Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети за изработка на тракторна тежест от бетон

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Как ще балансираш машината? То не е само да слагаш тук и там. Тето разбива кръста с това си тегло, какво остава за 2т отгоре.

    Коментар


    • #32
      Кръста се разбива от тежък навесен инвентар,ако инвентара е прикачен го няма този проблем.
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #33
        Кое е това Си тегло на Т-то ? Щото по книга тежеста трябва да е винаги там.Смисъл ,не е като да съм решил аз ,че му трябват едни 1,5 тона отзад ,а така го дават по каталог ,че трябва да се кара. Кръста се разбива от 30 години каране по текезесарски без гресиране.Ще снимам , когато започна да я правя и я монтирам тежеста. Ако кача снимката на отлятите бетонни тежести от вътрешната страна на джантите на Болгара (по 250 кг всяка) ,колегата FiveFinger ще ме анатемоса

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от FiveFinger Преглед на мнение
          Как ще балансираш машината? То не е само да слагаш тук и там. Тето разбива кръста с това си тегло, какво остава за 2т отгоре.
          Доколкото разбирам има и други варианти за утежняване на задницата - гумите на Т150 са доволно обемисти, всяка от тях като гледам би могла да побере поне по 200л. вода или антифриз (а може и повече). Ако се напълнят само двете задни гуми, това е поне 400кг. Добавяне на още толкова тежести на подходящо място, и би трябвало да има ефект.
          -Чем занимаетесь по жизни?
          -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от htz180 Преглед на мнение
            . Ако кача снимката на отлятите бетонни тежести от вътрешната страна на джантите на Болгара (по 250 кг всяка) ,колегата FiveFinger ще ме анатемоса
            Хаха, ти май имаше такава снимка в темата за Болгара... Жалко, че още не си я довършил.
            Иначе да, може би от техническа гледна точка най-правилно е баластът да е по гумите/джантите. Дали вода, бетони, чугуни - творчески подход... Тия кръстове дето ги говорите, все пак са смятани с някакви числа. Там на навеса колко му даваха, пет тона ли беше? При разумна експлоатация и с грижи на добър стопанин не би трябвало да е някаква драма... Ся, десетки години експлоатация при различни чорбаджии сигурно не му се отразява добре.
            Извън темата.
            Харковският тракторен съществува ли още с някакво производство? Правеха криво-ляво последните години по хиляда бройки, ама май самите украинци се пробваха да го ликвидират по едно време.

            ВВ 

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение

              Харковският тракторен съществува ли още с някакво производство? Правеха криво-ляво последните години по хиляда бройки, ама май самите украинци се пробваха да го ликвидират по едно време.

              ВВ
              Работи си
              http://xtz.ua/ru/
              יעבור
              «И това ще мине»

              Коментар


              • #37
                Новото Т е с 450кг тежести на задните джанти.
                https://www.youtube.com/watch?v=KkHNsD5PVIE
                Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от htz180 Преглед на мнение
                  Кое е това Си тегло на Т-то ? Щото по книга тежеста трябва да е винаги там.Смисъл ,не е като да съм решил аз ,че му трябват едни 1,5 тона отзад ,а така го дават по каталог ,че трябва да се кара. Кръста се разбива от 30 години каране по текезесарски без гресиране.Ще снимам , когато започна да я правя и я монтирам тежеста. Ако кача снимката на отлятите бетонни тежести от вътрешната страна на джантите на Болгара (по 250 кг всяка) ,колегата FiveFinger ще ме анатемоса
                  ааа, няма ,няма Гледал съм ти темите, мераклия си.Ама пак, помисли го. С бетон има смисъл на задният мост. Ама отпред, ще прилича ка квазимодо.

