След като миналата година обиколих и притегнах и смених повечето болтове по навесната система ми направи впечатление че капачето на силоотводния вал се държеше на 2 от 5 болта и двата бяха хлабави.Имаше някакъв теч на масло,но беше съвсем незначителен.Смених болтовете,натегнах капачето,но след това вала почти спря да работи,лоста се задейства безпроблемно и на място и в движение но оборотите му са много ниски.Ползвам го с пръскачка с вентилатор и преди "ремонта" работеше нормално,след него дюзите едва пикаят,а вентилатора се върти все едно че можеш да го спреш с ръка.Въпроса ми е как се регулира включването на вала и има ли нещо,което трябва да се подмени,до колкото разбрах се задейства с лентова спирачка.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Силоотводен вал на ТК80
Свий
X
-
От: Силоотводен вал на ТК80
До цилиндъра за навеса има една капачка. Махаш я, там има тва болта ( 17мм ключ по спомен), това те ти са спирачките на вала. Натегаш и се надвяваш да тръгне. Ако не се оправим от там - иска смяна на феродо и "аксесоари" на прасето на вала.
Коментар
-
От: Силоотводен вал на ТК80
Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнениеВъпроса ми е колко се натягат тези болтове?Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Силоотводен вал на ТК80
Първоначално публикуван от krumtenev Преглед на мнениеМоже и от хода на ръчката да се регулира вома (там се натягаше една пружина....)Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Силоотводен вал на ТК80
Регулировката се прави от там където каза колегата, но си е играчка и не става за 2 минути Може да отнеме часове. Когато бъркаш да затягаш шпилките, задължително завържи ключа за ръката си, защото ако го изпуснеш вътре, филма става голям!O898595418 - Митко
Коментар
-
От: Силоотводен вал на ТК80
Точно по твоя метод стана колега,първо пробвах като по книжка,но на втория по сериозен опит за включване лоста ми остана в ръката.Заварих лоста и подкарах по твоя метод,до колкото успях да усетя предния шестограм регулира спирачката,която спира силоотводния вал,а задния регулира спирачката,която го задейства.Сега включва много лесно и се усеща работата на пружината(не съм разглобявал,но предполагам че служи като сервоусилвател и фиксатор едновременно.Моя модел беше със шестограми,а се води ТК80,като го гледам и откъм скорости и оборудване явно е някакъв мелез между МТЗ и ТК правен през годините.На есен ще отворя да видя какво е положението със спирачките,предполагам че нищо хубаво няма да излезе и оттам.Благодаря на всички колеги за насоките
Коментар
-
От: Силоотводен вал на ТК80
Ако има тяга и не боксува,недей да пипаш нищо.Лентите са идиотоустойчиви и трябва да се постараеш доста за да ги скапеш.Става примерно със системно боксуване на балировачка или тикварка.Ако искаш дълга и безпроблемна работа на тоя възел,когато не ти трябва ВОМ-а,изключвай го от лоста до седалката за да не се въртят сателитите на планетарният механизъм.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Силоотводен вал на ТК80
Тяга има,върти помпа и вентилатор и не го усещам да боксува,но не мога да кажа със сигурност защото за пръв път работя с такъв инвентар.Това за лоста не го знаех и предния собственик също не го е знаел.Лентите последно са сменяни 99-та година,ако не направят проблем,няма да ги закачам.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар