80 лева там са 20. Набирам един списък с 20 неща даваме ги на нашия човек в Украйна и той ги поръчва и като се прибира с буса ги носи.Едни види по2 метра за зърнения шнек на Mega 204 моя приятел от Шабла си поръча и ги пратиха по рейса за Варна..... Въпроса е просто някой в Украйна да имаш или някой който знае руски/украински за да се разбере с другата страна.Има и една фирма Албента ООД ,от които съм страшно доволен - внасят само оригивални части от Русия и Украйна - и на тях като дам номер на часта също ми карат с определена тяхна надценка.Примерно ауспуха от новия модел ХТЗ те ми го доставиха ,като звъняха в Украйна и ми дадоха оферти за много евтин , средно качество и средно като цена и също оферта от завода в Харков.Отделиха време и звъняха на доста места ,за което според мен си заслужава и да им се плати за услугата. Мога да помагам с логистиката да се прати от там ако се налага. Лятото когато е сезона всеки ден пътуват доста бусчета и рейстове от Одеса към Варна. Частите идват по-бързо от Варекс

    Коментар


    • vovka
      vovka коментира
      Редактиране на коментар
      Тия Албента ООД карат ли оригинални части за клаас,и случайно да знаеш дали цените са различни от другите доставчици? Най-вероятно ще отида на място да ги прослушам

    • htz180
      htz180 коментира
      Редактиране на коментар
      Албента вкарват основно части за руски,беларуски,украински машини. Със сигурност ще свършат работа и ще вкарат и за Клас каквото си харесал ,но ще трябва снимка или номер на часта. Що се отнася до митницата - ако се поръча по поща или куриер ще ви накарат да си направите митническа регистрация.Затова и предпочитам да платя на фирма да го достави с някаква тяхна надценка когато става за голяма и/или скъпа част. В крайна сметка успуха за Т150-то от новия модел като на ХТЗ243 ми дойде за 400 лв крайна цена с ДДС през Албента ,като по украинските сайтове го гледах същия за 300-350. Естествено на тях им правят някаква отстъпка отделно търгуват и с ДДС-то.Аз като платя мито и ДДС и се обезсмисля всичко.За частите на западните машини стоят нещата по друг начин ,защото там всичко си заслужава и мито и ДДС ако ще и клизма да ти правят. Ако за един списък с 10 части оновни - говорим за лагери, бутони по джойстика(90 лв във варекс - 10 лв в украйна) , филтри въздушни (специален няма заместител освен оригинален 400 лв във варекс - 90 в украйна оригинал) , втулки селенови и тампони. Абе неща ,които ще ти трябват за жътвата и за тия 10 образно казано неща тук ще ти цъфне фактура от 2500 лева ,то от украйна и след мита и всичко останало ще са пак 500-600 лв. За частите за МТЗ-тата го правя и на пук на българските търговци като всеки път когато имам възможност и продават разни китайски ментета във фейсбук им пиша какво продават. Крайно време е да започнат да продават оригинални части ,а не боклуци.

    • vovka
      vovka коментира
      Редактиране на коментар
      Според няколко дневното ми проучване части за клас са горе доле едни цени.Разликата е около 20 процента,и то за някои неща.

  • Аз докато съм се сетил да питам-тия Nortec и други руски гуми вършат ли работа-за предни говоря?Чух мнение че се цепели на първата година-колко е вярно хабер си найн.Нашите са дънлоп,но е много нацепена и грайфера е за лъзгане...Хич,ама хич не искам да купуваме,и много се надявам да изкарат няколко години /дали?/ Като гледам как се сменят,даже ме е страх да видя колко пари са...

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      На Ленчето едната предна е Нортек, другата е друга, пак руска.
      И двете са почти нови, но на години са на поне 3-4. Другата е малко наядена, но Нортека не е мръднал. По снимките в темата се вижда.
      Ако искаш мога да ти я снимам специално.
      За мен са си добри гуми, без да мога да дам напълно компетентно мнение, просто това видях.

  • Ако не забравиш-снимай по-старата,дали са тръгнали малки пукнатини,като 15-ките руски на четири тонните ремаркета....Друг въпрос-тия руските с вътрешна ли са или не?

    Коментар


    • htz180
      htz180 коментира
      Редактиране на коментар
      Почти всички руски са с вътрешни.Eдин колега от селото ми купи предни гуми 24 цола на трактор New Holland , за една година се нацепиха странично на всеки грайфер. Аз карам все още с оригиналните трелеборг на 5 години вече ,който също започнаха да се цепят и се наложи да сложа вътрешни. На комбайна съв с Днепрошина ,като съм много доволен. На Т-то съм Кама сащо са отлични. На ремаркетата имам и 12x16 нортек и кама. Купувани са заедно ,нортека не издържа цепи се странично. Купих и едни Forward също се сцепиха странично - едноосно ремарке тип лодка го товорая с 5.5 тона зърно. Тествам ги стабилно.Камата няма проблеми.Всички са 10 платови. Това са поне моите наблюдения. Вида правеха отлични гуми ,като на МТЗ-то са вече на 8-9 години и няма нацепено ,но там са налжи завода да бъде откраднат и приключен набързо

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X