От: ХДП на мотокар Рекорд 1
Проверих маслото в диференциала,има си.Иначе съм сменил главен спирачен цилиндър,разглобявах и двата барабана и на едната накладка нямаше пружинка,която я придържа към таса и я възстанових, регулирах от ексцентрика,за който говориш и единствените ми съмнения за затягането са,че е поради наличието на въздух в системата.Едната пробка за обезвъздушаване ми е отчупена,но имам усещане,че се самообезвъздушава,защото имам спирачки(доколкото това чудо въобще може да има такива).Освен това при мен терена е под наклон и използвам спирачките интензивно,което води до загряването им.
Друг проблем при мен е обилния теч на масло от ХДП-то,на два разтоварени ТИРа доливам 1 литър ATF,но не ми се занимава с този голям ремонт.
За колегата Петьо Джартов-не искам да съм лош пророк,но следващия етап е отказ от включване на задна,за което имам готово решение и ще ти го наснимам.Провери си зареждането на акумулатора,защото електрическия включвател много се обезсилва от ниско напрежение.
Проверих маслото в диференциала,има си.Иначе съм сменил главен спирачен цилиндър,разглобявах и двата барабана и на едната накладка нямаше пружинка,която я придържа към таса и я възстанових, регулирах от ексцентрика,за който говориш и единствените ми съмнения за затягането са,че е поради наличието на въздух в системата.Едната пробка за обезвъздушаване ми е отчупена,но имам усещане,че се самообезвъздушава,защото имам спирачки(доколкото това чудо въобще може да има такива).Освен това при мен терена е под наклон и използвам спирачките интензивно,което води до загряването им.
Друг проблем при мен е обилния теч на масло от ХДП-то,на два разтоварени ТИРа доливам 1 литър ATF,но не ми се занимава с този голям ремонт.
За колегата Петьо Джартов-не искам да съм лош пророк,но следващия етап е отказ от включване на задна,за което имам готово решение и ще ти го наснимам.Провери си зареждането на акумулатора,защото електрическия включвател много се обезсилва от ниско напрежение.
Коментар