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                    Работи си
                    http://xtz.ua/ru/
                    Е нека работи, дано да го опазят, 90 години история са това... Макар че оше като ликвидираха "Серп и молот" стана ясно накъде отиват нещата.
                    Горе покрай клипчето в тубата излезе и нещо друго, че се сетих че съм го срещал по новините. Бившият "Брянски Арсенал" /всъщност не знам дали е бивши/ станал Брянски Тракторен и освен разните му там грейдери и другите работи започнали лицензно производство на пълната гама ХТЗ... Разбира се, в тясно сътрудничество с ЯМЗ и ориентация към местния пазар и Казахстан.
                    Съвсем нормално е и един трактор след като се предлага с двигатели с мощност между 180 и 250 к.с. да са му предвидени фабрично съответните тежести. Основна цел си остава все пак увеличаване на производителността. Точно към това се стреми и нашия колега пуснал темата.
                    А и в Харков са го играли тоя номер още преди десетилетия. Когато преминават от производство на ДТ-54 към Т-74 - има някои подобрения, но същественото е новият мотор СМД, 20 коня нагоре и съответните допълнителни тежести отпред и отдолу на муцуната. Тъй или иначе, стандартно се предвижда да се работи с по-нови, по-тежки и по-производителни машини.

                    Коментар


                    • #40
                      Всъщност историята с БТЗ брямски тракторен завод и харсковски тракторен завод е малко по-различна и неясна така или иначе и напосинато по-долу е от това, което съм прочел и превел от руските форуми.Колкото е вярно и колко е изгубено при превода в гугъл преводач не се знае. Когато започна войната в източна украйна , Русия наложи санкции на украйна ,които включваха и износа на двигатели ЯМЗ и въобще руски части и технологии към ХТЗ в Украйна. Украинците явно им помогнаха и отвън защото новите ХТЗ 243 са доста добре направени включително и от към кабина ,което е учудващо и ги има с 3-4 варианта двигатели , ЯМЗ-536 , ЯМЗ-238М2-53 ,ММЗ Д-262.2S2 което си е Д262 последната му версия както и FPT-Iveco N67 ENT което е най-интересното ,защото докато конфликта в Крим беше във вихъра си , FPT бе единствената обявена опцция като двигатели на новите ХТЗ-та ,съответно пък руснаците започнаха да правят ХТЗ-то по лиценз в БТЗ по същите опасения ако може да се каже. И едните и другите се опитаха явно да си запазят производствата при най-лошия сценарии ,пълна изолация на Украйна от Руска страна ,което изобщо не знам дали е възможно на практика и в крайна сметка си продължиха и работата с рускитед вигатели ХТЗ освен с Фиат/ивеко двигателя,който е за износ. Има иначе от новите ХТЗ-243 вече 5-6 в България и поне с хората ,с които съм си писал са поволни от машините . Нито един елемент не е същия като на старите Т-та. Деференциали , скорости ,рмата ,хидравлични помпи и прочие. Всичко е доста доста по-добро и качествено. Даже съм мислил и за нов ХТЗ-243 ,но не сме на този етап още. Що се отнася до руското пък тракторно производство - Кировец просто не ги виждам какво правят и навярно са в някаква мозъчна смърт характерна за цялата русия. На Агритехника в Германия имаше изложен последния Кировец К7 , с LED табло и доста добра кабина.То и самият трактор на външен вид е доста добре ,но качеството на изработката..... Пластмасовите капаци бяха дебели около 3-4 мм от пластмаса ,а не фибростъкло ,като го натиснеш с пръст се огъва 20 санта , всяка една машина ,която погледнах там било то китайските солис или беларус например калниците и капаците им са изпълнени от фибростъкло.Дребни неща може би ,но говори за цялостното качество на изработката и за спестяването на материали. Ростелмаш са тези които държат големия коз и ще залеят руския пазар ,както и българския както и много пазари съвсем скоро ,след като купиха Върсайтайл които са канадска компания ,държаща в един момент 80% от пазарния дял на северна америка при шарнирно чупещите се трактори ,тъй като техника са наистина наистина добри. Та ростелмаш ги погълна , взе последната им разработка Versatile 2375 , прекръстиха го на Ростелмаш РСМ2375 и започнаха да го произвеждат в Русия. И на руснаците това им е достатъчно и го купуват вече ,а то като трактор ,технология и качество си е канадско. След няколко години ще си каже как са руските сглобки ,но като се има предвид ,че в Русия се сглобяват Тукано и 8-ма серия на JD ,то не би трябвало да има какъвто и да е проблем. Тоест в цялостната бъдеща картинка ХТЗ имат солиден трактор под формата на ХТЗ 243- в диапазона 170-250 коня ,но при големите коне над 300 не виждам как Кировец ще се конкурира с пъти по-качествения Ростелмаш/ върсатайл.

