Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скоростна кутия и диференциал на болгар

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Скоростна кутия и диференциал на болгар

    Ако е прекалено голям луфта ще вие и при подаване на газ.Диагнозата е хлабав пиньон,колкото и да не ти се ще-без отваряне няма да стане.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #32
      От: Скоростна кутия и диференциал на болгар

      Нали има пружинна шайба на вторичния вал/моя има/, да не би в нея да е проблема. Аз като затягах всичко беше добре, но под товар може пиньона да се прибира малко назад, не вярвам да е повече от няколко мм. Тоест аз сега като го отворя, тя шайбата ще държи пиньона натегнат, освен с щангата да натисна. Ако отворя пак дифа и видя гайката разхлабена, свалям го и всичко дето има резба ще го заваря.
      Колко да го стягам този вторичен вал, той едва се въртеше след като го стегнах, нали има конусни лагер по каталог му даваха не повече от 0.3мм луфт на вторичния вал. Аз много добре си спомням, че нямаше никакъв луфт след като стегнах, но тази пружинна шайба може да е объркала нещо.
      Последно редактирано от Schamane; 16-03-17, 19:51.

      Коментар


      • #33
        От: Скоростна кутия и диференциал на болгар

        Гайката на пиньона колко я стегна? (май си прекалил с натягането)

        Коментар


        • #34
          От: Скоростна кутия и диференциал на болгар

          http://mytraktor.by/Pages/Natjiagkpp.html

          Коментар


          • #35
            От: Скоростна кутия и диференциал на болгар

            Мерси Круме за информацията, днеска от едната страна на спирачката махнах по 1 пластина 0.2мм/намалих луфта/, пробвах го и пак си беше така, но започна да вие и като давам газ, освен това нямаше и инерция. После реших да видя пиньона, свалих капака и всичко изглеждаше добре. Накрая и с щангата напъвах нищо не мърда, само короната леко. Направо не знам дали да цепя през диференциала, за да стягам пиньона както пише. Аз се чудех да не би пиньона като го мерих 58мм да е останал малко по-назад, да речем 57.8 не знам практически какъв шум издава ако останал по-назад, ама трябва да го цепя за това упражнение да меря, да пробвам, ей луда работа.
            Последно редактирано от Schamane; 17-03-17, 19:14.

            Коментар


            • #36
              От: Скоростна кутия и диференциал на болгар

              Има малко развитие по нещата, кабини, мабини свалих всичо. Пиньона от едната страна е 58мм, а срещуположно 57.3мм, не е крив вала и пластините са точно, добавих 0.7мм от ляво и от двете страни стана 58мм. Идея си нямам защо има разлика, а лагерите са нови. Като видях това се сетих, че като го разглобявах пластините на пиньона бяха нечетен брои, но си помислих че съм загубил някоя, та ходих купувах 0.2мм да ги направя четен брои и изобщо не ми е идвало на акъла да меря пиньона от двете страни.
              Само не знам гарнитурата трябва ли да я смятам и какво да я правя. Ако смятаме гарнитурата трябва да го направя около 58.5, но никъде нищо не пише за гарнитурата и аз си го правя 58.0 пък кой знае.
              Не знам дали ще се оправи, но каквото и да става аз кабината повече няма да я сваля. Може би преди това боята е била гъста и заради това петното биваше, не мога да си го обясня, но дано се оправи.
              Последно редактирано от Schamane; 18-03-17, 15:45.

              Коментар


              • #37
                От: Скоростна кутия и диференциал на болгар

                Споделям за всички да не си блъскат главата като мене! Трактора все още е разглобен, защото имах проблем с корпуса на дифа и си купих чисто нов, оригинален, планети, комети, всичко е ново от стария ми диф и вземам само корпус. Цял ден не можех да му направя хлабината с пиньона, само дето не отрязах трактора с оксижена на две! Махнах капака на дифа, запалих трактора, блъснах 9-та и гледам короната се клати все едно няма лагери, двете части съм ги събрал както си е - на номера. Свалих целия диференциал и мерих от гърба на короната до корпуса на дифа имаше отклонение от почти 1.5мм спрямо срещуположните точки. Викам сигурно съм го набил накриво, пак разглобяване и този път нагрях короната за влезе правилно, блъскане, блъскане, блъскане и пак 1.5мм отклонение/все едно набита накриво/. Пак разглобяване на всичко, измерих периферията на която ляга короната/дебелината й/, имаше разлика в дебелината от горе-долу 1.5мм, не знам на струг ли са я правили, но когато са стъргали периферията за короната, тя не е била на съосие с перифериите оставени за лагер. Тоест може би са я струговали без да сложат на център отреща и се е изметнало. Като се закачи на два центъра, короната освен че се мятка настрани, успява дори да подскача с няколко десети.
                За щастие ми замениха корпуса с друг, няма нужда да казвам, че направо на струга го сложих. Той също се мятка настрани, но много малко и го монтирах на трактора, пък да видим какво ще стане!!
                Последно редактирано от Schamane; 22-03-17, 19:03.

                Коментар


                • #38
                  От: Скоростна кутия и диференциал на болгар

                  Бахти,голям карък.Но така ще е,над 90% от карантиите за МТЗ са китайци.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Скоростна кутия и диференциал на болгар

                    Аз затова по рано казах .... в България е пълно с ментета за МТЗ (аз купувам от три магазина в който съм сигурен че има само оригинални части)

                    Коментар


                    • #40
                      От: Скоростна кутия и диференциал на болгар

                      Че то друго да се продава на пазара освен ментета.Търговците се заиграват с тях заради цените и правят по един каскет пари на месец,а страда купувача и той винаги е от страната на булката.Каквото и да купиш първо го ремонтираш после го експлоатираш.Нагледен е примера с колегата.На него му се налага да работи,а той се занимава да окачествява детайли.Е дано вече му потръгне с ремонтите.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X