Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети за изработка на тракторна тежест от бетон

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    С големия двигател и големи гуми мостовете ще започнат да стачкуват.
    По-добрия избор според мен е К-700 щом искаш такава мощност.

    Но все пак-работим с това което имаме.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #17
      Мостовете са идентични на тези с R24 и R26 гуми. Дори сега може да си поръчаш ново с които от двата вида гуми го искаш. Бордовите и диференциалите са едни.

      Коментар


      • #18
        С големите гуми значително ще намалиш процента на буксуване, и ще увеличиш теглителната сила. Тука в нашия край (Хасково) едни колеги го правиха това упражнение преди около десетина години. При нормално време орът с 6 корпуса (прикачен плуг раломекс), като е кално с 5. С 238 мотори са, тежести от пред нямат (само от зад), ама пълнят гумите с вода. От време на време сменят по някой чарк по трансмисията, ама за тях е нормално . Щом ще сменяш гумите, можеш да вдигнеш налягането в кутията до към 11-12

        Коментар


        • #19
          А по варианта с двойни гуми мислено ли е?

          Коментар


          • htz180
            htz180 коментира
            Редактиране на коментар
            Варинта с двойни гуми също съм го мислил ,даже имашеи обява в трактор бг и звънях на хората ,продаваха самоделни фланци си бяха направили за сдвояване на гумите и продаваха два трактора със сдвоени гуми и два комплекта пълни . Та звънях им ,казаха след седмица да им звънна ,тогава си строших първия CAT телефон ,и им изгубих номера ,а после и обявата вече я нямаше та какво стана там не ми е ясно ,но уви вече не ги намирам в нета. Иначе в украйна ги има фланците оригиналните и скобите и не са кой знае колко скъпи и има кой да ми ги внесе, но проблемите там са следните:

            сдвоени гуми за дисковата ми брана 5,5 метра ще са идеални ,от една страна заради повишеното сцепление от друга заради разпределението на теглото върху почвата ,същото важи и при компакотора ми ,който е 5 метров. При плуга обаче няма как да са ми от полза ,тъй като ора в бразадата ,а не извън нея и дясните сдвоени гуми трябва да се свалят. Американците като практика свалят тези ,които ще са в браздата и оставят лявата част на трактора със сдвоени гуми (повечето сткари американски плугове са десни плугове необръщачи както са и повечете турски та затова и става сравнението) и орат със двойни гуми само отляво.На пръв поглед точно гумите извън браздата са тези ,които боксуват повече и сдвояването им би трябвало да има положителен ефект ,но когато трактора е във браздатата и браздата е хубава и дълбока наклона на трактора е такъв ,че сдвоените леви гуми са почти във въздуха. Та за оран не ми биха били полезни ,но за останалите операции твърдо съм за. Въпрос на пари е всичко. През 2020-та ще му сменя ауспуха с този на ХТЗ 17221 / ХТЗ 243 и ще му направя баластитет от бетон и двигателя ще се смени. Двойните гуми ще останат живот и здраве за по-нататък като същото важи и за R26-цата ,тъй като имам още година-две докато износя напълно R24-ките. А трактора работи 1000 дка доста операции и с компактори и с браната , ще сея и втори култури ,та декари му се насъбират ,но на година разходите ми за поддръжка са под 1000 лева. Не смятам да се самофиларам скоро купувайки западен дарак за 1000 дка ,на който ремонта на скоростите ще ми струва 20 000 лева е така да ги дам на някоя фирмичка за рециклирана кутия. Тва го казвам ,за тези които се чудят защо изобщо си правя тия гимнастики с Т-то.

        • #20
          Ето и един пример за оран със сдвоени гуми :

          Коментар


          • #21
            Да, точно при оранта не ми беше ясно какво ще се прави... Американците са доказано прагматични хора и при тях има какво да се види.
            Втори култури, какви са идеите? какви и след какво?

            П.п. Изгледах и аз малко клипове. Верно, че смело практикуват оран с единична и двойна от другата страна.
            Последно редактирано от jordanov sv; 25-12-19, 17:04.

            Коментар


            • #22
              След ечемик и пшеница ще сея сорго. И може би соя ,но тя е проблемна ако няма валежи и ще е само за проба.

              Коментар


              • #23
                При мен сяха грах. След жътва беше доста сухо, но малко по малко изникна, и до есента полето се покри добре със зеленина. Бобовите култури са за предпочитане, заради обогатяването с азот на почвата.
                Но според условията, навсякъде е различно
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #24
                  Правилно е така. После, предполагам - заораване и зелено торене.
                  Соргото и то си има предимства, според ситуацията.

                  Коментар


                  • #25
                    Виж в Украйна какво могат да ти предложат за мостовете като блокировка. Така ще си решиш проблемите. Повече тежести и т.н само и единствено ще ти товарят рамата. Едно друсане в полето и да не стане да го прибираш на две части.
                    премисли го пак.

                    Коментар


                    • #26
                      Фабрично Т-150К е със автоматична блокировка на двата дифа,която работи на първите 500дк.Блокирането е със дискове подобно на ЛСД,за кратко време износват касетата аксиално и остава прост усилен диф.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #27
                        Ами не съм съгласен с написаното по-горе и от двамата в отделни части. Самоблокирането на диференциалите поне при мен работи вече 9 години е трактора при мен оре по 500 дка на година. Гумите се въртят с еднаква скорост и отляво и отдясно и в нито един момент не виждам да има разлика в периферната скорост на ляво и дясно колело. В много рядки случаи съм виждал как за секунда две колелото задното извън браздата започва да приплъзва повече ,но веднага се вижда как зацепва блокировката и се изравнява скороста с това колело ,което е в браздата.Въпроса за тежестите не е за това дали диференциала работи или не ,а ,че предния мост е тежък и следата в стърнището е перфектна само от стъпката на грайфера ,докато задния мост е лек и се върти като на 318-ка БМВ задницата в ръцете на тинейджър. Сложихме 600 кг металните тежести и веднага задницата намали преплъзването и започна да прави отпечатък почти като на предния мост ,но пак когато е кално ,стъпката на предния мост е отпечатък на грайфера в почвата ,докато стъпката на задния мост е същия отпечатък вече видимо откъснат от почвата- самата рибена кост вече я откъсва и замазва. Със добавяне на още тегло съм сигурен ,че нещата ще се оправят ,защото в момента при 1 атмосфера предните гуми изгледжат по един начин ,задните видимо са къде къде по-разтоварени.

                        Коментар


                        • #28
                          Що не сложиш предни трежести от Балерус 952? 450кг са на плочи.

                          Коментар


                          • Кольо
                            Кольо коментира
                            Редактиране на коментар
                            Щото не четеш
                            Каза се вече няколко пъти, че не му се дават безбожни пари за чугунени тежести.

                        • #29
                          Дааа, при тракторите повечето тежест е в плюс, за разлика от коли и камиони.
                          Същото важи и за почвообработващия инвентар.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #30
                            Тежестите при Т-то не могат ли да се сложат в джантите? там няма ли да е по-добре? ако са 26 цола може и да има малко място, е няма да е 900кила...
                            -Чем занимаетесь по жизни?
                            -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X