Има си. Половината имат даже по две задни. А има едно шведско безкуполно недоразумение St - 103, той има двама механич-водачи - един за напред и радиста за назад. Превключва се цялата СК.
Много лошо става като се обърне. Всичко отгоре на купола се чупи. Там има зенитна картечница, термовизор, Луна, димки ... Екипажа напуска през десантния люк на пода. После бързо и убедено се псува а после според ситуацията. Някой копае, някой тегли, някой вдига ... Ако е на война и стрелят и е в отстъпление, се вадят затворите на оръдието и картечниците, радиостанциите се разстрелват с по половин пълнител, автоматиката на пожарогасителите се изключва и се слага взривпакет на останалите снаряди или под люлката на оръдието ако са се свършили. Вземат си автомата и гранатите и се измъкват към свойте. По правило в тая работа им помага десанта който е с тях. Ако е останал.
Като пак подхванахте танкове, да продължим с викторината. За какво служи цилиндърът, намиращ се насред оръдието на повечето танкове и на някои самоходни оръдия? Няма да споменавам името му, защото говори за предназначението.
Ми цилиндъра е за да поеме голяма част от изгорелите газове при изстрел щото иначе за около минута щеше да остава бая пушек около тнка който пречи на прицелването.
единственото което става е да изтекат акумулаторите и малко гориво,в един случай се изкриви лафета на НСВТ-то и нищо повече,а за въпроса на Обера засега и аз ще се въздържа
Саше, на пръв поглед има някакава логика, обаче не е това. Този цилиндър даже прави повече пушек пред танка.
Официалната версия за произхода на думата е, че когато англичаните са направили първите танкове да пробият немските заграждения и да издържат на картечниците са разчитали на секретната им доставка за сглобяване до фронта. Понеже бронираните камиони от онава време не са имали вид на съвременен БТР, корпусът на първите безкуполни танкове не е приличал на нищо познато и за да няма излишни погледи по товарните платформи на влаковете са изписвали на тях Tank (т.е. резервоар), за да е банално. Така са ги водили и по товарителниците. Докато им сложат веригиге и оръдията, името навлязло в употреба и така си останало.
през първата световна воина за скрито предвижване на танковете са били скрити в огромни бъчви.немските разузнавачи са казвали че нямат военна техника техника,а само бъчви.
урок по англииски tanck-танк-бъчва(резервоар)
Аз пък ще кажа...
Устройството представлява обем, който се запълва от газове, но
ПОСОКАТА МУ Е ТАКАВА, ЧЕ ПОСЛЕ ГИ ИЗХВЪРЛЯ през дулото и повлича и останалите... Казва се...
Стефане, ти или си бил наистина в бойна част или много четеш, алгоритъма който описваш е перфектен...В БАН такива ли сте се събрали!?
Samurai ти не се включвай !!!
Бъчва е barrel, а резервоар се пише tank. Как ще го поберат в бъчви това нещо и защо, като видът тогава не е говорил нищо на никого, освен на проектантите му?
На френски е char - съкратнено от колесница; на жабарски е carrarmato - въоръжена кола (англиийското car; на италиански кола е macchina или automobile); на швабски е panzer - броня. На повечето други езици си е останало "танк".
Коментар