Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХДП на мотокар Рекорд 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ХДП на мотокар Рекорд 1

    Моля за съвет?
    Проблема се яви вчера.
    Мотокара не иска да тръгва.Нещо го пъне.
    Мислехме че са спирачки но не.
    Докато е студен горе долу работи но като загрее не се движи нито напред нито назад.
    Със сигурност е в ХДП-то обаче като се има впредвид как се свая ми се иска да получа някой качествен съвет.
    Дали има някои,филтър или маслото или нещо друго.

    П.П. Маслото на мерителната щека е на нормата.

  • #2
    От: ХДП на мотокар Рекорд 1

    Снимай ми ХДПто отгоре да го видя кое е . Маслото на българските кари се мери на загряло ХДП и угасен двигател . На студено ХДП като не е пален поне 3-4 часа трябва да е на 60 - 70 мм над максимума .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #3
      От: ХДП на мотокар Рекорд 1

      Казаха специалисти че е от новите.
      Ще пробвам да му грухна още 2 литра масло и ще пиша пак .

      Коментар


      • #4
        От: ХДП на мотокар Рекорд 1

        Има филтър провери го.
        По добре късно от колкото никога .
        Нула89781нула019

        Коментар


        • #5
          От: ХДП на мотокар Рекорд 1

          Това което си описал са характерните симптоми на изгнили гарнитури на разпределителя . Има и други вероятни причини но най често е това студен работи топъл спира . От маслото и годините се скапват гарнитурите и почват вътрешно да прехвърлят масло . Разкачаш електромагнита на реверсора и другите лостчета ; маркучите на охлаждането на маслото отгоре и разцепваш двете плочи почистваш хубаво и нови гарнитури . С двата капака в магазина защото гарнитурите са 2 модела гледаш да съвпаднат всички отвори и събираш . Гарнитури само от магазина много им е сложен профила за изрязване . Тая тънкост я знаят много малко колеги и съм виждал как свалят ХДП заради тези гарнитури . Хубаво е все пак първо да се замерят наляганията в контролните точки . Отгоре има и един реглаж на изключващия клапан който го командва педала на спирачката по някога и от там има проблеми . Маслото там е МХП 40 или АТФ .
          Последно редактирано от sek.1; 02-06-16, 04:54.
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #6
            От: ХДП на мотокар Рекорд 1

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            Това което си описал са характерните симптоми на изгнили гарнитури на разпределителя . Има и други вероятни причини но най често е това студен работи топъл спира . От маслото и годините се скапват гарнитурите и почват вътрешно да прехвърлят масло . Разкачаш електромагнита на реверсора и другите лостчета ; маркучите на охлаждането на маслото отгоре и разцепваш двете плочи почистваш хубаво и нови гарнитури . С двата капака в магазина защото гарнитурите са 2 модела гледаш да съвпаднат всички отвори и събираш . Гарнитури само от магазина много им е сложен профила за изрязване . Тая тънкост я знаят много малко колеги и съм виждал как свалят ХДП заради тези гарнитури . Хубаво е все пак първо да се замерят наляганията в контролните точки . Отгоре има и един реглаж на изключващия клапан който го командва педала на спирачката по някога и от там има проблеми . Маслото там е МХП 40 или АТФ .
            Има горе два клапани за управление,единия е за съеденителя а другия от лоста за напреди назад.Когато му правих ремонт на двигателя налях едно хидравлично масло май беше МХЛ 32.
            Oле,оле то много инжинерна работа.В понеделник вторник му правя едно фото и започвам да досаждам.Ама ще пробвам първо с маслото.
            Между другото днес го палих и вървеше що-годе.Ама дано да се размине че като знам как се сваля......ужас !

