Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преход Мартен - Добрич

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Преход Мартен - Добрич

    Такаааа ,
    Изненада е и за мен , че темата не е в коша.
    Изглежда има голям интерес .

    За прехода - мина повече от добре , без никакви аварии по пътя . Без фрапиращи проблеми - скоба на една от тръбите на турбото се разхлабила и ошашави водача .
    След малко работа под дъжда :
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161006_123449.jpg
Прегледи:1
Размер:31.7 КБ
ID:5730517И после пак .
    Почти през цялото време валеше.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161006_123449.jpg
Прегледи:1
Размер:31.7 КБ
ID:5730517Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161006_123606.jpg
Прегледи:1
Размер:44.4 КБ
ID:5730518Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161006_144819.jpg
Прегледи:1
Размер:96.2 КБ
ID:5730519Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161006_144840.jpg
Прегледи:1
Размер:76.7 КБ
ID:5730520
    За съжаление нямах възможност да снимам отстрани и отпред.
    Важното е , че всичко мина по "Вода" .
    На разклона , до депото и още нататък около2-3 км , случихме слаб трафик и минахме бързо .
    Всичко свършва добре ако не завършва лошо .
    Благодаря на всички колеги.

    Коментар


    • #17
      От: Преход Мартен - Добрич

      Със здраве да си го ползвате.Малко капризни,но здрави.

      Коментар


      • #18
        От: Преход Мартен - Добрич

        Та да разровим въглените в огнището .
        Както споменах по-горе , тракторчето е нововтораупотреба.
        Стояло си е 4 години и е чакало мен.
        Е да де ама 4 години плаж ....
        Проблема е мръсен резервоар .Отлагания. Има някаква гняс , зелена, вътре .Като пластелин със масло.Не се разлага с бензин.
        5 пъти ми угасна за един ден , обезвъздушаване , помпене , палене на пусто...
        И всеки път по трудно пали.
        Смъкнах резервоара , промих го на пароструйка + обезмаслител.
        Балакане два часа .
        Промиване на системата от сондата до помпите ...
        За сега няма ядове - пере здраво пущината (да не му е уроки) .
        Притеснява ме факта (въпреки многото горивни филтри) , че зелената гадост все още е вътре .
        Извадих сондите и датчика - от там знам.

        Питането ми е какво да сложа вътре (то сега като питам , и като помисля ....)
        Та да разкара зеленото нещо (Ми не знам какво е) .
        Няква "руска магия" ли ...или да се надявам новата нафта и обилното разклащане по време на експлоатация да окажат своя дан.
        Съвети?

        Коментар


        • #19
          От: Преход Мартен - Добрич

          Зелената гадост със сигурност е от биодизел(рапичен екстракт),който се е утаил и лепне гадно.Пробвай с по-сериозен разтворител-кореселин,ацетон,но предварително провери да не е активен и към пластмасата на резервоара.Инак другият вариянт е да не оставяш резервоара със по-малко от 1/3 гориво,намалее ли започва да смуче всички гадости от дъното.
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #20
            От: Преход Мартен - Добрич

            То вече гадости по дъното няма ,
            Те дето бяха си изтекоха с последните 20 литра нафта .
            После както споменах имаше и още интервенции.
            Та ако е останало е по стените. А по принцип аз си държа колите(машините ) винаги пълни до горе (стар навик като зареждах на ведомствена).

            Коментар


            • #21
              От: Преход Мартен - Добрич

              И пак да рева ....
              За сега от гориво - проблем няма .
              То чудесията си показа болежките една по една .
              То не бяха клапани на СК , гуми скапани от стоене , нацепени маркучи на горивопроводи , задръстени резервоари (пак от стоене) .
              Разправии с плуга (пак новтораупотреба) , настройки на плуга и т.н.

              Та оправи се машината , плуга и аз накрая му хванах цаката - тръгна работата.
              Една нива опуках , втора опуках, третата - вече съм експерт по наместване и регулиране на плуг .
              Ама тая последната ми взе акъла - за 4 обиколки за по 300м накъсах 10 бушона и приключих деня предварително .

              Сега питанката е към старите копачи :
              Ко се прави - някакъв корав продълбочител да извади камъните отгоре и откъде да го взема под наем ?
              Или варианта да си купувам три пъти по-скъп плуг с "постоянна" защита ?
              Или някакъв трети вариант дето не се сещам ?
              Благодаря предварително.

              Коментар


              • #22
                От: Преход Мартен - Добрич

                Аз също "страдам" с бушонната защита на моя плуг - Квернеланд VD100. Май решението е нон стоп, че с нашите "хубави" планински райони и почви е направо приключение. Един болт 10.9 е от порядъка на 6лв+2лв гайка. Имал съм случай от много твърда земя да гърми бушон и те така за 90дка блок, около 10+ болта. Има една поговорка - не питай старило, питай патило. Те хората ми казваха - взимай активна защитна, иначе ще " ревеш", то хубаво ама кой да чуе.

