Здравейте и весели празници.
Тази година счупих зъб на една предавка и наскоро свалих кутия, за първи път я отварям. Общо взето мисля да сменя 3-4 зъбни колела, всички лагери, бронзовите втулки на кухия вал, поне за сега така ги виждам нещата. Проблема е че голяма част от циментация на пиньона я няма, има доста шупли, а след като го измих единия зъб има пукнатина по външния край, която не знам дали е дълбока, но е грехота да го сложа същия. Не съм правил никога ремонт на диференциал, не съм регулирал, даже да си кажа не съм виждал разглобен, нямам и техническа документация. Трябва да сменя и короната, защото само пиньона според мен е лоша идея, предполагам ще започне много да вие? За кутията знам 58мм на пиньона, може и за кутията някой съвет да дадете че да не отварям пак, но за диференциала направо съм в мъгла, лесно ли се сваля короната, някакви чалъми има ли да се свали без да се разбутват хлабините ? Общо взето всякакви съвети ще са ми от полза

Коментар