                      Коментар


                      • #41
                        Колко струва едно чисто ново ХТЗ-243? Скоростната кутия има ли подобрения или си е същата? Би ми било любопитно да направя едно пробно каране на такъв трактор.
                        Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                        Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                        Коментар


                        • #42
                          Ето малко за новото ХТЗ.


                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от htz180 Преглед на мнение
                            . Що се отнася до руското пък тракторно производство - Кировец просто не ги виждам какво правят и навярно са в някаква мозъчна смърт характерна за цялата русия. На Агритехника в Германия имаше изложен последния Кировец К7 , с LED табло и доста добра кабина.То и самият трактор на външен вид е доста добре ,но качеството на изработката..... Пластмасовите капаци бяха дебели около 3-4 мм от пластмаса ,а не фибростъкло ,като го натиснеш с пръст се огъва 20 санта , всяка една машина ,която погледнах там било то китайските солис или беларус например калниците и капаците им са изпълнени от фибростъкло.Дребни неща може би ,но говори за цялостното качество на изработката и за спестяването на материали. Ростелмаш са тези които държат големия коз и ще залеят руския пазар ,както и българския както и много пазари съвсем скоро ,след като купиха Върсайтайл които са канадска компания ,държаща в един момент 80% от пазарния дял на северна америка при шарнирно чупещите се трактори ,тъй като техника са наистина наистина добри. Та ростелмаш ги погълна , взе последната им разработка Versatile 2375 , прекръстиха го на Ростелмаш РСМ2375 и започнаха да го произвеждат в Русия. И на руснаците това им е достатъчно и го купуват вече ,а то като трактор ,технология и качество си е канадско. След няколко години ще си каже как са руските сглобки ,но като се има предвид ,че в Русия се сглобяват Тукано и 8-ма серия на JD ,то не би трябвало да има какъвто и да е проблем. Тоест в цялостната бъдеща картинка ХТЗ имат солиден трактор под формата на ХТЗ 243- в диапазона 170-250 коня ,но при големите коне над 300 не виждам как Кировец ще се конкурира с пъти по-качествения Ростелмаш/ върсатайл.
                            Спокойно, Кировец не ги мисли. Писал съм го някъде по темите, там нещата отдавна отдавна са на доизживяване /май вече 20 години/, просто се ползва старата слава на марката като трактор. Разните N-ски заводи знайни и незнайни правят по нещо дребносерийно и това е. Мозъчната смърт е на друго място.
                            За РСМ, също бях писал някъде напред - за Бюлерите дето ги внесоха в България /имаш ли инфо от някой ползвател на такъв?/, даже бях качвал и снимки от разтоварването на пристанище Свищов.
                            В Русия и съседния Казахстан пазарът е голям и поема всичко, а си имат и държавна политика за подпомагане и кредитиране на СС производство. Който иска да продава машини там - прави завод за производство, така казва чичко Путин. Няма Клас, няма Джон, всички са равни. Във все съшия Брянск даже направили и комбайнов завод - за Палесие, нищо че са дружки с Лукашенко. А за Беларуси сигурно имат десетина завода за производство. От нас като пазар изобщо не се интересуват, това че имаме няколко търговеца които се опитват да продават нещо тяхно тук е друг въпрос.
                            ХТЗ, хубаво че съществува, ама с 4-5 бройки тук и там, няма как да стане. Ивеко добре, даже супер, по едно време и с Волво бяха сключили договор за двигатели, ама не знам докъде я докараха... На Запад нямат никакъв шанс, само на Изток, ама там вече казах кой решава. Ако могат да си оправят техния пазар и да си го държат, това е. Мостовете какви са? По едно време бяха почнали с китайски, после май пак се върнаха на лозовските...