                Коментар


                • #23
                  От: Преход Мартен - Добрич

                  А мислили ли сте за разпробиване на по-голям отвори минаване на по нисък клас болтове, които се късат при същото усилие, просто трябва да се сметне дали е икономически изгодно. И другото е че болтовете работят на срязване, т.е. не ви трябват гайки 10.9. Те само държат болта да не падне.

                  Изпратено от моят P8_Energy_mini с помощта на Tapatalk
                  Кольо Динев

                  Коментар


                  • #24
                    От: Преход Мартен - Добрич

                    Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
                    А мислили ли сте за разпробиване на по-голям отвори минаване на по нисък клас болтове, които се късат при същото усилие, просто трябва да се сметне дали е икономически изгодно. И другото е че болтовете работят на срязване, т.е. не ви трябват гайки 10.9. Те само държат болта да не падне.

                    Изпратено от моят P8_Energy_mini с помощта на Tapatalk
                    А мислили ли сте за болт 12.8 ?
                    Land Rover Discovery II, V8 4.0
                    VW Golf VI variant
                    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Преход Мартен - Добрич

                      Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                      А мислили ли сте за болт 12.8 ?
                      Вече няма да е бушонен...

                      Изпратено от моят P8_Energy_mini с помощта на Tapatalk
                      Кольо Динев

                      Коментар


                      • #26
                        От: Преход Мартен - Добрич

                        "Бушоните" са с калибровано усилие на срязване. Какви са тези якостни болтове, та по-дебели, та по-яки...
                        Ако искате да имате бушони-само каквото препоръчва производителя, иначе става обиновен твърд плуг

                        А и с продълбочител няма да се реши въпроса с камъните-ще изкара едни камъни, а други ще останат в земята. Да, той е по-як от плуга, и няма да се строши, та ще стане работа. Но изкараните отгоре камъни трябва да се съберат и извозят извън нивата, иначе нищо не се прави.
                        И така много години подред-докато нивата се очисти от камъните.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Преход Мартен - Добрич

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          "Бушоните" са с калибровано усилие на срязване. Какви са тези якостни болтове, та по-дебели, та по-яки...
                          Ако искате да имате бушони-само каквото препоръчва производителя, иначе става обиновен твърд плуг

                          А и с продълбочител няма да се реши въпроса с камъните-ще изкара едни камъни, а други ще останат в земята. Да, той е по-як от плуга, и няма да се строши, та ще стане работа. Но изкараните отгоре камъни трябва да се съберат и извозят извън нивата, иначе нищо не се прави.
                          И така много години подред-докато нивата се очисти от камъните.
                          Останах с впечатление че производителя препоръчва клас 10.9, който се оказва скъп, затова дадох предложение за по-голям диаметър, но по-нисък клас.

                          Изпратено от моят P8_Energy_mini с помощта на Tapatalk
                          Кольо Динев

                          Коментар


                          • #28
                            От: Преход Мартен - Добрич

                            По "меките" болтове правят друга беля - замазват се в гнездото и МНОГО трудно се избиват.
                            А относно извозването - всяка година от тези триста декара - вадя по 4 4тонни ремаркета с камъни .
                            Имам чувството ,че изплуват от пръстта.
                            Идеята е да го прекарам с продълбочител един път и после поне 3 години да си карам спокойно.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Преход Мартен - Добрич

                              По-меките бушони,се сгъват като колянов вал и нямат махане.Тази нива,ако не е твоя лична я махай,че ще трошиш инвентар и гуми може да късаш на поразия.Ако е твоя,я сей с люцерна,лавандула лозе,овошки или нещо друго дето не изисква основа обработка на почвата.
                              Последно редактирано от petroffbg; 27-11-16, 21:50.
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Преход Мартен - Добрич

                                Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
                                Останах с впечатление че производителя препоръчва клас 10.9, който се оказва скъп, затова дадох предложение за по-голям диаметър, но по-нисък клас.

                                Изпратено от моят P8_Energy_mini с помощта на Tapatalk
                                Колко скъпи могат да са няколко болта, макар и високоякостни, на фона на разходите за гориво например?
                                То само времето което е нужно за смянаната на болта е много по-ценно от цената на един болт. Надали такъв болт струва повече от 2-3 лева.

                                Ако производителя е написал в инструкцията-полвзва се болт с диаметър "еди какъв си", и с твърдост 8.8; 10.9; 12.9-да, става и с болт от добра фирма за крепежи. Но ако производителя на плуга е упоменал някакъв конкретен размер, или направо каталожен номер на щифта-няма как да сложиш болт по свое усмотрение, и да си мислиш, че имаш "бушон".
                                Усилията на срязване се влияят от много фактори, и плуга е тестван много пъти преди да го пуснат на пазара, та и диаметри на щифъовете са уочнени, и твърдост, и дължини на рамената, та няма какво да го умуваме ние. Производителя е казал кое-как се прави.

                                Разбира се-всеки има правото да прави каквото си иска с техниката си, но пък няма правото после да се оплаква, че се е строшила.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X