Обява

Свий
Няма добавени обяви.

мтз - опорен лагер на кардана

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • мтз - опорен лагер на кардана

    Здравейте.
    Една консултация .... с какъв момент на затягане трябва да се затегне гайка 1
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:153.8 КБ
ID:6118418

  • #2
    От: мтз - опорен лагер на кардана

    Стяга се до упор.При това положение пружинните шайби 6 са натегнати и осигуряват достътъчен натиск на съединителнте пластини 8 и 9 за да има подходящ въртящ момент към предният мост.Същевременно ако забравиш моста включен при скорост над 12км/ч,пластините 8 и 9 започват да приплъзват сериозно и се износват необратимо заради несъответствието на предни-задни колела,което никой не знае какво трябва да е.Руснака оборудва с колела каквито има под ръка.Трябва да не се забравя предният мост включен при транспорт.Пластините търпят втори реглаж,и след това трябва да се сменят,продават се ремонтни комплекти.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #3
      От: мтз - опорен лагер на кардана

      Благодаря за информацията......
      В ръководството дават между 50-70 кгс.м ....това не е ли много?

      Коментар


      • #4
        От: мтз - опорен лагер на кардана

        Друго нещо разбрах....
        този момент 50-70 кгс е за превъртане на фланеца 2 при зафиксиран фланец 14 (т.е да приплъзне муфата)
        а момента на затягане на гайката 1 е между 3,5 - 4,5 кгс и варира от различното износване на дисковете.
        Правилно ли съм разбрал.....?

        Коментар


        • #5
          От: мтз - опорен лагер на кардана

          Първоначално публикуван от krumtenev Преглед на мнение
          Правилно ли съм разбрал.....?
          Не!Това дето го пише по книгите,не става по нивите.Но нищо не пречи да пробваш,във момента в който наистина трябва да работи предният мост,ще чуваш приплъзването на пластините.
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #6
            От: мтз - опорен лагер на кардана

            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
            Не!Това дето го пише по книгите,не става по нивите.Но нищо не пречи да пробваш,във момента в който наистина трябва да работи предният мост,ще чуваш приплъзването на пластините.
            Предишният път като ремонтирахме опорния лагер го бяхме направили по този начин който казваш и ти .....т.е стягане до упор.
            Резултата беше скъсана полуоска 1бр. и 2бр полуоски със счупени зъби.....всичко това при дълбока оран.

            Коментар


            • #7
              От: мтз - опорен лагер на кардана

              Първоначално публикуван от krumtenev Преглед на мнение
              Резултата беше скъсана полуоска 1бр. и 2бр полуоски със счупени зъби.....всичко това при дълбока оран.
              На предно дясно колело!?Това си е всеобща болест при порталният мост,лекува се със хлабави обтяжки на навеса.Плуга при вдигнато положение,трябва да "ходи" наляво-надясно по 50см от центъра за да не дърпа трактора в браздата и от там да товари дифа и полуоските.Машината като я пуснеш в браздата трябва да върви сама без да пипаш волана,в смисъл коригираш изключително рядко.Най-добрият вариянт е прикачен плуг,върши чудеса и не товари трактора.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #8
                От: мтз - опорен лагер на кардана

                На предно ляво колело.
                При нас почвите са много тежки - карбонатен чернозем (като пластелин стават лепкави)
                Плугът е 3*35 обръщателен Кун

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X