            Коментар


            • #7
              От: ХДП на мотокар Рекорд 1

              Eднакво ли не ще да върви и напред и назад?
              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
              Враца

              Коментар


              • #8
                От: ХДП на мотокар Рекорд 1

                Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                Има горе два клапани за управление,единия е за съеденителя а другия от лоста за напреди назад.Когато му правих ремонт на двигателя налях едно хидравлично масло май беше МХЛ 32.
                Oле,оле то много инжинерна работа.В понеделник вторник му правя едно фото и започвам да досаждам.Ама ще пробвам първо с маслото.
                Между другото днес го палих и вървеше що-годе.Ама дано да се размине че като знам как се сваля......ужас !
                Може и от неправилното масло да прави проблеми . Маслото трябва да е клас МХП (масло за хидродинамични предавки) или АТФ .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #9
                  От: ХДП на мотокар Рекорд 1

                  Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                  Eднакво ли не ще да върви и напред и назад?
                  Назад мисля че е по добре.

                  Коментар


                  • #10
                    От: ХДП на мотокар Рекорд 1

                    Сипете му първо масло каквото трябва да е . Имал съм случай и с МХП 40 в ХДПто след като продължително време съм бутал да намествам машини да прегрея маслото и кара да ми спре .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #11
                      От: ХДП на мотокар Рекорд 1

                      Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                      Назад мисля че е по добре.
                      На моя,електрическия превключвател по някое време спря да избутва буталцето докрай и нямаше тяга напред,след съответните регулировки от щангите,нещата се оправиха.На по-късен етап превключвателя почна да засяда при включване на задна и го излекувах,като изведох една пръчка над пода и леко я поритвам за да му помогна да включи на задна. Просто си е нон стоп приключение с Рекорда,но пък досега не ме е предавал,когато съм разтоварвал ТИР,все някак успява.Има и странния навик към 20-тото пале да почват да му затягат спирачките до почти пълен блокаж.
                      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                      Враца

                      Коментар


                      • #12
                        От: ХДП на мотокар Рекорд 1

                        Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                        .Има и странния навик към 20-тото пале да почват да му затягат спирачките до почти пълен блокаж.
                        Виж дали има масло в диферинциала щото и аз мислех че ми затягат спирачките па се оказа диферинциала останал без масло и смлях лагерите на пиньона .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #13
                          От: ХДП на мотокар Рекорд 1

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          Виж дали има масло в диферинциала щото и аз мислех че ми затягат спирачките па се оказа диферинциала останал без масло и смлях лагерите на пиньона .
                          Ще проверя!
                          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                          Враца

                          Коментар


                          • #14
                            От: ХДП на мотокар Рекорд 1

                            А така,проблема на този етап е решен.
                            Оказа се че, клапана за съеденителя не се връща до края и, по тази причина не работи.
                            Днес го забелязах след по обстоен оглед.
                            Регулирахме му щангата и мотокарчето хвръкна.
                            Благодаря на всички които взеха участие в темата и се надявам че дискусията ще е полезна !

                            Коментар


                            • #15
                              От: ХДП на мотокар Рекорд 1

                              Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                              Ще проверя!
                              Ако са спирачките е лесна работата . Отдолу на таса има една глава за 17 ключ тя върти ексцентрика . По посока на часовника приближава накладките към барабана обратно ги отдалечава . И при мен беше така като поработя повече почваше да затяга мислех че са спирачките докато накрая с трясък от диферинциала мотокара спря Пак малкия дявол пиньона и короната оцеляха та само едни лагери и много хамалогия и псуване . На пиньона лагерите са челния е тежка серия 32207 а задния леката 30207 . На касетата двата за 30210. Не е зле да си обособим една тема за българските мотокари . Като гледам на къде отиват нещата в тая държава ще живеят и ще се експлоатират вечно Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0255.JPG
Прегледи:1
Размер:140.8 КБ
ID:5718139Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0260.jpg
Прегледи:1
Размер:175.4 КБ
ID:5718141Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0258.jpg
Прегледи:1
Размер:175.6 КБ
ID:5718140Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0269.jpg
Прегледи:2
Размер:202.6 КБ
ID:5718142
                              Последно редактирано от sek.1; 07-06-16, 05:55.
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X