Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Т 150 К

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    пени се нормално и помпата си бръмчи савсем както трябва. трактористите са сменили гумичките на бутилката и се съмнявам за начина, по който са я сглобили, но не ми стигат познанията

    дали някаде по системата има байпасен клапан, който да се е скапал и да отваря не когато трябва.

    проблема е само с плуга, той тежи 2.5Т с по леките неща няма грижи

    другата седмица ще дойде някакаъв специалист и ще измери налягането на помпата, но се съмнявам, че намери проблема, а сега е кампанията, сега се оре, а техниката седи и ръждясва
    drive alive

    Коментар


    • #17
      На какво казваш бутилка?

      Коментар


      • #18
        хидравличния цилиндър, това което вдига скарата
        drive alive

        Коментар


        • #19
          А, гумичките могат да бъдат достатъчна причина.

          Коментар


          • #20
            не текат
            drive alive

            Коментар


            • #21
              Не, не! Не става дума да тече масло навънка, става дума за пропускане покрай буталото от едната камера на цилиндъра в другата. Обичайна работа. Хем има два вида такъв проблем - и от високото налягане и от ниското. Ако има голям луфт пропуска от високото (работното) налягане. Ако луфта е много малък работното налягане сплесква уплътнителите достатъчно и работи, а като спадне налягането пак се охлабват, и бавно-бавно си натича.

              Коментар


              • #22
                Има на разпределителя два клапана.Единия по принцип заседа,сваля се почиства се и ако трябва се шлаифа.Другият клапан е за регулирането на помпата,трябва да го направи който разбира за да не ти гръмнат маркучите после.Ако е омекнала тази пружина тя при определено налягане отваря клапана и връща маслото в баката.Друг момент е износването на маслената помпа/ЗЪБИТЕ/и от тук неможе да осигорява необходимото налягане.
                LZ1NBN

                Коментар


                • #23
                  Провери също дали е чист филтъра в баката на маслото на хидравликата
                  LZ1NBN

                  Коментар


                  • #24
                    почистихме цялата система и сменихме маслото. сега предстои да измерим налягането на системата, ако помпата се е скапала мисля че ще се разбере
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      До: Т 150 К

                      Ето ви и малко техническа имформация.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #26
                        До: Т 150 К

                        Провери дали цилиндъра на навесната система е оригинален.Някои слагат от ДТ 75.Възможно е затова да не вдига плуга.Макар че,2,5 тона са много за Т-150.Внимавйте с клапана на налягането щото нова помпа е около 230 лв,
                        Стоян Драев тел:+359877915301
                        blood 0 RhF +

                        Коментар


                        • #27
                          До: Т 150 К

                          Първоначално публикуван от draev Преглед на мнение
                          Провери дали цилиндъра на навесната система е оригинален.Някои слагат от ДТ 75.Възможно е затова да не вдига плуга.Макар че,2,5 тона са много за Т-150.Внимавйте с клапана на налягането щото нова помпа е около 230 лв,
                          Ako за 3години-неса го оправили-----немисе мисли!
                          Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

                          Коментар


                          • #28
                            До: Т 150 К

                            здравейте,днес видях една интересна модификация на Т150,
                            вместо оргиналния МАЗ-ов шестак е сложен 6цилиндров мерцедесов двигател/240к.с/ .
                            като цяло е добре направено,шофьора обаче незнае къде е правен ремонта,ама трактора има вид на рециклиран-нема течове на масло,и други характерни за марката проблеми.
                            отпред има рог за гребло.
                            отзад има някаква разновидност на седло/лафет/ ,но незнам как се ползва и дали изобщо се ползва,
                            дърпа 2български ремаркета с двойнигуми с по 14тона семки. по 40курса на ден/~100км./
                            само не успях да го снимам ,защото огледа стана инзидетно,ама той си минава покрай нас всеки ден,така че ще го спра и наснимам.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Т 150 К

                              Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                              здравейте,днес видях една интересна модификация на Т150,
                              вместо оргиналния МАЗ-ов шестак е сложен 6цилиндров мерцедесов двигател/240к.с/ .
                              като цяло е добре направено,шофьора обаче незнае къде е правен ремонта,ама трактора има вид на рециклиран-нема течове на масло,и други характерни за марката проблеми.
                              отпред има рог за гребло.
                              отзад има някаква разновидност на седло/лафет/ ,но незнам как се ползва и дали изобщо се ползва,
                              дърпа 2български ремаркета с двойнигуми с по 14тона семки. по 40курса на ден/~100км./
                              само не успях да го снимам ,защото огледа стана инзидетно,ама той си минава покрай нас всеки ден,така че ще го спра и наснимам.
                              Колега,....нещо сисе поувлякъл. 1.Оргиналния мотор е :ХТЗ 2.На Тето се слага ЯМЗ 236(6 мотор),ЯМЗ 238(8 мотор),Мерцедес (6 мотор) и много други-квото имаш по евтино(всеки щее по добър от ХТЗто),за ремаркетата ,незнам-би трябвало да са руски Водят се 1во(10 тонно),и 2ро(мисля 12тонно),1то е с 2оси,2то с 3 оси,иначе няма завиване.Знеш ли колко са 14тона семки?колко ли жито вози?,а Баластра?.Що не намалиш и курсовете,че ще излезне че се заяждам(а още несъм почнал).Ти карал лиси ТЕ 150?Аз съм.имного други.МЕРСИ.
                              Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

                              Коментар


                              • #30
                                До: Т 150 К

                                не съм се поувлякъл,на ден от 6 до 10вечерта прекарва около 35-40курса,а иначе семките не са 14тона, а ремаркетата събират толкова.
                                и са с по 2оси /3ос/закачени едно за друго.а за мощноста шофьора ми я каза,не му повярвах много,ама все пак викам да се допитам до знаещите.а те не съм карал,само съм се возил..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X