                            Коментар


                            • htz180
                              htz180 коментира
                              Редактиране на коментар
                              То тва със заводите не е само в Русия ,а във всяка разумно мислеща страна. САЩ поставиха същите условия на Кубота и Клаас ,като кубота изгради завода и в момента в класа до 100 к.с е на първо място по продажби в щатите. Завода на Клаас пък е един от най-големите в щатите ,а завода Идеал на Фенд започна производството на фендовете. Турция също е пример за такава политика. Не са го измислили братушките това. Беларуса впрочем завърши завода си в Турция и започва производство и там за да продава и в турция и в близкия изток.Мостовете не знам китайски ли са ,не знам и от значение ли е при положение ,че на JD повечето предни мостове идват от завода им в Китай както и почето от компонентите по двигателите им

                          • #44
                            Никой не е казал че братушките са измислили нещо. Аз поне не го казвам. Ама е факт че си провеждат политиката, насочена към вътрешния пазар. Оттам нататък всеки да си приказва и да си мисли каквото си иска.
                            Мостовете са от значение - да. както е и от значение дали имаш собствената база за двигатели и т.н. и другите работи. Така както е и при МТЗ например.
                            Щото няма как да има ЯМЗ за ХТЗ, при положение че от там ще излизат Гвоздики с ЯМЗ и ще отиват на югоизток.

                            П.п. Да де. Преди 40 години бай Тошо пусна Клас в България с някои идеи, както и с идеята да има тук завод за рулон преси. Само че другарите от СИВ не го допуснаха това нещо. Щото Форшрит нямаше да устоят на конкуренцията например, башка другите фактори. Но сме извън темата, както казах и нагоре.

                            П.п.п. А за Беларус знаеш ли че преди 15-ина или 20 години имаше идеи за производство в България, даже за нов завод /не в Карлово/, даже май имаше и серия сглобени тук? Като не само за нашия пазар, ами и за на юг? Естествено, нищо не стана, ама пък тука дойдоха Арматрак /Турция/ и Пронар например - полски Беларус боядисан в синьо и после хората като взеха да ги искат червени, идваха и червени, хаха.
                            Последно редактирано от jordanov sv; 01-01-20, 20:40.

                            Коментар


                            • #45
                              Тежеста тези дни я почвам. Предната тежест може би наистина не е разумно да я има както повечето писахте и няма да правя нищо там.
                              Задната тъй като не искам да махам валовете ще я направя Г-образна като отзад ще легне на столчета хванати на технологичните отвори на рамата ,а отпред ще се притяга към скобите и столчетата на валовете.Отгоре ще има 4 куки бетонирани и заварени за армировката вътре. Бетона ще е с метални и полипропиленови фибри. Полипропиленовите ок навсякъде ги има ,металните фибри трябва да изясня от къде мога да ги намеря. Идеята е ,че спестяват армировката почти напълно или поне такава ми е информацията. Столчетата се налагат поради конструкцията на Т-то и факта ,че хидроцилиндъра на навеса при напълно вдигане на навеса застава над линията ,на която ще са столчетата.


                              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:GOPR3705.JPG Прегледи:0 Размер:728.2 КБ ID:6543004

                              Въпросната форма ,като най-слабото място според мен е при контакта с първия вал и се надявам скосяването и армировката да са достатъчни за да не се сдобия с два броя тежести
                              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:GOPR3706.JPG Прегледи:0 Размер:466.2 КБ ID:6543005

                              Тези колела ни ги дадоха на цената на скрап и чакаме и още няколко и ще влизат вътре в бетона.За уякчаване
                              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:GOPR3727.JPG Прегледи:0 Размер:105.0 КБ ID:6543006

                              Технологичните отвори където ще лежат столчетата:

                              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:GOPR3707.JPG Прегледи:0 Размер:489.6 КБ ID:6543007

                              Така или иначе няма да правя нова тема и ще публикувам тук и монтирането на новия ауспух от ХТЗ-243 ,тъй като този сега го заварям всяка година поради твърде късата мека връзка ,а не искам и да го преправям защото е напълно безполезен и когато ора през нощта се чувам в радиус на 4-5 километра.....

                              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:GOPR3709.JPG Прегледи:0 Размер:335.4 КБ ID:6543008

                              По вксяко едно време мога да закача временно тези тежести 600 кг отред на Т-то и да видим какво ще стане. Най-много да го скъсам на две

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:GOPR3697.JPG
Прегледи:414
Размер:467.1 КБ
ID:6543009

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X